jeanetten Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hei dere! Jeg skal på julebord neste helg og lurer på hva jeg burde bruke inntil denne kjolen fra Bikbok. Den sorte Siden halsen er et ganske stort smykke i seg selv så er jeg usikker på ørepynt, veske, sko og strømpebukser. Jeg har svarte pumps, og tviler på at jeg gidder og kjøpe meg sølvsko. Hudfarget eller sort strømpebukse? Sølv eller sort håndveske? Jeg har et par øredobber formet som sløyfer likner veldig på halsen på kjolen? Dere moteflinke; Hva burde jeg gjøre?? Tusen takk for hjelp!
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Den var pen! Ville brukt en hudfarget strømpebukse, sorte sko og de øredobbene du nevner om de er i sølv. Sølvveske tror jeg også er veldig pent til den kjolen. Veldig enkelt og greit (Men når kjøpte du kjolen og prisen?)
jeanetten Skrevet 18. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2010 Den er nydelig ja! Øredobbene er i sølv ja! Så de kan bli søte.. Med oppsatt hår? Da må jeg på leiting etter en sølvveske som matcher;) Jeg kjøpte kjolen for 2 dager siden, bikbok. 299 kr. Kjempe billig!
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Usikker på om jeg får puppene i den, men tror nesten jeg må prøve Og er de sølv går de garantert flott sammen med den
jeanetten Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2010 Jeg har ikke de største puppene jeg heller, men den satt veldig fiint på!!
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 hehe, mitt problem er motsatt, spørsmålet er om jeg i det hele tatt får dem inn i den
jeanetten Skrevet 18. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2010 hehe, mitt problem er motsatt, spørsmålet er om jeg i det hele tatt får dem inn i den Åja, sånn ja Stoffet er veeeeldig stretchy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå