AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg mottar arbeidsavklaringspenger. Blir friskmeldt om kort tid og da må jeg søke om arbeidsledightestrygd ( tror jeg? ). Hvordan blir overgangen da? Får jeg like mye penger i arbeidsledighetstrygd som da jeg gikk på AAP?
Snop Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Jeg synes så tydelig å ha lest en plass at du kan motta AAP fram til du får en 100% stilling, i noen måneder etter at du er friskmeldt.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Jeg synes så tydelig å ha lest en plass at du kan motta AAP fram til du får en 100% stilling, i noen måneder etter at du er friskmeldt. 3 mndr.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Takk for svar. Men får jeg da like mye i arbeidsledighetstrygd etter de 3 månedene?
Snop Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Takk for svar. Men får jeg da like mye i arbeidsledighetstrygd etter de 3 månedene? Etter de 3 månedene er det meningen at du skal ha fått deg jobb Tror du ikke du får jobb på 3 mnd? De er veldig strenge på at man bare må ta det man får av jobb, og søke aktivt disse 3 månedene. Jeg vet dessverre ikke hva man får i dagpenger, men du finner det garantert på nav.no De samme reglene og satsene vil gjelde for deg som for andre på dagpenger.
Snop Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Forresten, siden du vet allerede at du blir friskmeldt, gjerne du kan begynne allerede å se etter jobb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå