Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste som kanskje har noen kilo for mye (etter modellstandard), ihvertfall ifølge henne... Hun veier rundt 70 kg, og er 170 cm høy. Jeg synes hun er direkte nydelig, ikke et kilo for mye, men magen hennes er kanskje litt over gjennomsnittet. Uansett elsker jeg henne høyere enn jeg trodde jeg kunne elske noen person, og dette også på grunn av denne litt trinne magen. :hjerte: (Ja, jeg elsker at kvinner har litt ekstra mage). Problemet er at hver gang jeg gir henne komplimenter på grunn av magen trekker hun seg tilbake og blir sur. :cry: Jeg vet at mange kvinner er flaue/sjenerte ovenfor magen sin (gjerne helt uten grunn), men burde hun ikke heller vise at hun liker at jeg elsker magen hennes?

Håper dere her inne kan gi meg noen synspunkter på dette, og hvordan jeg skal gå frem for å få henne til å like magen sin. :trøste:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis deler hun ikke ditt syn på magen sin og det ER mulig hun ikke tror at du mener det.

Skrevet

Som Ursula sier, det er mulig hun ikke deler ditt syn og tenker at du sier det fordi du vet hun ikke liker magen sin...Altså at du ikke egentlig mener det. Bare prøv å overbevise henne du :wink:

*sukk* Jeg vil også ha en mann som liker magen min selv om den ikke er flat!! :roll::lol:

Lillian *prøver stadig å få flat mage men lykkes ikke*

Gjest Embla s
Skrevet

Heldige henne da :D

Men det er ikke alltid vi kvinner speiler oss i menns annerkjennelse, vi har jo egne preferanser og :wink: Kanskje h u n syns det er stygt med stor mage (selv om mannen i hennes liv liker det), kanskje hun h a t e r den store magen sin og at tanken på den gjør henne sur og grinete?

Skrevet

...og at når du nevner det så er det som å kaste bensin på bålet...

Gjest sexysadie
Skrevet

Hva er galt med å beundre en kvinnes mage?

Ingenting!

Bare beundre magen hennes du! :kul:

Skrevet

men du trenger kanskje ikke å si det til henne .........for da blir hun liksom påminnt den :wink:

jeg kan ikke fordra rumpa mi jeg ....og når han kommenterer den - vil ta på den eller sier den er deilig - så er det HELT feil og ikke mulig å tro for meg ...og så blir jeg påminnt den - og så blir liksom stemningen ødelagt :-?

U see? :wink:

Skrevet

Først nå gikk d opp for meg at dette ikke var Trøffel sitt innlegg....Håpløst når dere har helt lik avatar, men d visste du kanskje ikke???

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun virker da svært så selvopptatt denne venninnen din! La henne bare være det. det er en del av henne. som du liker, ikke sant........ :roll:

Det at hun ikke har god nok selvfølelse er da ikke ditt problem, men derimot hennes!

Gjest GreenSky
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke noe i veien med å beundre en kvinnes mage!

Problemet her er vel at hun føler komplekser for magen sin og ikke helt tror på deg/føler seg litt ukomfortabel når du sier at du liker den!

Skrevet

Jeg synes ikke jeg er så fin uten klær.

Kjæresten min synes det, og jeg tror på ham, men er da ikke enig.

Jeg reagerer nok litt som kjæresten til Sebastian.

Selvfølgelig liker jeg at han liker meg, og at han sier det, men jeg er fortsatt for stor enkelte steder, for slapp i fisken osv.

Vet ikke om det er så mye du kan gjøre med det.

Skrevet

OM du syntes du hadde ALT for liten tis, men damda likte å se på den, og sa at den var heeelt fin... :wink:

Skrevet
OM du syntes du hadde ALT for liten tis, men damda likte å se på den, og sa at den var heeelt fin...  :wink:

Nettopp. "Jeg synes det er FINT med liten tiss, jeg!!"

Gjest Gyldenløwe_
Skrevet

Jeg har prestert en gang å si til en kjæreste at "jammen, jeg liker litt store rumper". Sukk. Det var ment som et kompliment, men jeg var ung og dum. Nå har jeg lært å holde kjeft :ler:

Gjest Vanessa
Skrevet

Hvis hun ikke liker at du sier det, så la være da. Jeg hadde heller ikke blitt glad for slike kommentarer, enten de var godt ment eller ikke.

Skrevet

Og jeg synes at vi kvinner må skjerpe oss med dette konstant dårlige selvbilde vårt.

Hvis kjæresten sier at du er vakker, så godta det og vær glad - bli ihvert fall ikke SUR for pokker.

Kan dere ikke ta en kompliment?

FY :fy:

Hvor fryktelig føles det ikke å gi et kompliment til en person som ikke kan ta imot??

Gjest Anonymous
Skrevet

Mener ikke og spore av her men- Er man virkelig så stor hvis man veier 70 kg og er 170cm høy?

Skrevet

Er det ikke mulig å BÅDE ha god selvtillitt/selvfølelse OG synes man har for stor mage for det man føler seg komfertabel med?

Jeg har god selvtillitt, jeg er egentlig fornøyd med kroppen min også, men jeg kan da allikevel synes jeg har mer lår en jeg kunne tenkt meg!?

Dessuten synes jeg sammenligningen med mannens tiss, hvor mange mannfolk hadde takket blidt for komplimentet:

"Jeg synes tissen din er deilig jeg, jeg liker at den er litt liten!"

Det ER ett like stort kompliment!

Men ville mannfolka blitt glad for å få det? (uansett hvor god selvtillit/følelse de hadde?)

Skrevet

70kg på 170cm og normal beinbygning regnes vel som ti kilo overvekt omtrent.

Hadde derimot dama vært veltrent og muskuløs, ville hun neppe vært overvektig med den vekten.

Ellers er det jo blitt sånn i dag at dersom du er litt tjukkere enn "gjennomsnittet" så er du overvektig og må gjøre noe med det. Er du litt tynnere enn det samme "gjennomsnittet" får du slengt etter deg at du er spiseforstyrret.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...