AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Ok, så for meg så syns jeg det høres kjempe kleint ut. Men er det en stor andel av menn som liker dette? Jeg har fått litt anti-oppfatning av det, og angster bare jeg kommer borti brystvorta hans tilfeldig når jeg stryker han på brystet (kunne ikke falt meg inn å begynne å stimulere den som jeg hadde stimulert min egen) i tilfelle han tenker "Eh hva faen driver hun med" - men har begynt å tenke at det muligens er mange menn som faktisk ønsker det og syns det er helt normalt??? For jeg leste nemlig at en kar skrev det var det beste han visste om og begynte da å tro det var jeg som hadde misforstått hele greia om at det er JENTER som skal ha bryststimulering og ikke mannen?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Jeg pleier kjøre på med å stimulere hans brystvorter ja Alltid like populært! De er veldig følsomme, og absolutt en erogen sone. Spesielt å nesten knipe de når han kommer. Fantastisk, visstnok
Plutseliten Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Jeg tror nok det er like vanlig at menn liker det som at de ikke liker det
HopelessFear Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Hehe, det funker ikke her til gårds. Typen eier ikke følelse i dem i det hele tatt. Er sikker på at jeg kunne ha bitt tak skikkelig hardt og revet dem av uten at han hadde kjent det. Men noe medmenneskelighet må en da ha
Gjest Sommertid Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Eksen min elsket det. Han fikk stå med en gang jeg begynnte å kysse på brystvortene hans. Men jeg har vert borti andre som ikke syntes noe særlig om det. Det er sikkert like individuelt som med kvinner. Noen elsker det, andre får lite utav det.
Gjesten Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Kjæresten min liker det. Ikke på samme måte som jeg liker det, men han har fått stå av at jeg stimulerer dem.
Gjest Anjelika Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Menn har flere erogene soner enn kjønnsorganet de også. Men det er litt delt det med brystvorter i min erfaring, noen elsker det og andre får ikke noe ut av det. Selv liker jeg å fikle med dem, men får jeg ikke respons på at det er et hot spot så leter jeg videre med tunga.
Gjest Airi Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Typen synes det er sært og er ikke noen fan, i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Hmmm... For min del er det helt misslykket. De er følsomme, veldig følsomme. Så det kiler... Så det er et nei nei. For det å ligge der og le meg skakk mens hun kysser de og suger på de er ikke særlig sexy visst nok.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Hæææ så det med slikking og kniping av brystvorter gjøres ikke bare på jentene? Jeg er jente selv og får skikkelig turnoff av å tenke tanken på å gjøre det på en gutt - men har jeg misforstått helt da i og med at det herfra virker som de fleste faktisk gjør dette med kjærstene sine og det er ønskelig fra hans side???
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 Hæææ så det med slikking og kniping av brystvorter gjøres ikke bare på jentene? Jeg er jente selv og får skikkelig turnoff av å tenke tanken på å gjøre det på en gutt - men har jeg misforstått helt da i og med at det herfra virker som de fleste faktisk gjør dette med kjærstene sine og det er ønskelig fra hans side??? Det er nok mange som liker det ja.
kontorstol Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 Gubben er enormt kilen der, så der får jeg ikke nærme meg.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 er det mest følsomme stedet på kroppen min så ikke meg imot akkurat, damer har gjort det uten at det ga varige mén for noen av de involverte
Gjest Jentehumor Skrevet 22. november 2010 #14 Skrevet 22. november 2010 Liker å gjøre gjengjeld. en jeg holder på med sier han kjenner det sinnssykt godt, mens jeg må virkelig slappe av for å kjenne det selv. Men han elsker det vist, og for meg er det null problem
Gjest HunterLady Skrevet 22. november 2010 #15 Skrevet 22. november 2010 Min liker det ja! Noen liker d, andre ikke. Akkurat samme med kvinner.
Stefan Skrevet 22. november 2010 #16 Skrevet 22. november 2010 Den ene er langt mer følsom enn den andre... hehehe
Gjest Thefainter Skrevet 22. november 2010 #17 Skrevet 22. november 2010 Ok, så for meg så syns jeg det høres kjempe kleint ut. Men er det en stor andel av menn som liker dette? Jeg har fått litt anti-oppfatning av det, og angster bare jeg kommer borti brystvorta hans tilfeldig når jeg stryker han på brystet (kunne ikke falt meg inn å begynne å stimulere den som jeg hadde stimulert min egen) i tilfelle han tenker "Eh hva faen driver hun med" - men har begynt å tenke at det muligens er mange menn som faktisk ønsker det og syns det er helt normalt??? For jeg leste nemlig at en kar skrev det var det beste han visste om og begynte da å tro det var jeg som hadde misforstått hele greia om at det er JENTER som skal ha bryststimulering og ikke mannen? Å det er såååå digg!
Iseliin Skrevet 22. november 2010 #18 Skrevet 22. november 2010 Jeg er jente og jeg liker egentlig ikke at han er så forsiktig borti.. det kiiiler så sinnsykt! han bruker å at håndflaten sin å la dem være såvitt bortig brystvortene mine og jeg klarer det ikke! synes ikke det er så godt for det er så sensitivt at det blir for mye.. gruer meg til å få baby! tenk så kilent det må være! liker best når han klemmer hele brystet og tar på.. har ikke prøvd det på han men skal prøve det! må nesten se hva han liker hehe! tror han liker det jeg men vi får se ;D
LetThemEatCake Skrevet 22. november 2010 #19 Skrevet 22. november 2010 Jag är så sjukt fascinerad av min sambos bröstvårtor!! Jag petar på dem så fort jag får tillfälle (mest för att retas då) och det är inte hans favoritlek kan jag ju säga.. :gjeiper: Tyvärr! Killars bröstvårtor är ju otroligt känsliga och många upplever det som obehagligt, men det finns säkert jättemånga som gillar det också! Ingen jag har träffat än dock.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2010 #20 Skrevet 23. november 2010 Mine er følsomme, men liker det ikke. Synes det er sånn sviende og stikkende følelse når dama tar borti de. Da er det bedre å ha fingra litt lenger nede xD
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå