Gjest Bella_ Skrevet 18. november 2010 #21 Skrevet 18. november 2010 Hun ser gammel ut fordi hun er altfor tynn.Hun har ikke noe underhuds fett.Tror hun bloggeren Caroline berg er en yngre utgave av Anna Anka.Hun kommer hvertfall til å ligne henne veldig om noen år.Hva er det med folk og deres syke måte å trene seg til et skjelett på?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. november 2010 #22 Skrevet 18. november 2010 Jeg må ærlig innrømme at jeg syns dama er morosm. Hun er jo underholdende med alt det rare hun pleier å si. Men det hun sa her er jo ikke det verste hun har sagt
Gjest Eventyr3 Skrevet 18. november 2010 #23 Skrevet 18. november 2010 hu er attention whore, hu kommer ikke over hollywood livet.
Gjest Prøvis Skrevet 19. november 2010 #24 Skrevet 19. november 2010 Jeg klarer ikke å ta henne seriøst, så jeg blir ikke provosert. Dama er to år elddre enn meg, men hun ser ut som hun kunn vært moren min Kroppen er fin men ansiktet ser "gammelt" ut. Lurer på om hun har gjort noe med tennene, de ser for store ut for henne men det kan jo ha en sammenheng med at hun ikke har noe underhudsfett? Vel, dama får oppmerksomhet, hun sier mye rart.. men jeg lar meg ikke provosere, ser på henne som et merkelig fenomen
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #25 Skrevet 19. november 2010 Jeg synes ikke folk som rakker ned på utseendet hennes er det spor bedre. Det blir så dobbeltmoral. 1
Wonders Skrevet 19. november 2010 #26 Skrevet 19. november 2010 hun er vel et slikt menneske du håper har noe fornuftig å si, men når hun snakker kommer det are ut
Gjest Emera Skrevet 19. november 2010 #27 Skrevet 19. november 2010 Det hun sier om overvekt har mange sagt før henne, det gjentas jo til kjedsommelighet for tiden. Provoserer ikke meg. Hun omtaler seg selv i tredje person... Herlighet!
Djungelvrål Skrevet 19. november 2010 #28 Skrevet 19. november 2010 (endret) Nei, dumme aldrende bimboer provoserer meg ikke. Endret 19. november 2010 av Vinnie
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #29 Skrevet 19. november 2010 Hun ser gammel ut fordi hun er altfor tynn.Hun har ikke noe underhuds fett.Tror hun bloggeren Caroline berg er en yngre utgave av Anna Anka.Hun kommer hvertfall til å ligne henne veldig om noen år.Hva er det med folk og deres syke måte å trene seg til et skjelett på? Frøken Berg spiser iallfall cupcakes
Djungelvrål Skrevet 19. november 2010 #30 Skrevet 19. november 2010 Hun ser ganske rar ut ja med det store hue på den magre kroppen. Hva er greia med å kalle seg for "fotballfrue". samboeren min jobber med IT, skulle jeg kalt meg selv IT-frue av den grunn??
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #31 Skrevet 19. november 2010 Fotballfrue er en slags kategori vil jeg si. Trofekoner som sitter på tribunen, pene damer man egentlig ikke vet noe annet om enn at de er konen til fotballspilleren.
Gjest Bella_ Skrevet 19. november 2010 #32 Skrevet 19. november 2010 Frøken Berg spiser iallfall cupcakes Så angrer hun så fært at hun må trene resten av døgnet for å forbrenne alle koloriene hun har spist.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. november 2010 #33 Skrevet 20. november 2010 hun er vel et slikt menneske du håper har noe fornuftig å si, men når hun snakker kommer det are ut Nei jeg håper hun skal si noe som er dummest mulig jeg hehe
Gjest princessa Skrevet 20. november 2010 #34 Skrevet 20. november 2010 Jeg synes de fleste overvektige er penere enn Anna Anka og at de fleste har bedre personlighet enn henne! Det er upassende og ondskapsfullt å si slike ting som hun sier!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. november 2010 #35 Skrevet 20. november 2010 Jeg synes de fleste overvektige er penere enn Anna Anka og at de fleste har bedre personlighet enn henne! Det er upassende og ondskapsfullt å si slike ting som hun sier! men selv om hun sier ting på feil måte så har hun et poeng når hun sier overvekt skyldes at man spiser for mye usunn mat og er for mye iro
Skvaldersjura Skrevet 20. november 2010 #36 Skrevet 20. november 2010 men selv om hun sier ting på feil måte så har hun et poeng når hun sier overvekt skyldes at man spiser for mye usunn mat og er for mye iro Synes de det er et poeng? Hva med det som er inni en person da? Kan ikke de som er overvektige være langt lykkeligere i sitt liv enn denne blærete gåsa er i sitt?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. november 2010 #37 Skrevet 20. november 2010 Synes de det er et poeng? Hva med det som er inni en person da? Kan ikke de som er overvektige være langt lykkeligere i sitt liv enn denne blærete gåsa er i sitt? spørs om det er sykelig overvekt eller ikke. Om personen er frisk men litt stor er det jo ikke noe problem. Men om personen har diabetes type to og er hjertesyk pga overvekten blir det noe annet.
Gjest Crow Skrevet 21. november 2010 #38 Skrevet 21. november 2010 Lar meg aldri provosere av noe som kommer ut av det kvinnemennesket. Men, hvis det er sant det som sies at latter forlenger livet, har hun sikkert tilført livet mitt minst en time ekstra. Ikke mange som får meg til å le så godt som henne når hun vrir seg frem i media.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #39 Skrevet 21. november 2010 Det som irriterer meg er at hun kun angriper overvektige som sitter i ro og spiser usunt. De finnes jo i alle fasonger.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. november 2010 #40 Skrevet 21. november 2010 Det som irriterer meg er at hun kun angriper overvektige som sitter i ro og spiser usunt. De finnes jo i alle fasonger. Er jo bra at hun kun kritiserer de som er det selvforskyldt. Hadde hun kritisert de som var overvektige pga hormoner hadde jo det vært slemt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå