Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hvordan skal jeg gå frem hvis jeg har lyst til å prøve stillingen 69 med ny dame? Bør jeg spørre henne eller er det bare å legge henne over meg i riktig stilling og håpe på at hun liker stillingen?
tonjemarie Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Spør henne du. Personlig liker jeg ikke stillingen. Men mange jenter gjør jo det, så du får henne sikkert med deg!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Spør henne du, så slipper vi på KG tråd dagen etter der en dame bærer seg over at daten hennes bare kjørte på uten at han spurte om hun likte det 1
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Spør henne du, så slipper vi på KG tråd dagen etter der en dame bærer seg over at daten hennes bare kjørte på uten at han spurte om hun likte det haha
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Litt turn-off å spørre midt i akten: "Går det greit om vi tar en liten 69, babe?" Jeg hadde bare lagt henne i stillingen. Er jo ikke noe "farlig" som å kjøre en kuk i ræva på noen uten å spørre først. Dette er jo småsaker i forhold..
Gjest Jentehumor Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 (endret) Ikke dytt, fatter ikke hva du spør om hvis du bare peker og dytter. Noen er ikke flink til å vise uten ord, og ikke alle jenter er flink å forstå. Si det rett ut "skal vi ta en 69?" mens dere holder på. Jeg syns ikke det er flaut å spørre om det. Endret 21. november 2010 av Jentehumor
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Spør henne du, så slipper vi på KG tråd dagen etter der en dame bærer seg over at daten hennes bare kjørte på uten at han spurte om hun likte det Det finnes vel en mellomting? Jeg hater å bli spurt, det ødeleggger stemningen så. Manøvrer deg inn mot riktig posisjon, og vær veldig obs på hennes reaksjon, og trekk deg unna igjen hvis hun sender ut uklare signaler. Men hvis hun gir uttrykk for at dette var kult øker du intensiteten mens du prøver å lese henne så godt du kan hele veien. Tror også det kan være lurt å ha henne øverst første gangen, da har man mer kontroll, og det er mindre fare for at hun synes det blir for voldsomt.
Vulpes Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 (endret) Jeg har aldri opplevd at noen spør først, og jeg er litt glad for det egentlig. Kommunikasjon er viktig, men å spørre midt under akten om man skal prøve 69 kan fort bli litt kleint - jeg er enig med HunterLady i det. Da er det bedre å hinte med kroppen, så ser man an reaksjonene. Endret 18. november 2010 av Tonje!
Gjest Jentehumor Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Jeg har aldri opplevd at noen spør først, og jeg er litt glad for det egentlig. Kommunikasjon er viktig, men å spørre midt under akten om man skal prøve 69 kan fort bli litt kleint - jeg er enig med HunterLady i det. Da er det bedre å hinte med kroppen, så ser man an reaksjonene. Interessant egentlig at folk sier det, for meg er det faktisk ikke i hodet mitt at det å spørre skal være kleint. :gjeiper: Jeg synes det er enda flauere å ikke si det da hele stemninga ødelegges hvis den andre parten ikke helt skjønner hva jeg vil.
Gjesten Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Hva med at du legger deg litt riktig til når du slikker henne, så kanskje hun tar utstyret ditt i munnen og? Gir du henne en veldig åpen mulighet, og hun velger å la være, har du jo i grunnen fått oppklart om hun vil eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 69 er vel en stilling som ikke alle kvinner liker siden de er redde for at det kan lukte fra baken deres... Er vel derfor greit å spørre 1
Gjest Eurodice Skrevet 19. november 2010 #12 Skrevet 19. november 2010 Si det rett ut "skal vi ta en 96?" mens dere holder på. Jeg syns ikke det er flaut å spørre om det. 96 forbinder jeg med noe annet . 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #13 Skrevet 19. november 2010 Hadde du tatt deg tid til å faktisk bli godt kjent med henne på forhånd, hadde dere kunnet snakke om dette, og alt du lurer på. Hvorfor skal en på død og liv gå igjennom alle stillingene omtrent før en har presentert seg? Spør damen. Ikke spør her. 1
Gjest Jentehumor Skrevet 21. november 2010 #14 Skrevet 21. november 2010 96 forbinder jeg med noe annet . Sånn retta.
Gjest c://60 Skrevet 21. november 2010 #15 Skrevet 21. november 2010 Har gjørt det i går kveld med dama. Hun ligga på riggen og jeg sleika henne en stund. Så jeg la meg på siden av henne og sa til henne å komme opp på meg.Hun ville ri meg men jeg sa nei så styrte jeg henne med hendene i riktig retning uten å si noe som helst. Ble deilig etterpå ,,m mmmmmmmmm ,for begge to. Etterhvert hun klemte hodet mitt med beina så hardt at det ble vondt jo. Jeg bare prøvde å holde ut så kort tid etter fikk hun skikelig orgasme! Senere samme natt prøvde vi liggende på siden 69 og den ble like deilig også..
Flinkpike Skrevet 21. november 2010 #16 Skrevet 21. november 2010 Bra at dere fikk prøvd det. Synes du gikk greit frem jeg. Litt kleint å spørre. Liggende på siden er digg, forresten!!
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #17 Skrevet 21. november 2010 96 forbinder jeg med noe annet . Med litt 96 går 69 som en drøm! Jeg foretrekker forresten å være nederst i den stillingen. Ræva over ansiktet hans er ikke noe festlig. Spes i starten... Sidelengs er kanskje best å prøve? Da er det vel ikke nødvendig å spørre henne.
LetThemEatCake Skrevet 22. november 2010 #18 Skrevet 22. november 2010 Testa från sidan först, du är det lättare att dra sig undan om man inte gillar det och mycket lättare att diskret byta ställning. Självklart kan du fråga också, men det dödar gärna stämningen (för min del i alla fall!).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå