BlueOrchid Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Ja, jeg leter altså etter tykke og grove strømpebukser. De må hvertfall være tykke. Jeg har en del fra Pierre Robert, men jeg syns ikke disse er tykke nok.. Tips, anyone?
lillesilje Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 H&M hadde hvertfall noen tykke, gode som jeg benyttet meg en del av ifjor. Mener å huske jeg har sett dem der for ikke så lenge siden også
BlueOrchid Skrevet 18. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2010 H&M hadde hvertfall noen tykke, gode som jeg benyttet meg en del av ifjor. Mener å huske jeg har sett dem der for ikke så lenge siden også Takk! Da skal jeg ta med en tur innom der i nærmeste fremtid:)
Athene Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Jeg synes Lindex er best på tykkere strømpebukser.
Wonders Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 (endret) Pierre Robert er bare overpriset og av dårlig kvalitet i forhold til sine konkurenter. Wolford, H&M, Lindex og Kapphal har ok strømper. Husk etter vask å strekke de så de ikke trekker seg så mye sammen at de blir for korte... Endret 19. november 2010 av Wonders 1
Gjest Syngende Sara Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Mye av det som selges som "ullstrømpebukser" inneholder jo ofte ikke noe, eller kun veldig lite, ull, men dertil mer acryl. Acryl varmer ikke i det hele tatt og nupper lett, så jeg forsøker så langt det er mulig å unngå acrylstrømpebukser. Det eneste stedet jeg har funnet skikkelige ullstrømpebukser som er tykke og gode og av høy kvalitet er faktisk på Bogerud Tekstil av alle steder(!) De har strømpebukser fra den norske produsenten Sefa, disse innholder opp mot 70-80 % ull. De er tykke og gode og du holder varmen selv i 10 minusgrader! Det eneste minuset er at de er ganske dyre opp mot 300 kr pr stk, men det er de absolutt verdt. Holder i årevis også
kanelsnurr Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Mye av det som selges som "ullstrømpebukser" inneholder jo ofte ikke noe, eller kun veldig lite, ull, men dertil mer acryl. Acryl varmer ikke i det hele tatt og nupper lett, så jeg forsøker så langt det er mulig å unngå acrylstrømpebukser. Dette er helt sant! Men jeg annbefaler faktisk Cubus jeg, om du skal ha noe som ikke er så dyre. De jeg har derfra er 60% ull, og resten polyamid og elastan. Så de er ganske greie. Ellers, så bruker jeg faktisk helt svart ullongs fra kari traa om jeg skal ut i skjørt i -10 eller kaldere. Ingen som kan se at det er "sportsbutikk-longs," så lenge man holder støvlettene på (de har jo ikke fot), og de er knallvarme.
BlueOrchid Skrevet 21. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2010 300kr blir litt for dyrt syns jeg.. Hvertfall nå som jeg er student og ikke har så mye å rutte med. Men skal sjekke ut disse butikkene dere har anbefalt, og se om jeg finner noe som virker varmt og har en rimelig pris:) Tusen takk for svar!
kanelsnurr Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Ville bare si at cubus har ta 3 betal for 2 på alle strømpebuksene nå!
BlueOrchid Skrevet 23. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2010 Ville bare si at cubus har ta 3 betal for 2 på alle strømpebuksene nå! Det var kjekt å vite! Har enda ikke fått somlet meg ut i butikkene for å kikke, men nå må jeg jo nesten det;)
Sophia. Skrevet 24. november 2010 #11 Skrevet 24. november 2010 Jeg har en del tykke strømpebukser fra H&M. Syns de holder godt på varmen, selv når det er minusgrader ute.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #12 Skrevet 24. november 2010 Sparkjøp har rimelige ullongs. Uten fot ta, men det er bare å ta på seg ullsokker. Kanskje ønske seg til jul? Her bruker jeg Devold sin tynne ullongs under vanlige tights for å holde varmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå