AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg har en del ONS, siden jeg tross alt er en singel kvinne og veldig glad i Blir spesielt ofte i kjempefylla. Da blir jeg også veldig ivrig, og jeg vet akkurat åssen jeg skal oppnå g-punktsorgasme og ejakulere. (vet ikke helt hvordan jeg skal unngå det når jeg er full egentlig) La oss da si at vi holder på i et par timer, så kan det dreie seg om 10-15 orgasmer for min del, og naturlig nok så har det da blitt myye søl. Hva synes egentlig mannen om dette? Har aldri fått noen klager, og de samme vil stadig ha mer, men jeg tenker at det må jo kanskje være litt skremmende eller noe? Eller er det kjempevanlig at det er sånn? Bare lurer litt av og til jeg
womenwomen Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Jeg har en del ONS, siden jeg tross alt er en singel kvinne og veldig glad i Blir spesielt ofte i kjempefylla. Da blir jeg også veldig ivrig, og jeg vet akkurat åssen jeg skal oppnå g-punktsorgasme og ejakulere. (vet ikke helt hvordan jeg skal unngå det når jeg er full egentlig) La oss da si at vi holder på i et par timer, så kan det dreie seg om 10-15 orgasmer for min del, og naturlig nok så har det da blitt myye søl. Hva synes egentlig mannen om dette? Har aldri fått noen klager, og de samme vil stadig ha mer, men jeg tenker at det må jo kanskje være litt skremmende eller noe? Eller er det kjempevanlig at det er sånn? Bare lurer litt av og til jeg Menn liker å se damer få multi orgasmer og virker fasinert av det og vil gjerne SE for nyskjerrighetens skyld . ..Et lite orgasme maraton innimellom er jo bare gøy , de dagene man føler seg i form til det !Er jo ikke hverdags kost , for er jo veldig slitsomt også ...utrolig slitsomt .Og det er ikke alltid jeg er i det rette " hormon nivå og det er på topp " , men de gangene jeg er det - lar jeg multiorgasmene bare komme og komme .Og det er spesielt herlig periode : ) Jeg søler ikke så voldsomt mye i sengen , en liten våt flekk under meg , ikke verre enn det . Resten av smøringen " brukes jo " når sexen går over timer og deler litt av den med mannen også , for han produserer jo ikke like mye smøring som jeg , gnir litt på kukhodet hans når jeg stimulerer han ..mer behagelig for han da ..Går aldri tørr selv .For hver orgasme utskilles mer og mer fittevæske .Umulig å gå tørr , når man får så mange orgasmer .Selv om man holder på i masse timer . Jeg har ikke praktisert dette med fremmede - tror de hadde syntes jeg var GAL da ..he he , kunn innenfor mitt faste forhold OG helt edru . Litt alkohol går greit , men ikke mye - for da mister selv jeg evnen : ) Det er nok ikke kjempevanlig . Som sagt , man må være i rette brunstperiode for å orke og klare å få så mange orgasmer tett .Jeg klarer det lett når jeg føler meg på topp i min brunstperiode , eller ikke .Eller orker bare ikke ! Kreves jo en del konsentrasjon også , og gjerne litt fantasier også : ) Men 1 orgasme er jo vanligvis alltid lett å få eller 2 vanligvis . Men for å få 15 orgasmer - må jeg føle meg bra brunstig ...!!! Er sikker på du gir karene fine, intrisange opplevelser de vil huske ! Har bare hatt 2 - 3 orgasmer med fremmede menn .Men det vil jeg ikke kalle orgasme maraton , det er mer opp til 10 - 15 orgasmer - slik som du beskriver.Da 2 - 3 orgasmer ikke er så mye , over timer egentlig for en kvinne . De fleste menn har lest og hørt at damer kan være multiorgasmiske ,men få menn får se denne siden! Damers hemmelighet : ) hi hi .... Så tror ikke de blir skremt nei .Kommer mer an på oppførselen.. din da , og hvor vandt de er til dette fra før ...tror jeg .
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Jeg er nok ganske enkel å få til for en mann, siden jeg har både erfaring og veltrent bekkenmusklatur. Blir riktignok kalt gal med jevne mellomrom, men velger å tolke det positivt Eneste problemet, slik jeg ser det, er jo at det blir en helvetes sengetøyvask dagen etterpå. Man kanskje vinninga går opp i spinninga, som det heter så fint TS
womenwomen Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Jeg er nok ganske enkel å få til for en mann, siden jeg har både erfaring og veltrent bekkenmusklatur. Blir riktignok kalt gal med jevne mellomrom, men velger å tolke det positivt Eneste problemet, slik jeg ser det, er jo at det blir en helvetes sengetøyvask dagen etterpå. Man kanskje vinninga går opp i spinninga, som det heter så fint TS Forstår ikke den . vinninga opp i spinninga ? Lurer på om du er seriøs nå med meg / oss andre her inne nå ? Selvfølgelig må man skifte sengetøy ofte etter en mildt sagt SVETT NATT : ) Det er da ikke noe problem her i hvertfall . Du er jo heldig som får en mann til køys midt under din mest høyløpske periode/ multiorgasmiske periode .Særlig når du er singel og ikke har noe fast mannfolk hjemme du kan bryne deg på . En ting er jævlig . Det er å føle seg skikkelig brunstig og være alene hjemme over dager . Og ikke kunne gjøre noe som helst , rett og slett forde man må være trofast om man ikke skal miste det man har , hus og hjem , mann og hele pakka .Sånn har jeg det når mannen er borte lenge pga jobb . Da må man klare seg selv , enkelt og greit . Lurer på hva jeg hadde gjordt om jeg ikke kunne fixe det selv ??? Jeg tør ikke tenke ...he he Du er i hvertfall heldig som bare kan ta med deg en mann hjem . Når du vil .Du kommer til å savne den tiden , den dag du sitter der med samboer , hus og hele pakka .Da er det slutt på den tiden : )
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Hehe, nei jeg tuller ikke. Med vinninga opp i spinninga mener jeg bare at det er verdt det like mye for hans del, som for min del, dagen etter når man nesten kan vri madrassen... Er det som er litt flaut innimellom. Å vase seg hjem fra en manns hus og vite at han har en helvetes jobb å gjøre på soverommet sitt når jeg har gått... En ting er all svettinga, men den blir liksom peanuts. Blir vel kanskje ikke sambo +++ på lenge for min del. Har vært gjennom den pakka og har både eksmann og en skokk unger Er ferdig med den tiden jeg, og godt i gang med de glade trettiåra!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Du er jo heldig som får en mann til køys midt under din mest høyløpske periode/ multiorgasmiske periode .Særlig når du er singel og ikke har noe fast mannfolk hjemme du kan bryne deg på Føler ikke at det går så mye i perioder egentlig, men skal sannelig begynne å følge med på om det er et mønster... Tror egentlig at det bare handler om dagsform?
womenwomen Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Hehe, nei jeg tuller ikke. Med vinninga opp i spinninga mener jeg bare at det er verdt det like mye for hans del, som for min del, dagen etter når man nesten kan vri madrassen... Er det som er litt flaut innimellom. Å vase seg hjem fra en manns hus og vite at han har en helvetes jobb å gjøre på soverommet sitt når jeg har gått... En ting er all svettinga, men den blir liksom peanuts. Blir vel kanskje ikke sambo +++ på lenge for min del. Har vært gjennom den pakka og har både eksmann og en skokk unger Er ferdig med den tiden jeg, og godt i gang med de glade trettiåra! Vri madrassen ? Høres utrolig overdrevent ut ? Har du lekkasjeproblemer eller , inkontinens eller, ikke helt potte tett kanskje ? Må være kjipt å lage så mye søl ... Nesten så fyrn må kjøpe ny madrass etter du har forduftet ... Nå tror jeg du skrøner litt ? Eller overdriver litt .Ville oppsøkt lege jeg - om jeg sølte så jæ....mye : ) Da hadde det jo vært flaut å ha seg fremmendt ! Tror ikke menn vil sette pris på det nei .Kanskje best å unngå dette for din del da ? Eller be om å få en håndduk under deg ....neste gang : )
Gjest Jentehumor Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Sex skal være grisete, uansett hvordan, hvor og når
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Ja, vri madrassen er kanskje litt overdrevent... Ingen inkontinens her nei, er nok ikke tiss det er snakk om. Men har lest at mengden veske ved kvinnelig ejukalasjon kan øke etter flere man får. Men det blir jo mye, men ikke sånn at ting blir ødelagt... Da ville de vel heller ikke vært ute etter mer Man jeg tenker å kanskje trene det litt bort... For en periode i alle fall. For enkelhets skyld
womenwomen Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Føler ikke at det går så mye i perioder egentlig, men skal sannelig begynne å følge med på om det er et mønster... Tror egentlig at det bare handler om dagsform? Hvis du IKKE går på p-piller eller annen hormonprevensjon - vil du oppleve normale høyløpske perioder som alle hunndyr og mennesker har jevnlig .Akkurat som dyrene har - brunsttid hvor man er superkåt . Den kan på sitt verste vare i hele 14 dager - og over det også, 3 uker på sitt verste , i strekk .Veldig deilig , men slitsomt også : ) Jeg bruker ikke hormonprevensjon , så jeg har dette jevnlig hver mnd . Hvis du ikke merker disse periodene i det hele tatt - er det forde du er kjemisk kastrert hormonmessig av din hormonprevensjon ....og hormonnivåene dine er flate hele tiden . Derfor merker du ikke toppene .... Les og lær av WW : )
Gjest tronder Skrevet 19. november 2010 #13 Skrevet 19. november 2010 Og disse "brunstperiodene" merkes av menn også! Så om sexlivet er flatt, kutt ut hormonprevansjon, tror nokk det er mange forhold som har gått dukken på grunn av de. Har 1 selv på grunn av p-pilla. Skal sies at jeg ikke er noen kjempefan av kondom i fast forhold. Men om man skal sammenlikne før og under bruk av p-pille: så er kondom og uten p-pill nesten å foretrekke! Så ja, om jeg får hu jeg holder på med nå, så skal hu av p-pilla etterhvert. Går heller selv under kniven for å forhindre en for stor ungeflokk.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #14 Skrevet 19. november 2010 oppdager at spruten kan lukte etter den tørker,er det riktig? Begynte bare å lure så spør her
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #15 Skrevet 19. november 2010 oppdager at spruten kan lukte etter den tørker,er det riktig? Begynte bare å lure så spør her Det har jeg ikke lagt merke til i mitt tilfelle nei. Må evt være en svak lukt som jeg ikke har merket fordi jeg ikke har kjent etter.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 21. november 2010 #16 Skrevet 21. november 2010 Menn liker å se damer få multi orgasmer og virker fasinert av det og vil gjerne SE for nyskjerrighetens skyld . ..Et lite orgasme maraton innimellom er jo bare gøy , de dagene man føler seg i form til det !Er jo ikke hverdags kost , for er jo veldig slitsomt også ...utrolig slitsomt .Og det er ikke alltid jeg er i det rette " hormon nivå og det er på topp " , men de gangene jeg er det - lar jeg multiorgasmene bare komme og komme .Og det er spesielt herlig periode : ) Jeg søler ikke så voldsomt mye i sengen , en liten våt flekk under meg , ikke verre enn det . Resten av smøringen " brukes jo " når sexen går over timer og deler litt av den med mannen også , for han produserer jo ikke like mye smøring som jeg , gnir litt på kukhodet hans når jeg stimulerer han ..mer behagelig for han da ..Går aldri tørr selv .For hver orgasme utskilles mer og mer fittevæske .Umulig å gå tørr , når man får så mange orgasmer .Selv om man holder på i masse timer . Jeg har ikke praktisert dette med fremmede - tror de hadde syntes jeg var GAL da ..he he , kunn innenfor mitt faste forhold OG helt edru . Litt alkohol går greit , men ikke mye - for da mister selv jeg evnen : ) Det er nok ikke kjempevanlig . Som sagt , man må være i rette brunstperiode for å orke og klare å få så mange orgasmer tett .Jeg klarer det lett når jeg føler meg på topp i min brunstperiode , eller ikke .Eller orker bare ikke ! Kreves jo en del konsentrasjon også , og gjerne litt fantasier også : ) Men 1 orgasme er jo vanligvis alltid lett å få eller 2 vanligvis . Men for å få 15 orgasmer - må jeg føle meg bra brunstig ...!!! Er sikker på du gir karene fine, intrisange opplevelser de vil huske ! Har bare hatt 2 - 3 orgasmer med fremmede menn .Men det vil jeg ikke kalle orgasme maraton , det er mer opp til 10 - 15 orgasmer - slik som du beskriver.Da 2 - 3 orgasmer ikke er så mye , over timer egentlig for en kvinne . De fleste menn har lest og hørt at damer kan være multiorgasmiske ,men få menn får se denne siden! Damers hemmelighet : ) hi hi .... Så tror ikke de blir skremt nei .Kommer mer an på oppførselen.. din da , og hvor vandt de er til dette fra før ...tror jeg . Er nok ikke bare jenter som opplever dette, jeg er gutt og er multiorgasmisk til tusen. Er av og til helt umettlig på orgasme og føler av og til at jeg kan få så mange orgasmer jeg bare gidder, når jeg er i den rette stemningen:) Sist natt fikk jeg sånn ca 23 orgasmer, men det var fra i går kveld og gjennom hele natta da:) Det er jo som du sier, ikke alltid jeg er like gira og da er jeg fornøyd etter 2-3 orgasmer.
LetThemEatCake Skrevet 21. november 2010 #17 Skrevet 21. november 2010 Nästan alla killar jag har varit med har blivit extra upphetsade när jag varit riktigt våt och kommenterat det med glädje! Det är ju mer eller mindre ett bra betyg på deras insats, haha. Jag skulle då inte oroa mig! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå