Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Kelly Brook var kjent som en av verdens mest sexy damer, grunnet sin fantastiske, formfulle kropp. Den siste tiden har hun forsøkt å gjøre karriere i L.A, og har slanket seg til Hollywoods standard: http://www.seher.no/856335/kelly-brook-er-tynnere-enn-noensinne Trist. Nå er hun bare identisk med alle de andre hønsehuene i Hollywood. Spesielt er ansiktet hennes mindre pent, hun har mistet det søte preget hun hadde før.
kontorstol Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Hvis dette er det verste du opplever for tia kan du jo prise deg for at du har et fantastisk liv
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Hun er jo ennå flott! Ikke sykelig tynn på noen måte.. Hun trengte vel å få ned BMI'en vettu.. Ikke sunt å være overvektig.. :gjeiper: Ser ut som hun både har dannet seg litt muskler pluss tatt av seg litt. Synes hun er nydelig nå! Hun har jo ennå pupper og rumpe..
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Hun er jo ennå flott! Ikke sykelig tynn på noen måte.. Hun trengte vel å få ned BMI'en vettu.. Ikke sunt å være overvektig.. :gjeiper: Ser ut som hun både har dannet seg litt muskler pluss tatt av seg litt. Synes hun er nydelig nå! Hun har jo ennå pupper og rumpe.. Jeg kommer aldri til å gifte meg med ei jente som deg! Jenter som skal på død og liv være tynne, fordi de skal imponere og vise "vellykkethet/kontroll" overfor sine venninner kan du få billig av meg. 2
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Veldig digg før. Skranglete nå. Med andre ord: Ikke noe kvins for meg!
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Jeg kommer aldri til å gifte meg med ei jente som deg! Jenter som skal på død og liv være tynne, fordi de skal imponere og vise "vellykkethet/kontroll" overfor sine venninner kan du få billig av meg. Du vet ingenting om meg.. Men nei, jeg vil ikke gifte meg med dg heller, så da er vi jo enig! Dessuten må jeg tilføye at det er svært morsomt at det diskuteres som en tragedie at en kvinne som er så langt fra deres virkelighet, har slanka seg litt. Dere kan jo forsikre dere om at hun er langt utenfor deres liga uansett, så om dere slutter å like henne pga dette så tror jeg dama ikke tar så tungt på det..
Gjest Gutt29 Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Hun ser litt spinkel ut på det bildet til høyre, men på det bildet under, som utifra antrekket å dømme er tatt samme kveld, synes jeg hun ser helt fin ut. Vanskelig å se den enorme forskjellen vs bildet i gul kjole.
Piper Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Hun er jo ennå flott! Ikke sykelig tynn på noen måte.. Hun trengte vel å få ned BMI'en vettu.. Ikke sunt å være overvektig.. :gjeiper: Ser ut som hun både har dannet seg litt muskler pluss tatt av seg litt. Synes hun er nydelig nå! Hun har jo ennå pupper og rumpe.. Mener du virkelig at hun var overvektig?
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Mener du virkelig at hun var overvektig? Hehe, nei hun var vel ikke overvektig. Flott var hun! Men synes ennå hun er det
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Hun var jo feit før! Nå ser hun i alle fall sunn og slank ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå