Cajsa Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Hvor aktiv er deres tilkomne i planleggingen? Har han mange ideer og tanker om hvordan det skal være? Spør bare av nysgjerrighet! Min kjære overlater noe til meg, men deltar aktivt med de VIKTIGE avgjørelsene
Gjest MrsL Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Han ser på ideer jeg kommer med. Han sier sin mening om disse. Han står fullt og helt for musikken til festen. Vi drar sammen og bestiller bryllupskake. Vi var sammen i samtale med festlokalet. Han deltar aktivt i blomsterspørsmål. Han er koordinator for alle papirene som er et resultat av planlegging og research. Og ikke minst...så er han tålmodig Han er ganske aktiv synes jeg. Han er intressert (ikke i alle små detaljer, men nok interessert). Jeg liker det akkurat som det er.
April Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Min kjære er ikke så veldig aktiv, men vi tar alle avgjørelsene sammen! Jeg kommer opp med mange tanker og idèer og han sier hva han mener om dem! Så sånn sett er han aktiv, men han har egentlig ingen oppgaver han er ene og alene om! Synes det er helt greit sånn, selvom han enkelte ganger kunne interessere seg LITT mer....
Livva Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 Hei! Jeg må innrømme jeg er veeeeldig aktiv med research på alle punkter. Men vi diskuterer alle avgjørelser sammen. Selv lager han bordkort ene og alene på jobb (CNC-operatør: en som kan lage alt i stål/tinn) så vi har kjempefine bordkort. Home-made og orginale. Skjærer ut alle navna, så har vi et en hjerteform ved første bokstav i navnet til folka med et hjertebildet av oss men jeg er ivrigst jeg, klarer ikke la være heller. Det er jo den STORE dagen i livet :D jeg ordner dilldall, men sier alltid ifra om han har et annet forslag/mening.
minniepus Skrevet 14. oktober 2003 #5 Skrevet 14. oktober 2003 Min jobb lar meg bruke en del tid på ringing og sånn, så når det var aktuelt gjorde jeg det, og tok med info hjem. Vi gjør ting sammen, men gjør stort sett ingenting for tiden, det er jo så lenge til. Vi ordner klær hver for oss, og blomster er hans oppgave. Nå skal vi ha festen på hotell, så alt med pynt er ordnet der.
Gjest Muppi Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 Min kjære har ansvar og kontroll på alt papirarbeid, og økonomiske, mens jeg gjør research på alt fra lokale, til kirke salmer, og blomster.Sammen ser vi på ideene mine, og tar også alle avgjørelser sammen.
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 14. oktober 2003 #7 Skrevet 14. oktober 2003 Min har veldig sterke meninger om hvordan han vil ha det, men han vil helst planlegge minst mulig... :-? Ikke alltid like lett å forholde seg til. Men jeg er kjempeglad for at han har meninger, vi skal begge være fornøyd med dagen. Det er begges dag, ikke bare brudens dag! Men det blir jeg som sjekker og ordner det meste ja...
cappocino Skrevet 14. oktober 2003 #8 Skrevet 14. oktober 2003 Min har fått fult ansvar for bryllupsreisen og brudebuketten og knapphullsblomstene. Jeg driver med masse research på resten og vi tar viktige avgjørelser sammen. Han syns f eks blomster/farger og telys er ikke viktig avgjørelse så det kan jeg pusle med selv...
Isiselin Skrevet 14. oktober 2003 #9 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg undersøker og henter ideer og så hører jeg med ham om han synes det blir fint, for dyrt og så videre. Vi tar vel avgjørelsene sammen. Det eneste vi skal gjøre hver for oss er å bestemme oss for antrekk. Jeg har sagt hva jeg synes er finest på brudgommer og han har sagt hvordan han helst vil ha brudekjoler. Det eneste han ikke får være med å bestemme i det hele tatt er blomstene i brudebuketten. Det har jeg hatt klart siden jeg var lita jente så det er nok forlengst fastsatt! :-)
it Skrevet 14. oktober 2003 #10 Skrevet 14. oktober 2003 Vi var sammen om mange ting som bryllupskake, lokaler, drikke, mat og invitasjoner. Alle små detaljer ordnet jeg som lys, servietter, bordkort m.m
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #11 Skrevet 14. oktober 2003 Skal ikke skryte på meg en mann som er så veeeldig engasjert nei... men hvorfor skulle han være det, det viktigste for han er at vi blir gift, han vet at jeg elsker denne planleggingstiden og bryr seg bare dersom han har synspunkter på ting. Passer oss perfekt, selvom han satt foten ned da jeg ymtet frempå om hva slags brudebukett jeg kunne tenke meg. DEN skulle han ordne selv!
ringblomst Skrevet 14. oktober 2003 #12 Skrevet 14. oktober 2003 Min kjære er langt fra så ivrig i planleggingen som det jeg er, men jeg vil si at han engasjerer seg jo - selv om han synes farve-greier ikke er hans bord . Vi tar så og si alle avgjørelser i fellesskap, men han har mest kontakt med lokalet og kirken. Brudebuketten skal han fikse og det samme gjelder bryllupsreisen.
nessi Skrevet 15. oktober 2003 #13 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg er nok mest ivrig, men han deltar i alle avgjørelser (bortsett fra kjolen min). Det var han som ordnet med bestilling av lokale, han har ansvaret for å finne toastmaster (en er spurt, men har ikke svart enda), og han har ansvaret for sted til bryllupsnatta. Det siste er jeg veldig spent på. Han bare smiler lurt når jeg spør, og vil ikke la meg få vite noen ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå