Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #41 Skrevet 18. november 2010 Det ER mye! Ingen tvil om det... Som sagt var den litt tynnere øverst, men husker ikke om vi målte der også. Jeg målte selv, og den hadde samme omkrets som rundt ankelen min Kan tenke meg at det blir litt drøyt ja. Selv med ca 16 cm i omkrets jeg har selv merker jeg at noen partnere har hatt problem med å ta i mot, men likevel glad for at jeg er tykkere enn snittet, virker som om mange jenter syntes det er deilig med litt ekstra tykkelse.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #42 Skrevet 18. november 2010 Kan tenke meg at det blir litt drøyt ja. Selv med ca 16 cm i omkrets jeg har selv merker jeg at noen partnere har hatt problem med å ta i mot, men likevel glad for at jeg er tykkere enn snittet, virker som om mange jenter syntes det er deilig med litt ekstra tykkelse. Jøss, du også! Her var det mye stort i kveld. Du har jo like tykk som verdens tykkeste nevnt over her! Fantastisk
Antlers Skrevet 18. november 2010 #43 Skrevet 18. november 2010 Kan tenke meg at det blir litt drøyt ja. Selv med ca 16 cm i omkrets jeg har selv merker jeg at noen partnere har hatt problem med å ta i mot, men likevel glad for at jeg er tykkere enn snittet, virker som om mange jenter syntes det er deilig med litt ekstra tykkelse. 15 - 16 cm i omkrets kan gjøre mye for nytelsen, men blir det større bikker det over i smerte for min del. Viktig å varme opp litt først, selv om nok du fortsatt vil være i største laget for de som er spesielt lite tøyelige
Gjest Sobril Skrevet 18. november 2010 #44 Skrevet 18. november 2010 Googlet litt mer, og nå fant jeg denne: "What is the thickest penis on record? That of a young man named Ryan Kelley, with a penis 12.1 inches long (30,73 cm) and 7.8 inches in girth (19,812 cm). He's an American born in Connecticut."
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #45 Skrevet 18. november 2010 15 - 16 cm i omkrets kan gjøre mye for nytelsen, men blir det større bikker det over i smerte for min del. Viktig å varme opp litt først, selv om nok du fortsatt vil være i største laget for de som er spesielt lite tøyelige Jeg er enig i at _for_ stort kan bli for drøyt. Men jeg tror nok at snittet er litt høyere enn det som er det teoretiske snittet og at de fleste kvinner vil foretrekke noe som er litt større enn snittet.
Antlers Skrevet 18. november 2010 #46 Skrevet 18. november 2010 Jeg er enig i at _for_ stort kan bli for drøyt. Men jeg tror nok at snittet er litt høyere enn det som er det teoretiske snittet og at de fleste kvinner vil foretrekke noe som er litt større enn snittet. Helt enig i det med snittet, selv om jeg ikke har noe å utsette på en penis som er 15 cm lang og 12 cm i omkrets. Om man snakker om "normalen" (10 - 18 cm lengde?) synes jeg nedre del av skalaen blir for lite om man tenker på nytelse basert på normalt samleie. Jeg har foreløpig bare møtt èn person under snittet, og det samme gjelder flere av mine venner. Det beviser jo selvsagt ikke noe, men det gjør faktisk ikke målingen av tilfeldige peniser heller.
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #47 Skrevet 18. november 2010 Tror kanskje du bare har vært litt uheldig eller at de ikke har mye erfaring. Typen min har 23 cm i omkrets,og jeg er trang.. Skal innrømme at jeg ble litt skremt første gangen jeg så den, men den funker jo løøøøøvely! Gå forsiktig fram.. Mye oppvarming på slike ungjenter!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #48 Skrevet 18. november 2010 Tror kanskje du bare har vært litt uheldig eller at de ikke har mye erfaring. Typen min har 23 cm i omkrets,og jeg er trang.. Skal innrømme at jeg ble litt skremt første gangen jeg så den, men den funker jo løøøøøvely! Gå forsiktig fram.. Mye oppvarming på slike ungjenter! Here we go again......
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #49 Skrevet 18. november 2010 Tror kanskje du bare har vært litt uheldig eller at de ikke har mye erfaring. Typen min har 23 cm i omkrets,og jeg er trang.. Skal innrømme at jeg ble litt skremt første gangen jeg så den, men den funker jo løøøøøvely! Gå forsiktig fram.. Mye oppvarming på slike ungjenter! Har du målt selv?
Stefan Skrevet 18. november 2010 #50 Skrevet 18. november 2010 Typen min har 23 cm i omkrets,og jeg er trang.. Hehehe... herlig ironi... :D
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #51 Skrevet 18. november 2010 Here we go again...... Hva gjorde jeg NÅ DA???? Dette var seriøst faktisk!
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #52 Skrevet 18. november 2010 Hehehe... herlig ironi... :D Hahahahaha.. Så morsomt at jeg griner! XD Regner med du sikta til trang-delen.. Men jeg er faktisk det. Tro hva du vil, søtnos!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #53 Skrevet 18. november 2010 Hva gjorde jeg NÅ DA???? Dette var seriøst faktisk! 23 cm i omkrets er jo dimensjonene på et fuckings 50 kubikks moped stempel. Uansett hvor slapp du er i strikken, så går ikke det "løøøøøvli"
Stefan Skrevet 18. november 2010 #54 Skrevet 18. november 2010 Sånn for å gjøre tråden litt mer seriøs igjen.... her er oversikten over omkrets: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Penis_circum.svg Så ja, 15-16 cm i omkrets er mye og vil normalt være en sjeldenhet. Snittet ligger på 12,5 cm.
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #55 Skrevet 18. november 2010 (endret) 23 cm i omkrets er jo dimensjonene på et fuckings 50 kubikks moped stempel. Uansett hvor slapp du er i strikken, så går ikke det "løøøøøvli" Hehheh, vel jeg har ikke målt selv. Men han sier selv at han er det og han er svær altså. Men synes også 23 hørtes MYE ut... :gjeiper: Edit: Han sitter mitt i et spill, så muligens han misforstod.. *Kremt* Endret 18. november 2010 av HunterLady
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #56 Skrevet 18. november 2010 Hehheh, vel jeg har ikke målt selv. Men han sier selv at han er det og han er svær altså. Men synes også 23 hørtes MYE ut... :gjeiper: Er vel lettere å sammenligne med noe, er han f. eks større enn en toalettrull, som en colaboks etc.
Antlers Skrevet 18. november 2010 #57 Skrevet 18. november 2010 Sånn for å gjøre tråden litt mer seriøs igjen.... her er oversikten over omkrets: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Penis_circum.svg Så ja, 15-16 cm i omkrets er mye og vil normalt være en sjeldenhet. Snittet ligger på 12,5 cm. Men det er jo også en viss mulighet for at det tilfeldigvis var flest menn med en noget mindre omkrets som ble målt. Måler man ikke alle, kan man heller ikke si noe med sikkerhet Jeg har inntrykk av at 15 cm omkrets er mer vanlig enn 12 cm.
Gjest anonym Skrevet 18. november 2010 #58 Skrevet 18. november 2010 Måtte bare svare på denne tråden, ikke pga TS, men pga dere andre som påstår at man er videre og trenger større pikk alt etter hvor mange fødsler man har hatt. Jeg tar dette som en fornermelse og våger å påstå at dette er skrevet av barnløse! Jeg har født 3 barn.deriblant to STORE gutter, og samboeren min sier jeg ikke har endret meg en cm der nede. Det samme føler jeg. Jeg har samme "størrelse" som da jeg var 16. Skjeden er laget slik at den kan utvide seg ekstremt, og trekke seg fint sammen igjen. Jeg har selv møtt en mann som hadde "for stor" pikk, det var veldig ubehagelig og vondt å ha sex med han og jeg kunne ikke tenkt meg å være i et forhold med han nettopp pga dette. Men jeg støtter gutta som har skjønt at å bruke tid på forspill er essensielt. Også å være sammen med en litt mer erfaren dame, som kjenner sin egen kropp godt og har vært ute en vinternatt før kan få skikk på sakene.
Antlers Skrevet 18. november 2010 #59 Skrevet 18. november 2010 Hehheh, vel jeg har ikke målt selv. Men han sier selv at han er det og han er svær altså. Men synes også 23 hørtes MYE ut... :gjeiper: Edit: Han sitter mitt i et spill, så muligens han misforstod.. *Kremt* Haha, det er faktisk gedigent, men det er fullt mulig å være tykk nede ved roten og mye tynnere rundt selve skaftet, da. 23 høres alikevel ganske skummelt ut. Sikker på at han ikke snakket om lengde? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #60 Skrevet 18. november 2010 Min er 30x30! Slå den dere!! Største i universet!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå