Gå til innhold

Hva skal man kjøpe i 30 års gave på stramt budsjett? :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke god råd, men er bedt i 30 årslag til helgen. Aner ikke hva jeg kan kjøpe til henne og hva som er passende gave i slike "store" bursdager og hva som finnes der ute av nogelunde rimelige fine gaver. Vil liksom ikke kjøpe noe på europris og nille :S

Trenger virkelig tips! :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt lettere å foreslå noe hvis du sier hvor mye du har råd til å bruke...

Skrevet

Har 500 å bruke maks :S er det for lite?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Du kan få en veldig fin blomsterbukket for under 500 lappen =)

Kjøp blomster og konfekt, kanskje?

Skrevet

500 er mye hvis det ikke er ei god venninne.

En god vin av den litt dyrere typen kan være en veldig fin gave, eller noe annet du vet mottakeren setter pris på. Jeg er f.eks. litt matsnobb og ville blitt veldig glad for typiske matsnobbeting. Ikke kjøp nips og pyntegjenstander.

Skrevet

Du kan jo spørre om noen er interessert i å spleise med deg! Da kan dere få kjøpt en skikkelig bra gave uten å bruke så mye penger. Eller gi henne et gavekort på feks. spabehandlinger, evt noe hjemmelaget.

Skrevet

Takk for svara! Jeg tenkte heler mer på noe som varer lenger enn blomster og sjokolade vin og spabehandlinger, haha ikke meningen å virke utakknemlig for svarene, men tenkte mer på ting! :))

Hun er en av mine bestevenner, fader så vanskelig jeg har for å finne på hva som kan kjøpe til henne! :S

Skrevet

Hva med en kurv med vin, ost, oliven, stearinlys og servietter o.l.? Jeg har gitt bort det i mange bursdager og vet at det har blitt godt mottatt!

Skrevet

Blandt mine venner blir tur- og sportsutsyr alltid satt pris på. Nå vet jeg jo ikke hva slags interesser venninnen din har, men slikt utsyr/tøy kan brukes til andre ting også.

Ei god ulltrøye/longs kan brukes både på søndagsturer, langturer og under annet hvis det er en kald dag på jobb.

Hva med pakkposer? Selges på sports- og friluftslivbutikker og er kjempefin til andre ting enn fjellturer!! Funker like bra når man skal på byferie og vil sortere og pakke smart:)

Du kan også lage en "forundringspakke" med forskjellig som du vet vil falle i smak, f.eks. en film, god te/kaffe, ei bok, sjal, godt krydder (avhengig av hva mottakeren liker selvfølgelig)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Takk for svara! Jeg tenkte heler mer på noe som varer lenger enn blomster og sjokolade vin og spabehandlinger, haha ikke meningen å virke utakknemlig for svarene, men tenkte mer på ting! :))

Hun er en av mine bestevenner, fader så vanskelig jeg har for å finne på hva som kan kjøpe til henne! :S

Men hva liker hun? av ting altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...