Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ska lage kalender til to gutter på 13 og 15 år og trenger litt tips på hva jeg kan gi dem? Har dere noe tips/ideer??

Jeg trenger også litt tips på ting og gi en jente i alderen 14 år.

Skrevet

Ca hvor mye penger har du tenkt å bruke på det her da? :)

Skrevet

Ca hvor mye penger har du tenkt å bruke på det her da? :)

Jeg hadde tenkt en 50 kr per luke. har ikke råd til mere :tristbla:

Skrevet

Skal du bruke 3.600 kr på bare adventskallenderene? :sjokkert: Huff, ikke rart det flyr penger i juletida sier jeg...

• Liker 4
Skrevet

Hei!

Jeg ska lage kalender til to gutter på 13 og 15 år og trenger litt tips på hva jeg kan gi dem? Har dere noe tips/ideer??

Jeg trenger også litt tips på ting og gi en jente i alderen 14 år.

Jeg sluttet vel å gi mine barn kalender på den alderen. Da hadde de hver sin 10.kroners sjokoladekalender tror jeg.

mitt forslag er for å gjøre det enkelt: Snop.

Gjest Eventyr3
Skrevet

Jeg hadde tenkt en 50 kr per luke. har ikke råd til mere :tristbla:

50kr per luke? hva er poenget?

hvis de er ungdommer så driter de vel i en kalender. bare gi dem penga(hvis du absolutt må gi dem penger). de kommer sikkert til å åpne alle lukene når en helg nærmer seg uansett.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 4
Skrevet

Litt på siden av temaet, men hvorfor må alle ungdommer drite i en kalender? Finnes det ingen tenåringer som er takknemlige og glade i jula? Vi hadde det nemlig veldig fint med julekalender hjemme hos oss da jeg og den ene broren min var tenåringer. Vi fikk ikke så store ting i kalenderne våre (mye twist og dumle), men vi gledet oss begge to til å åpne dagens luke og takket mamma hver dag.

Enig med deg. Jeg er nitten år, og i fjor fikk jeg og broren min på 17 julekalender. Jeg syns det var veldig hyggelig. Moren min gjorde visstnok en liten vri på det, hvor vi åpnet en pakke annenhver dag, og den første gaven vi begge fikk var et fotoalbum med bilder fra barndommen i. Annenhver dag fikk hver av oss et nytt bilde vi kunne sette inn sammen med en lapp hvor det sto noen fine ord. Noen dager var det også andre småting med i kalenderen, som godteri osv. Beste julekalenderen jeg har hatt, men ungdommene ts snakker om er kanskje litt for unge til at denne typen kalender er så veldig stas.

• Liker 4
Skrevet

Choklad funkar ju alltid! Fast om du tänkte bruka så mycket som 50kr/lucka så kan du ju gå loss på allt möjligt..

*Underkläder

*Hygienartiklar

*Godis

*Pocketbok!

*Rakblad

*Smycken

*Hårprodukter

*Smink/nagellack

*Pengar

Blir det inte bara en jäkla massa prylar egentligen? Jag skulle nog föredra choklad i kalendern och en enda stor gåva på julafton. :)

• 3 år senere...
Skrevet

Enig med deg. Jeg er nitten år, og i fjor fikk jeg og broren min på 17 julekalender. Jeg syns det var veldig hyggelig. Moren min gjorde visstnok en liten vri på det, hvor vi åpnet en pakke annenhver dag, og den første gaven vi begge fikk var et fotoalbum med bilder fra barndommen i. Annenhver dag fikk hver av oss et nytt bilde vi kunne sette inn sammen med en lapp hvor det sto noen fine ord. Noen dager var det også andre småting med i kalenderen, som godteri osv. Beste julekalenderen jeg har hatt, men ungdommene ts snakker om er kanskje litt for unge til at denne typen kalender er så veldig stas.

fy søren du er heldig <3

Anonymous poster hash: d76d2...8e0

Skrevet

Og der fikk jeg en ide til neste års kalender. Har jo masse scrappeting å ta av for å lage album.

Anonymous poster hash: 777af...019

Skrevet

Liker de en tv serie,et fotball lag ? Da kan du søke på ebay og finne nøkkelring/sokker/lommebok osv fra det de liker.

Det har jeg gjort.

To ungdommer her i huset og de elsker advents kalender

Anonymous poster hash: 03d3b...7b3

Skrevet

Jeg syns julekalenderen ble mer og mer stas for hvert år som gikk, fikk siste gang da jeg var 19 og hadde flyttet hjemmefra. Det var ikke så store ting, en pakke tyggis, bly til trykkblyant, skriveblokk, binders, merkelapper, merketusjer (kjøpt i pakke, delt opp over flere dager), hårstrikk, truse, hårspenner osv.

For min del betydde ikke prisen på pakken noe, men det at mamma faktisk orket å kjøpe og pakke inn alle pakkene var mer enn nok for meg <3 Mulig det var nettopp det var grunnen til at jeg fikk så lenge.

Anonymous poster hash: 6d842...8e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...