Gå til innhold

Jeg har for stor kuk

Fremhevede innlegg

Gjest Blubberella
Skrevet

Nå finner jeg ingen linker selvfølgelig, men det er opplest og vedtatt at jenter med litt mer fett på kroppen, da særlig i rundt mage og hofter er tangere fordi vi har fettansamlinger i skjeden som blir større og mindre i takt med resten av kroppen. Såh, finn ei skikkelig skral jente, så blir det greit.

Eventuelt kan du finne deg en fast ff som tåler litt !

Denne tråden blir bare bedre og bedre... :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilder av fordelingen sier meg egentlig svært lite når det ikke følger med utførlig skriftlig informasjon om hvem, hva, hvor, hvorfor, hvordan og når.

Seriøst? Noen av disse tingene sier seg selv, og andre gir ikke en gang særlig mening. Sånn sett merker jeg at mine bestrebelser her nærmer seg slutten. Men hvis du faktisk er interessert i dette, kan du jo søke i vei på nettet, og prøve å finne utførlig informasjon om tidspunkter, målemetoder, gjennomsnittlig luftfuktighet den dagen osv. :) Lykke til!

Det er mange faktorer som kan ligge til grunn for resultatet de har kommet frem til, og jeg ønsker også mer informasjon om norske undersøkelser. Det er ikke slik at jeg nekter for at gjennomsnittet kan være det som er "vedtatt" idag, det kan godt være korrekt, men det kan også være mindre eller større. En korrekt utført og veldokumentert undersøkelse kan gi en god pekepinn på hva som stemmer, men noen fasit er det ikke, med mindre man måler alle innenfor en viss aldersgruppe.

Fasit, nei, men når ingen studier viser at gjennomsnittet er i nærheten av 15cm omkrets, så er vel et ganske klart hint om at du enten har hatt ekstrem "flaks", ev. ikke er så flink med målebånd. Det er egentlig hele poenget mitt.

Skrevet

Seriøst? Noen av disse tingene sier seg selv, og andre gir ikke en gang særlig mening. Sånn sett merker jeg at mine bestrebelser her nærmer seg slutten. Men hvis du faktisk er interessert i dette, kan du jo søke i vei på nettet, og prøve å finne utførlig informasjon om tidspunkter, målemetoder, gjennomsnittlig luftfuktighet den dagen osv. :) Lykke til!

Fasit, nei, men når ingen studier viser at gjennomsnittet er i nærheten av 15cm omkrets, så er vel et ganske klart hint om at du enten har hatt ekstrem "flaks", ev. ikke er så flink med målebånd. Det er egentlig hele poenget mitt.

Jeg har søkt på dette før, og føler på ingen måte at jeg har funnet god nok, eller troverdig nok, informasjon til å ta resultatet for god fisk eller se på det som en absolutt sannhet. Gir du opp etter å ha nevnt en undersøkelse og vist meg et bilde av en graf må jeg si du gir opp ganske lett ;) Jeg kan jo slenge ut et bilde, så kan du se om du tror blindt på det uten å vite mer om detaljene rundt det: http://s-ak.buzzfed.com/static/imagebuzz/terminal01/2009/4/19/10/penis-size-chart-by-ethnicity-29090-1240152169-4.jpg

Jeg har funnet nok av undersøkelser som opererer med et mye høyere snitt, men påstår ikke at de er (mer) troverdige, til tross for at jeg er en av de som faktisk tror snittet er høyere. Som sagt er det mye som spiller inn, og litt av det kan du lese om her: http://www.dimensionsguide.com/penis-size-chart/ Det går begge veier, og påpeker at man kan trekke gale slutninger, enten man tror noe er større eller mindre enn det faktisk er.

Skrevet

Men jeg er en slik kjip person som måler selv, vet du ;) Jeg er 100% klar over at noen menn skryter på seg, og selv om jeg ikke nødvendigvis er verdens beste på øyemål, merket jeg fort at en eks hadde skrytt på seg noen cm. (senere bekreftet med målebånd).

Nå er det ikke slik at jeg ser på 12 cm omkrets som unormalt, absolutt ikke, men basert på egen statistikk har alle ligget på rundt 15 cm, med unntak av en som hadde 10 cm omkrets. Basert på hva venner har fortalt, har deres gjennomsnitt også ligget omtrent der. Nå skal jeg ikke påstå at de alltid har målt alle sine partnere, men har du målt en partner som hadde 15 cm omkrets er det jo rimelig lett å kjenne om neste partner er større, mindre, eller omtrent lik - uavhengig av øyemål.

Manuell måling, ja. Tror du at man blir maksimalt opphisset i en slik situasjon? Man kan nok få penis til å stå, men jeg tror ikke den viser seg fra sin beste side, for å si det sånn. Så har det jo litt å gjøre med hvem man måler også, da. Jeg aner ikke hvordan de velger ut hvem som skal måles, men jeg vet at jeg ikke kjenner noen som har blitt målt. Du må gjerne opplyse meg hvordan dette går for seg, men jeg velger å tro at det ikke slik at man etterlyser folk, også dukker de med størst utstyr opp - da hadde vel gjennomsnittet vært mye større enn det vi ser nå.

Du som skryter på deg så mye (bare en liten humoristisk finte her altså, siden du nevnte at det er så mange som skryter på seg ;)) - jeg antar det ikke er snakk om 15 cm i omkrets som gjør at du har problemer med å penetrere kvinner? Jeg trenger ikke noen nøyaktige mål, men om du nå selv er større enn dette - er det da så vanskelig å tro at det kan finnes mange menn med 15 cm omkrets? Ta frem målebåndet og lag en runding - du vil se at det ikke akkurat er snakk om monstercock.

Jeg aner ikke helt hvilken misjon du har med dette, men du virker ikke å ha et helt sunt syn på menn og størrelse. Du må i følge deg selv ha vært utrolig heldig, dersom du har møtt menn med langt over snittet penistykkelse. Heldig ettersom du tydeligvis mener en manns prestasjoner i senga påvirkes av penisstørrelse. Det må være et kjedelig liv. Tenk å gå rundt med målebånd og forkaste de som ikke oppnår minstemålet, og på den måten kanskje gå glipp av herlige opplevelser. På grunn av en kroppsdel.

Det som forundrer meg er at du virker så oppegående i plastpupp-debatten, der du så helt riktig mener at det å stappe inn silikon vil være med på å skape et skjevt bilde av idealet, og skape usikkerhet blant kvinner. Men hva gjør du med menn? Du er med på å skape et skjevt bilde av menn og peniser basert på direkte feil informasjon. Skaper ikke det et skjevt ideal og usikkerhet? Henger ikke helt på greip...

Manuell måling, ja. Der unge studenter i sin beste alder blir forespurt om å være med på en undersøkelse ved å måle penisen sin. De blir ikke tvunget. Hvem tror du helst vil stille opp her? De med små, eller de med store....? I tillegg blir alle som ikke oppnår full ereksjon forkastet. Jeg velger å tro på disse fremfor skryteundersøkelsene på internett. Der man bare kan punche inn et vilkårlig tall.

Jeg kommer ikke til å legge ut noen mål her inne. Det blir bare for dumt. Men ja, jeg har problemer med å penetrere noen kvinner, selv med god oppvarming og glidemiddel. Og ja, når jeg ser kvinners reaksjon, har jeg ikke noe problem med å se at snittet er godt under 15 cm.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har søkt på dette før, og føler på ingen måte at jeg har funnet god nok, eller troverdig nok, informasjon til å ta resultatet for god fisk eller se på det som en absolutt sannhet. Gir du opp etter å ha nevnt en undersøkelse og vist meg et bilde av en graf må jeg si du gir opp ganske lett ;) Jeg kan jo slenge ut et bilde, så kan du se om du tror blindt på det uten å vite mer om detaljene rundt det: http://s-ak.buzzfed.com/static/imagebuzz/terminal01/2009/4/19/10/penis-size-chart-by-ethnicity-29090-1240152169-4.jpg

Jeg har funnet nok av undersøkelser som opererer med et mye høyere snitt, men påstår ikke at de er (mer) troverdige, til tross for at jeg er en av de som faktisk tror snittet er høyere. Som sagt er det mye som spiller inn, og litt av det kan du lese om her: http://www.dimensionsguide.com/penis-size-chart/ Det går begge veier, og påpeker at man kan trekke gale slutninger, enten man tror noe er større eller mindre enn det faktisk er.

Det er vel en grunn til at disse undersøkelsene du viser til ikke akkurat nevnes i wikipedia. Det kan ha noe med kildetroverdighet, tror du ikke?

Skrevet

Grunnen til at jeg gir opp er at jeg skjønner at det ikke er noen vits å fortsette. Ingen informasjon som finnes på f.eks. nettet vil være bra nok for deg, så hvorfor fortsette å bruke tid på det? Du har jo allerede bestemt deg for at slike undersøkelser ikke er noe verdt.

Jeg har funnet nok av undersøkelser som opererer med et mye høyere snitt..

Gidder du å lenke til en del av disse undersøkelsene? De bør være utført av medisinsk personale, ikke sånne selvrapporteringsgreier på nettet.

Skrevet

Jeg aner ikke helt hvilken misjon du har med dette, men du virker ikke å ha et helt sunt syn på menn og størrelse. Du må i følge deg selv ha vært utrolig heldig, dersom du har møtt menn med langt over snittet penistykkelse. Heldig ettersom du tydeligvis mener en manns prestasjoner i senga påvirkes av penisstørrelse. Det må være et kjedelig liv. Tenk å gå rundt med målebånd og forkaste de som ikke oppnår minstemålet, og på den måten kanskje gå glipp av herlige opplevelser. På grunn av en kroppsdel.

Det som forundrer meg er at du virker så oppegående i plastpupp-debatten, der du så helt riktig mener at det å stappe inn silikon vil være med på å skape et skjevt bilde av idealet, og skape usikkerhet blant kvinner. Men hva gjør du med menn? Du er med på å skape et skjevt bilde av menn og peniser basert på direkte feil informasjon. Skaper ikke det et skjevt ideal og usikkerhet? Henger ikke helt på greip...

Manuell måling, ja. Der unge studenter i sin beste alder blir forespurt om å være med på en undersøkelse ved å måle penisen sin. De blir ikke tvunget. Hvem tror du helst vil stille opp her? De med små, eller de med store....? I tillegg blir alle som ikke oppnår full ereksjon forkastet. Jeg velger å tro på disse fremfor skryteundersøkelsene på internett. Der man bare kan punche inn et vilkårlig tall.

Jeg kommer ikke til å legge ut noen mål her inne. Det blir bare for dumt. Men ja, jeg har problemer med å penetrere noen kvinner, selv med god oppvarming og glidemiddel. Og ja, når jeg ser kvinners reaksjon, har jeg ikke noe problem med å se at snittet er godt under 15 cm.

Jeg har ingen misjon, men jeg synes det er interessant å diskutere det, og som jeg sa i et tidligere innlegg vil jeg gjerne vite mer om alle forhold rundt undersøkelsen. Jeg påstår ikke at jeg har rett og at de mer seriøse undersøkelsene tar feil, men jeg påpeker at det faktisk kan være sånn. Jeg er også åpen for at snittet kan være mindre, så det med et høyere snitt er altså fortsatt noe jeg tror, og det er basert på litt av hvert, både troverdige og mindre troverdige kilder.

Jeg tror du må lese hva jeg faktisk skriver, istedenfor å svare på forutinntatte meninger du måtte ha om meg. Jeg har ikke gått rundt og skrytt av at jeg er heldig, jeg sa at vi hadde vel alle hatt "flaks" (komplett med anførselstegn), noe som vel er rimelig å si, om det gjeldende snittet er korrekt.

Dette med målebåndet har jeg forklart før - jeg måler ikke for å se om penis holder mål, for så å dumpe de som evt. er èn cm unnna foretrukket lengde. Dette er noe som bare faller seg naturlig - kall meg gjerne barnslig - men vi kan altså måle hverandres skuldre for å se hvor stor størrelsesforskjell det er (opplyser om at jeg heller ikke dumper menn med skuldre som ikke når opp til et visst mål). Kun èn person har jeg konkret spurt om å få måle, siden han konstant skrøt av sin penis på 20 cm. Jeg fikk det absolutt ikke til å stemme, og siden han selv var så opptatt av lengden sin syntes jeg det var rimelig å spørre. Den var noen cm kortere, akkurat som jeg hadde trodd, men han var like stolt av utstyret etter vi hadde målt, og vi humret begge godt i ettertid og refererte til lengden som "ca 20 :fnise: ".

Mine partnere har også forsøkt å tre en tom dorull innpå penis, helt uten oppfordring fra meg, så de er vel rare alle sammen, da. Min oppfatning er at menn er langt mer opptatt av størrelse, og at penis helst skal være størst mulig, mens kvinner ikke bryr seg med mindre den er for liten til å gi nytelse (og som jeg har sagt før, det er snakk om variasjoner, her kan alt fra vaginisme til for vid vagina spille inn også). Jeg forkaster en jeg ikke er seksuelt kompatibel med, og det skammer jeg meg absolutt ikke over, da jeg synes det er verre å føre noen bak lyset, fake orgasmer og late som om det er godt, for så å gjøre det slutt når forholdet virkelig har blitt seriøst.

Jeg har ikke spurt om noen konkrete mål hos deg, poenget var ikke å vite din nøyaktige størrelse, men om du nå har 15 cm omkrets og ikke får den inn, må du ha hatt maks uflaks med kvinnene du har forsøkt med. Selv om det er stort, er det ikke så stort at det skal være umulig å penetrere kvinner. Men nå må du huske på å ikke tolke dette dithen at jeg sier dagens gjennomsnittsomkrets er liten, for da har du misforstått. Jeg er ikke ute etter å få menn til å føle at de ikke strekker til, selv om jeg er åpen om hva jeg synes er for lite til å gi meg nytelse. Jeg går ikke rundt og sier at jeg skulle ønske alle menn hadde 20 cm lang og 16 cm omkrets, jeg sier bare at jeg tror snittet er høyere, og at jeg ikke klarer å se på målinger av et tilfeldig utvalg som 100% fakta. Dette kan ikke sammenlignes med silikondebatten, hvor det er operasjoner og eksponering inne i bildet. Når det gjelder bryster tror jeg også at snittet er helt feil, uten at det betyr at de som havner over eller under er unormale. 75B er vel den mest solgte BH-størrelsen, men jeg tror neppe det er det korrekte snittet (men det er en helt annen debatt).

Det er vel en grunn til at disse undersøkelsene du viser til ikke akkurat nevnes i wikipedia. Det kan ha noe med kildetroverdighet, tror du ikke?

Ja, det kan det absolutt ha, og det nevner jeg jo selv. Det konkrete bildet jeg linket til blir dog faktisk sett på som seriøst. http://s-ak.buzzfed.com/static/imagebuzz/terminal01/2009/4/19/10/penis-size-chart-by-ethnicity-29090-1240152169-4.jpg

bmj.com er en seriøs side, men poenget mitt var at du ville ikke tatt noe for god fisk bare fordi jeg linket et bilde av en graf. Slik er det med meg også, og det at jeg ser bildet, eller at det ligger på Wikipedia er langt fra nok til å kunne si "sånn er det, ferdig med det" :)

Skrevet

Ja, det kan det absolutt ha, og det nevner jeg jo selv. Det konkrete bildet jeg linket til blir dog faktisk sett på som seriøst. http://s-ak.buzzfed.com/static/imagebuzz/terminal01/2009/4/19/10/penis-size-chart-by-ethnicity-29090-1240152169-4.jpg

bmj.com er en seriøs side, men poenget mitt var at du ville ikke tatt noe for god fisk bare fordi jeg linket et bilde av en graf. Slik er det med meg også, og det at jeg ser bildet, eller at det ligger på Wikipedia er langt fra nok til å kunne si "sånn er det, ferdig med det" :)

BMJ hadde for en tid tilbake en sak hvor de hadde lagt ut en undersøkelse som konkluderte med at julenissen ikke var noen bra rollemodell for barn. Verdens journalister hoppet på denne, og det viste seg at det bare var en spøk. Som ikke akkurat hjalp for et allerede frynsete rykte. Slå det opp, så ser du hvor seriøst dette er. På samme side som denne enormt seriøse undersøkelsen din, finner man forresten også den enda mer berømmelige:

http://www.buzzfeed.com/peggy/the-authentic-womens-penis-size-preference-chart

Som viser hvor stor penis menn må ha for å tilfredsstille en kvinne. Er det noen som tror på denne, må de være ganske så skrudd. Dette også fordi den er utført av en side knyttet til produkter som skal gi menn større penis. Da begynner man å skjønne misjonen. Eller burde begynne å skjønne den. Det er lov med kildekritikk før man spytter ut ting på et debattforum. Der usikre sjeler vandrer etter svar på sine spørsmål. Akkurat som i silikonpuppetråden, der du var så flink til å fordømme silikonelskerne fordi de var med på å skape et dårlig skjønnhetsideal. Hva er forskjellen på her?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen misjon, men jeg synes det er interessant å diskutere det, og som jeg sa i et tidligere innlegg vil jeg gjerne vite mer om alle forhold rundt undersøkelsen. Jeg påstår ikke at jeg har rett og at de mer seriøse undersøkelsene tar feil, men jeg påpeker at det faktisk kan være sånn. Jeg er også åpen for at snittet kan være mindre, så det med et høyere snitt er altså fortsatt noe jeg tror, og det er basert på litt av hvert, både troverdige og mindre troverdige kilder.

Jeg tror du må lese hva jeg faktisk skriver, istedenfor å svare på forutinntatte meninger du måtte ha om meg. Jeg har ikke gått rundt og skrytt av at jeg er heldig, jeg sa at vi hadde vel alle hatt "flaks" (komplett med anførselstegn), noe som vel er rimelig å si, om det gjeldende snittet er korrekt.

Dette med målebåndet har jeg forklart før - jeg måler ikke for å se om penis holder mål, for så å dumpe de som evt. er èn cm unnna foretrukket lengde. Dette er noe som bare faller seg naturlig - kall meg gjerne barnslig - men vi kan altså måle hverandres skuldre for å se hvor stor størrelsesforskjell det er (opplyser om at jeg heller ikke dumper menn med skuldre som ikke når opp til et visst mål). Kun èn person har jeg konkret spurt om å få måle, siden han konstant skrøt av sin penis på 20 cm. Jeg fikk det absolutt ikke til å stemme, og siden han selv var så opptatt av lengden sin syntes jeg det var rimelig å spørre. Den var noen cm kortere, akkurat som jeg hadde trodd, men han var like stolt av utstyret etter vi hadde målt, og vi humret begge godt i ettertid og refererte til lengden som "ca 20 :fnise: ".

Mine partnere har også forsøkt å tre en tom dorull innpå penis, helt uten oppfordring fra meg, så de er vel rare alle sammen, da. Min oppfatning er at menn er langt mer opptatt av størrelse, og at penis helst skal være størst mulig, mens kvinner ikke bryr seg med mindre den er for liten til å gi nytelse (og som jeg har sagt før, det er snakk om variasjoner, her kan alt fra vaginisme til for vid vagina spille inn også). Jeg forkaster en jeg ikke er seksuelt kompatibel med, og det skammer jeg meg absolutt ikke over, da jeg synes det er verre å føre noen bak lyset, fake orgasmer og late som om det er godt, for så å gjøre det slutt når forholdet virkelig har blitt seriøst.

Jeg har ikke spurt om noen konkrete mål hos deg, poenget var ikke å vite din nøyaktige størrelse, men om du nå har 15 cm omkrets og ikke får den inn, må du ha hatt maks uflaks med kvinnene du har forsøkt med. Selv om det er stort, er det ikke så stort at det skal være umulig å penetrere kvinner. Men nå må du huske på å ikke tolke dette dithen at jeg sier dagens gjennomsnittsomkrets er liten, for da har du misforstått. Jeg er ikke ute etter å få menn til å føle at de ikke strekker til, selv om jeg er åpen om hva jeg synes er for lite til å gi meg nytelse. Jeg går ikke rundt og sier at jeg skulle ønske alle menn hadde 20 cm lang og 16 cm omkrets, jeg sier bare at jeg tror snittet er høyere, og at jeg ikke klarer å se på målinger av et tilfeldig utvalg som 100% fakta. Dette kan ikke sammenlignes med silikondebatten, hvor det er operasjoner og eksponering inne i bildet. Når det gjelder bryster tror jeg også at snittet er helt feil, uten at det betyr at de som havner over eller under er unormale. 75B er vel den mest solgte BH-størrelsen, men jeg tror neppe det er det korrekte snittet (men det er en helt annen debatt).

Jeg tror vi aldri kommer til å oppnå noen enighet i denne saken. Jeg holder meg iallefall til fakta fra seriøse undersøkelser og reaksjoner på det jeg selv har. Det føler jeg holder mer enn nok. Og ved å si at du har en nedre grense på 15 cm i lengde og 12 cm i omkrets, sier du jo rett ut at over halvparten av befolkningen er for liten for deg. Ved å forkynne dette på den måten du gjør, må du jo forstå at noen menn føler de ikke strekker til.

Det er klart det kan sammenlignes med silikondebatten i og med at mange menn også går til ekstreme skritt for å få større penis. Operasjoner finnes enda. I tillegg har man en millionindustri der produsenter bløffer menn med produkter som ikke fungerer.

• Liker 2
Skrevet

Er dette noe å diskutere?

Jeg har vel ikke verdens største. 15 cm lang, og rundt 15 i omkrets.

Dama er fin og trang, men koser vi litt blir vi begge kåte, og flere ganger har vi hatt med en ekstra mann med enda litt større sak.

Og vi får begge plass i samme hullet. Deilig forresten med ekstra kuk der.

Damene er vel relativt fleksible. Spesielt med litt kos først.

Skrevet

BMJ hadde for en tid tilbake en sak hvor de hadde lagt ut en undersøkelse som konkluderte med at julenissen ikke var noen bra rollemodell for barn. Verdens journalister hoppet på denne, og det viste seg at det bare var en spøk. Som ikke akkurat hjalp for et allerede frynsete rykte. Slå det opp, så ser du hvor seriøst dette er. På samme side som denne enormt seriøse undersøkelsen din, finner man forresten også den enda mer berømmelige:

http://www.buzzfeed.com/peggy/the-authentic-womens-penis-size-preference-chart

Som viser hvor stor penis menn må ha for å tilfredsstille en kvinne. Er det noen som tror på denne, må de være ganske så skrudd. Dette også fordi den er utført av en side knyttet til produkter som skal gi menn større penis. Da begynner man å skjønne misjonen. Eller burde begynne å skjønne den. Det er lov med kildekritikk før man spytter ut ting på et debattforum. Der usikre sjeler vandrer etter svar på sine spørsmål. Akkurat som i silikonpuppetråden, der du var så flink til å fordømme silikonelskerne fordi de var med på å skape et dårlig skjønnhetsideal. Hva er forskjellen på her?

Du må gjerne linke til dette med frynsete rykte og julenissen som rollemodell, for alt jeg vet kan det ha vært snakk om Aprilsnarr, men regner med at du har god dokumentasjon på hva som skjedde der. Spøk eller ikke, julenissen ser definitivt ut som om han er i fare for å utvikle en god del livsstilssykdommer, benytter seg av barnearbeidere osv, og er nok dessverre en dårlig rollemodell på mange måter ;) Om en såpass seriøs side plutselig bare er tull, vil det jo i alle fall ikke bidra til at man kan stole mer på undersøkelser utført av diverse kondomprodusenter og lignende.

Bildet linket jeg til fra en annen side, nettopp for å slenge ut et "tror du på noe bare fordi jeg viser deg det?" - med en litt mindre seriøs url. Selvsagt tror man ikke på noe fra en slik tulleside, men jeg avslørte så at den faktiske undersøkelsen kom fra en seriøs side, som blir sett på som troverdig (enten den nå er det eller ikke).

http://www.buzzfeed.com/peggy/the-authentic-womens-penis-size-preference-chart er jo en klassiker på nettet, og selv om det kanskje ikke ligger veldokumentert forskning bak, stemmer det skremmende godt med hva jeg hører fra andre kvinner (både venner og tilfeldige) og hva jeg mener selv. Slik er det bare, og det burde ikke såre mer enn det gjør når menn sier "alt over en håndfull pupp er bortkastet", mens jeg selv sitter der med mye mer enn det - eller at en mann foretrekker D-cup når man selv sitter der med A. Det er viktig å skille mellom hva som gir nytelse kun basert på størrelse, og alt det andre man kan gjøre i tillegg. Om en mann i utgangspunktet synes A-cup er det vakreste i verden, betyr ikke det at han ikke kan falle for meg, selv om jeg faller utenfor det han ideelt sett vil ha. Vi må rett og slett skille mellom "jeg foretrekker" og "slik skal det være".

Denne tråden handler ikke om menn som forlenger penis og dermed skaper en unaturlig standard, og kan derfor ikke sammenlignes. Slik jeg har forstått det er det uansett snakk om minimale forandringer når man tukler med penis, det er ikke slik at man har 10 cm en dag og 20 den neste.

Jeg tror vi aldri kommer til å oppnå noen enighet i denne saken. Jeg holder meg iallefall til fakta fra seriøse undersøkelser og reaksjoner på det jeg selv har. Det føler jeg holder mer enn nok. Og ved å si at du har en nedre grense på 15 cm i lengde og 12 cm i omkrets, sier du jo rett ut at over halvparten av befolkningen er for liten for deg. Ved å forkynne dette på den måten du gjør, må du jo forstå at noen menn føler de ikke strekker til.

Det er klart det kan sammenlignes med silikondebatten i og med at mange menn også går til ekstreme skritt for å få større penis. Operasjoner finnes enda. I tillegg har man en millionindustri der produsenter bløffer menn med produkter som ikke fungerer.

Enige blir vi kanskje ikke, men da hadde det heller ikke vært noe poeng i å diskutere. Jeg synes faktisk mye av det du sier er interessant, og jeg tror ikke jeg sitter på en fasit, jeg er ute etter gode svar og innspill. Når jeg setter min egen grense forstår jeg selvsagt at noen menn føler at de ikke strekker til for meg. Det betyr ikke at de ikke kan finne seg andre. Jeg tror neppe "over halvparten av befolkningen" går rundt og gråter over at de ikke får være i et stabilt forhold med meg. Om det nå er slik at det ikke bare er jeg som er sær - at mange kvinner har en nedre grense (kanskje ikke for hvem de ligger med, men for hva som rent fysisk gir nytelse) - da må det jo være en (ubehagelig) sannhet at kvinner foretrekker en viss størrelse, da. Er det bare meg som har denne grensen har det null og niks å si, og du ville tatt liten notis av èn gærning ;) Det er en grunn til at anonyme undersøkelser ofte ender på et høyere tall. Kvinner flest vil gjøre mye for å unngå at partner skal føle at han ikke strekker til, og det er jo en fin tanke. Det blir bare litt misvisende når de opererer med ett tall når det er mulig at mannen får høre (om) det og et helt annet foran venninnegjengen.

Jeg tidligere forklart hvorfor jeg har satt grensen på dette målet, og 15 cm er en perfekt lengde, hvor det ikke lenger blir et problem at penis faller ut i akrobatiske stillinger. Hadde det fungert med 14,5 cm? Sikkert. Hvis 14,5 cm funker må jo 14 cm også funke? Men hvis 14 er nok, da har jo ikke en halv cm fra eller til noe å si, da kan du like så gjerne si 13,5. 13,5? Si heller 13,da! Skjønner? Et eller annet sted må man sette grensen. Jeg står ikke med målebåndet for å se at det er på milimeteren, men jeg har en klar formening om hva som er riktig størrelse for meg. Omkretsen har jeg forsøkt å forklare deg før, men du forstod ikke det med at man gjerne vil ha noe som presser tilbake, istedenfor å bare klemme rundt noe selv, men det er altså grunnen til at jeg sier 12 cm og opp der. 15 cm lengde og 12 cm omkrets? Hva blir det, da? En helt gjennomsnittlig penis, faktisk. Jeg er nok ikke så ekstrem som du skal ha det til.

Jeg forstår godt at du ikke vil legge ut om egen størrelse, men det blir jo vanskelig å diskutere rundt dine problemer og opplevelser, når jeg ikke aner om det er snakk om en omkrets på 13 cm eller 20.

Det finnes en der ute for så og si alle. Vide kvinner, sykelig trange kvinner, normale kvinner, menn med micropenis, menn med balltre, gjennomsnittsmenn... Det finnes mennesker som ikke er opptatt av sex, det finnes mennesker som ikke bryr seg om god sex. det finnes mennesker som foretrekker oral eller anal. Det trenger ikke være slik at man ikke er god nok, basert på størrelse, men det er vel liten tvil om at man kan passe dårlig sammen basert på størrelse og hva man selv vil ha ut av sex. Men så var det greia med å være under gjennomsnittet, da... Du ville neppe hengt deg opp i det om jeg sa "18 cm og 14 cm omkrets blir for mye for min del, der setter jeg grensa!". Det trenger ikke være synd på de som er under snittet, men jeg forbeholder meg retten til å si at det ikke blir fyrverkeri i senga for min del. Ikke er jeg vid heller, helt normal, faktisk. Og jeg klarer fint å tilfredsstille en med mindre utstyr, men jeg er egoistisk nok til å tenke på at jeg vil ha det godt også.

Skrevet

Ikke er jeg vid heller, helt normal, faktisk. Og jeg klarer fint å tilfredsstille en med mindre utstyr, men jeg er egoistisk nok til å tenke på at jeg vil ha det godt også.

BMJ har et frynsete rykte fordi mye av det de har trykket ikke har hatt kvalitetskontroll, og i tillegg har nettsiden hatt en del linker som har vist seg ytterst diskutable, slik som f.eks. den penis charten du la fram. Alle ser jo at ettersom den vakler så voldsomt i forhold til andre seriøse målinger, må det jo ha skjedd noe alvorlig feil der.

Her er forresten bommerten angående julenissen:

http://www.bmj.com/content/339/bmj.b5261

Som førte til at aviser i ettertid var svært forsiktige med å trykke stoff fra BMJ. Det er ikke naturlig at man utenom 1 april velger å kjøre falsk forskning.

Kondomprodusenter er vel mer nærliggende å tro på, ettersom de faktisk ved hjelp av sin forskning vil kunne gjøre en innsats på bakgrunn av resultatene. Det er ikke til å stikke under en stol at standardkondomene er for store for mange menn. Heller ikke at kondomprodusentene ønsker å gjøre noe med dette.

Når det gjelder den oversikten på nettet angående kvinners syn på penisstørrelse og tilfredsstillelse, kan jeg si med en gang at det er rett og slett noe møl laget av mennesker som ønsker å profittere på usikre menn. Og dette støtter du fullt ut. Skremmende. Lurer også på i hvilket miljø du vanker i, der alle virker å samtykke når det gjelder dine syn på penis. I følge denne undersøkelsen du fremmer, ville ikke kompisen min ha sjans i havet til å tilfredsstille dama si, og det gjør han med glans.

Tror du virkelig at alt blir greit selvom man bruker ordet foretrekker? Slik at en som kanskje ligger litt under snittet vet at omtrent alle damer foretrekker større enn det han kan tilby? Jo, du duger, men jeg foretrekker selvsagt større. Derfor er det faktisk viktig med motstykker, som faktisk kan fortelle at størrelse ikke betyr noe for dem, og at mannfolka faktisk er heldig som møter disse som klarer å se forbi pikken på en mann. Det er viktig å få fram rett informasjon. Slik at også ikke gjennomsnittlige menn vil gå rundt og være usikre, ettersom de leste på nett at ei dame hadde linket til noen grafer som viste at de faktisk var små. Da har man satt igang en reaksjon som IKKE kommer kvinner til gode. Det er en grunn til at unge menn sliter med prestasjonsangst og ereksjonsproblemer. Unge menn knasker viagra til den store gullmedaljen, og kaster bort masse penger på lovnader om større penis som aldri vil fungere. Det er nettopp disse holdningene du promoterer her på forumet som sørger for denne utviklingen.

Det som er skummelt med en slik grensesetning er at det kan smitte. Det er mange unge kvinner som ikke aner stort om peniser, har sett porno, og synes kjæresten som er helt normal er for liten. Nei, vi kan selvsagt ikke finne oss en pikk under snittet. Om alle kvinner tenkte som deg, hadde over halvparten av befolkningen gått rundt sexløse, mens resten ville gått på rundgang. Det finnes en der ute for alle, sier du så fint, og det er selvsagt sant. Men når du legger til at det finnes kvinner som ikke bryr seg om sex, kjenner jeg at jeg blir provosert. Skal menn under grensa di måtte leve sexløst i forhold kun på grunn av penisen deres? Det blir så ufattelig feil. Hvorfor skal man godta dette som mann? Jeg er virkelig glad for at det er et mangfold, og at det finnes en verden utenfor din, der det faktisk finnes oppegående kvinner som er virkelig glad i sex, og som fint klarer å ha veldig god sex med små peniser. Akkurat som jeg er veldig glad for at det finnes kvinner som klarer å ta imot større også. Uansett behøver man ikke gjøre ting vanskeligere enn det allerede er i dette samfunnet med forvridde skjønnhetsidealer.

Skrevet

Jeg har funnet nok av undersøkelser som opererer med et mye høyere snitt,

Gidder du å lenke til en del av disse undersøkelsene? De bør være utført av medisinsk personale, ikke sånne selvrapporteringsgreier på nettet.

Ikke det?

Skrevet (endret)

BMJ har et frynsete rykte fordi mye av det de har trykket ikke har hatt kvalitetskontroll, og i tillegg har nettsiden hatt en del linker som har vist seg ytterst diskutable, slik som f.eks. den penis charten du la fram. Alle ser jo at ettersom den vakler så voldsomt i forhold til andre seriøse målinger, må det jo ha skjedd noe alvorlig feil der.

Her er forresten bommerten angående julenissen:

http://www.bmj.com/content/339/bmj.b5261

Som førte til at aviser i ettertid var svært forsiktige med å trykke stoff fra BMJ. Det er ikke naturlig at man utenom 1 april velger å kjøre falsk forskning.

Kondomprodusenter er vel mer nærliggende å tro på, ettersom de faktisk ved hjelp av sin forskning vil kunne gjøre en innsats på bakgrunn av resultatene. Det er ikke til å stikke under en stol at standardkondomene er for store for mange menn. Heller ikke at kondomprodusentene ønsker å gjøre noe med dette.

Det blir jo unektelig ganske vanskelig å legge frem ny og seriøs forskning, om det skal være slik at det som ikke stemmer overens med en gammel undersøkelse er helt nødt til å være feil, fordi det er for stort gap... Men, men. Det var sikkert ikke lett å overbevise folk om at jorden er rund heller.

Du linker ikke til beviser for at det er falsk forskning, så da kan jeg ikke mene stort om akkurat det. Om forskningen er aldri så falsk, er det vel uansett liten tvil om at det som står der har en god kjerne av sannhet i seg. Om noen faktisk forsker på det vil jeg bli overrasket om de ikke kommer frem til samme konklusjon om den Amerikanske varianten av nissefar, for å si det sånn.

Jeg skal være enig i at kondomprodusenter har noe å tjene på å utføre undersøkelsene korrekt, men føler alikevel ikke at resultatene nødvendigvis sier så mye når det er snakk om et bittelite, snevert utsnitt av befolkningen (som f.eks unggutter på Spring Break, som vist til tidligere). For alt vi vet kan de ha et mål om å operere med et lavere gjennomsnittstall, for så å gjøre den egentlige normalen om til "Extra Large". Er nok mye å tjene på usikre menn som får økt selvtillit av å kunne kjøpe "XL". Kan kuken din være XL hos en produsent, går du neppe til konkurrenten for å kjøpe "regular". Det er ikke akkurat hyggelig å måtte kjøpe kondomer i størrelse Small, det kan vi vel være enige om. Får man sjansen til å oppgradere til regular vil nok mange vurdere å bytte merke. Klesbutikker benytter seg av samme triks. Hvorfor kjøpe størrelse 42 hos BikBok (og føle deg tykk), når du kan kjøpe størrelse 38 (som faktisk passer) hos Cubus?

Ikke det?

Jeg er virkelig ikke i penishumør i kveld, beklager, men et par linker skal jeg slenge ut. Om jeg gidder å ta hele søkerunden på nytt ved et senere tidspunkt, skal jeg huske på å legge inn linker her :)

http://wwwu.edu.uni-klu.ac.at/amiklaut/Penis/01Country.htm

This means the great majority of penises measure between 15cm and 18cm (6-7 inches) when erect, with the average figure being about 16.5cm (6.5 inches). http://www.netdoctor.co.uk/sex_relationships/facts/penissize.htm

Her er altså de fleste plutselig over 15 cm, mens det andre steder hevdes at det er flere peniser på godt under 15 cm, men at de få som er større trekker snittet voldsomt opp.

Endret av Antlers
Skrevet

Nei, nå blir det bare så altfor dumt å fortsette diskusjonen. Du lever helt i din egen verden, og jeg har ingen misjon om å hente deg ut fra den. Snarere komme med rettelser på totale faktafeil og misvisninger som kan føre til at usikre sjeler faktisk tror på dette tøvet.

Når du også linker til artikler som ikke har noe som helst henvisning til selve undersøkelsen og hvordan denne er gjort (i den samme artiklen står det forresten at det ikke er forskjell på raser når det gjelder penisstørrelser, noe seriøs forskning allerede har bevist, så det sier vel litt om seriøsiteten), og i tillegg kommer med konspirasjonteorier som tilsier at kondomprodusentene bedriver "kartellvirksomhet" for å få menn til å føle seg bedre, sier det seg selv at du er ute på dypt vann.

Skrevet

Nei, nå blir det bare så altfor dumt å fortsette diskusjonen. Du lever helt i din egen verden, og jeg har ingen misjon om å hente deg ut fra den. Snarere komme med rettelser på totale faktafeil og misvisninger som kan føre til at usikre sjeler faktisk tror på dette tøvet.

Når du også linker til artikler som ikke har noe som helst henvisning til selve undersøkelsen og hvordan denne er gjort (i den samme artiklen står det forresten at det ikke er forskjell på raser når det gjelder penisstørrelser, noe seriøs forskning allerede har bevist, så det sier vel litt om seriøsiteten), og i tillegg kommer med konspirasjonteorier som tilsier at kondomprodusentene bedriver "kartellvirksomhet" for å få menn til å føle seg bedre, sier det seg selv at du er ute på dypt vann.

Det er jo du som lever i din egen verden når du ikke leser det jeg skriver, kun tilfeldige setninger, og forsøker å få det til å høres ut som om jeg mener noe helt annet enn det jeg gjør. Jeg har aldri sagt noe om at alle disse underøkelsene med andre tall (enten de er høyere eller lavere) er seriøse, jeg har sagt at flere av de som ikke er veldokumenterte, stemmer bedre overens med hva jeg har opplevd, sett og blitt fortalt. Riktignok er det jeg selv har opplevd veldig snevert, men seriøse undersøkelser med 180 menn som har blitt målt er også ufattelig snevert. Det er jo faktisk bare dobbelt så mye som gjennomsnittlig antall sengepartnere i dagens samfunn (nei, kan ikke dokumentere dette, det var faktisk satt på spissen ;))

Det er helt greit at du ikke tror det jeg sier stemmer, men det blir naivt å avfeie alt fullstendig, når vi vet det skjer (f.eks i klesbransjen). Jeg er helt åpen for at det som for tiden blir regnet for det reelle snittet kan være korrekt. Det er bare ikke det jeg personlig tror. Du må skille usaklig konspirasjonsteori fra tiltak som beviselig får et produkt til å selge bedre. Kaller du det konspirasjonsteori om jeg sier at enkelte butikker benytter speil med slankende effekt for at du skal tro du er fastere i fisken, slik at du bare må kjøpe den genseren du så utrolig bra ut i også? For diskusjonens skyld hadde det vært mer interessant om du klarte å se for deg at det du tar for god fisk kan være feil, og diskutere litt rundt hva du mener om dette, istedenfor å avfeie alt du ikke liker å høre som tull, og gjøre deg selv til talsperson for menn med små peniser. Du virker svært intelligent og flink til å diskutere i andre tråder, men her virker det bare som om du ikke klarer å si noe annet enn det samvittigheten din tillater deg.

Skrevet

Har ikke lest noe særlig her, men føler jeg må kommentere en tåpelig påstand..

"seriøse undersøkelser med 180 menn som har blitt målt er også ufattelig snevert"

30 stk og du har en grei normalfordeling, 180 stk er MYE og bør tas seriøs..

La oss si standardavvik (kvadratroten av variansen) på 2,5 cm, gj.snitt 15 cm.. Vi kan med 99% sikkerhet si at det reele snittet ligger 0,48 cm innenfor funnet på 180 personer..

Skrevet

Det er jo du som lever i din egen verden når du ikke leser det jeg skriver, kun tilfeldige setninger, og forsøker å få det til å høres ut som om jeg mener noe helt annet enn det jeg gjør. Jeg har aldri sagt noe om at alle disse underøkelsene med andre tall (enten de er høyere eller lavere) er seriøse, jeg har sagt at flere av de som ikke er veldokumenterte, stemmer bedre overens med hva jeg har opplevd, sett og blitt fortalt. Riktignok er det jeg selv har opplevd veldig snevert, men seriøse undersøkelser med 180 menn som har blitt målt er også ufattelig snevert. Det er jo faktisk bare dobbelt så mye som gjennomsnittlig antall sengepartnere i dagens samfunn (nei, kan ikke dokumentere dette, det var faktisk satt på spissen ;))

Det er helt greit at du ikke tror det jeg sier stemmer, men det blir naivt å avfeie alt fullstendig, når vi vet det skjer (f.eks i klesbransjen). Jeg er helt åpen for at det som for tiden blir regnet for det reelle snittet kan være korrekt. Det er bare ikke det jeg personlig tror. Du må skille usaklig konspirasjonsteori fra tiltak som beviselig får et produkt til å selge bedre. Kaller du det konspirasjonsteori om jeg sier at enkelte butikker benytter speil med slankende effekt for at du skal tro du er fastere i fisken, slik at du bare må kjøpe den genseren du så utrolig bra ut i også? For diskusjonens skyld hadde det vært mer interessant om du klarte å se for deg at det du tar for god fisk kan være feil, og diskutere litt rundt hva du mener om dette, istedenfor å avfeie alt du ikke liker å høre som tull, og gjøre deg selv til talsperson for menn med små peniser. Du virker svært intelligent og flink til å diskutere i andre tråder, men her virker det bare som om du ikke klarer å si noe annet enn det samvittigheten din tillater deg.

Nå ser jeg anonym allerede har kommentert den. 180 menn gir en mer enn god nok normalfordeling. Og ja, det var greit at du tok med dette med at du satte ting litt på spissen, for ellers hadde jeg VIRKELIG begynt å lure på deg...

En mann er fullstendig klar over sin egen størrelse. Han er nysgjerrig, har målt og sjekket dette. Det mest brukte oppslagsverket er wikipedia, og da er det naturlig at de mest anerkjente undersøkelsene finnes der. Der har man linker til grunnlag for statistikk, slik at man kan sjekke seriøsiteten. På grunn av at menn vet sin egen størrelse, vil ikke det at kondomprodusentene setter XL på de normale størrelsene sørge for større salg av disse av den grunn. Den ville vært altfor gjennomskuende. Vi kjøper selvsagt det kondommerket som passer best og vi trives best med uansett. Vi har alle våre favoritter.

Hvorfor i alle dager skulle noen i en debatt se for seg at rene fakta er feil, og begynne å brodere rundt det? Lage en fantasiverden for moro skyld, der alle har langt større peniser enn de egentlig har.... og så diskutere rundt det... Hva er vitsen med det? Hvorfor skulle jeg bidra til større usikkerhet enn det som allerede er tilfelle, når tallenes tale er såpass klare for alle andre enn deg og dine venninner? Du virker så oppegående i den plastpupp-debatten, men her faller du jo fullstendig igjennom.

Skrevet

Jeg er virkelig ikke i penishumør i kveld, beklager, men et par linker skal jeg slenge ut. Om jeg gidder å ta hele søkerunden på nytt ved et senere tidspunkt, skal jeg huske på å legge inn linker her :)

http://wwwu.edu.uni-klu.ac.at/amiklaut/Penis/01Country.htm

Se her, ja. Et par kommentarer til denne: For det første er det en selvrapporteringsundersøkelse ("Fill out the form") osv. Det blir også nevnt at det kun trengs 10 svar før et land blir med, apropos at 180 er altfor lite. Regner med at det hvite tallet nederst representerer antall. De 10 fra Danmark som har svart gir en overlegen gjennomsnittlig lengde på ca 19cm, noe som vel ville gjort danskene verdensberømte for dette for lenge siden hvis det stemte ;)

Når det gjelder "mye høyere snitt" er det helhetsmessig ikke så ille synes jeg, særlig når det er en kjent sak at gjennomsnittet alltid blir høyere når menn måler seg selv anonymt, enn når de blir målt av andre. Hvis vi ser på den siden hvor alt er samlet i verdensdeler: http://wwwu.edu.uni-klu.ac.at/amiklaut/Penis/01Continent.htm holder vi oss innenfor rimelighetens grenser. (Her jevnes de høye tallene fra land hvor veldig få har svart ut av land hvor mange har svart, som Storbritannia, hvor gjennomsnittet har blitt lavere og mer realistisk) I den grad vi kan ta det seriøst i det hele tatt, så er vel dette heller ikke noe som støtter opp om din teori om at 15cm i omkrets er så fryktelig vanlig, snarere tvert i mot.

Skrevet

Nå blir jeg kjempe - nyskjerrig på størrelsen din Stefan ?

Hvorfor kan du ikke legge ut målene dine ? Du er jo anonym her inne uansett .Ingen aner hvem du er . Og det er interesant å vite dine mål , siden du påstår du har problemer med å penetrere enkelte kvinner . Det gjør meg veldig nyskjerrig ...

Selv traff jeg en mann som var voldsomt stolt over pikken sin, en mann det gikk rykter om blant mine veninner , forde han hadde s stor pikk , noe alle mine veninner visste , forde den var så tykk og stor . Jeg prøvde han - og det gikk helt fint .Veldig deilig .Men det er sikkert forde jeg er så våt & kåt .Da glir alt lett inn , selv om jeg ikke er vid .

Hadde aldri prøvd en så tykk en før .Men det var bare deilig , veldig deilig faktisk : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...