Gå til innhold

Anna Anka

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare ikke tro at hun ikke er eldre enn 39. Det regime hennes kan ikke kroppen ha hatt særlig godt av.

• Liker 1
Skrevet

Meh. Jeg tror ikke det er veldig mange som tar den dama seriøst, og dermed kan hun si hva hun vil uten at det egentlig betyr noe annet enn at hun får klistret trynet i avisene sånn dann og vann.

• Liker 2
Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg bryr meg fint lite med hva den dama lirer av seg, men synes ikke dette var så galt sakt. Det var jo mye sant i det egentlig.

Og ja jeg er overvektig selv...

Skrevet

Nei - blir ikke provosert av henne. Jeg tillegger ikke det hun sier og skriver noen betydning for meg - så hun kan skrive hva hun vil!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg tror hun kun sier sånt for å få opperksomhet.

Skrevet

Nei, blir ikke provosert. For jeg klarer ikke å ta henne seriøst

• Liker 2
Skrevet

Anna Anka er et godt eksempel på definisjonen av blondine

Gjest Consensio
Skrevet

Kan si meg enig i noe hun sier, men også uenig i mange andre ting hun sier.

Provosert? Nei, jeg gidder ikke la meg provosere egentlig.

Skrevet

Kjendisers utfordring er at de ikke kan si det samme som Kari Nordmann (eller Jaquesson) fordi de må passe på å være et forbilde for alt som tenkes kan. Anna Ankas kjendisstatus skyldes ene og alene at hun kom til verden uten filter, så hennes uttalelser bør vel ikke overraske noen.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg ble ikke provosert. Jeg er faktisk delvis enig med henne her.

Skrevet (endret)

Jeg klarer ikke å ta henne seriøst, så jeg blir ikke provosert. Dama er to år elddre enn meg, men hun ser ut som hun kunne vært moren min

Endret av LukaFrost
Gjest Eventyr3
Skrevet

ja jeg skjønner ikke, hvorfor ser hu så gammel ut hvis hu er så helsefreak og alt det?

Skrevet

Jeg klarer ikke å ta henne seriøst, så jeg blir ikke provosert. Dama er to år elddre enn meg, men hun ser ut som hun kunn vært moren min

Moren min ser 50 ganger bedre ut.

Skrevet

Og hvem vil vel ha henne som personlig trener eller veileder? Bli gammel før tiden, lei Anna Anka....

Gjest Blubberella
Skrevet

Anna Anka er bare en komisk figur i mine øyne, så uansett hva hun sier blir jeg verken sjokkert eller provosert. Og ja, hun ser gammel og utslitt ut.

Skrevet

Jeg gidda ikke å lese igjennom hele greia engang jeg..etter ett par avsnitt så bare Zzzzzzzzzzzzzzzzzz..Bryr meg katten i hva hun der sier kjenner jeg. Hva faan er hun kjent for egentlig? Latterlig...

Gjest Blubberella
Skrevet

Hva faan er hun kjent for egentlig?

Å suge Paul Anka hver morgen? Men nå er det jo slutt på den moroa...

• Liker 3
Skrevet

Å suge Paul Anka hver morgen? Men nå er det jo slutt på den moroa...

VissVass TisseTass...triste greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...