2046 Skrevet 18. november 2010 #21 Skrevet 18. november 2010 Det er vel snakk om tykk OG 20cm lang. Uansett, det er ikke SÅ uvanlig at unge gutter med stor penis sliter med å penetrere unge uerfarne jenter; har selv opplevd det problemet i tenårene. Han er stor, treffer ikke helt og er nervøs. Hun er trang og nervøs og ikke veldig våt.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #22 Skrevet 18. november 2010 Det er rimelig giga etter min mening. Måtte fram med målebåndet, og penishodet er like stort som et av kubbelysene mine. Må nesten lure på om dette bare er tull. Tro hva du vil. Hvis det betyr noe, så er jeg ikke hvit.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #23 Skrevet 18. november 2010 Dette er da ikke uvanlig stort. Kan egentlig ikke skjønne at flere jenter har problemer med den. Morsomt, du.. Men seriøst, kukhode med 21cm i omkrets? Ja, for det finnes jo i virkeligheten. Hvis du skal lyve burde du velge litt mer seriøse tall.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #24 Skrevet 18. november 2010 Troll!! Herregud, nå må dere slutte å gå rett på når unger tuller her.
Gjest womenwomen Skrevet 18. november 2010 #25 Skrevet 18. november 2010 Troll!! Herregud, nå må dere slutte å gå rett på når unger tuller her. Dere roper jo troll over lav sko her.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #26 Skrevet 18. november 2010 21 cm i omkrets? Trenger bildebevis for å tro det.
ila Skrevet 18. november 2010 #27 Skrevet 18. november 2010 Det er vel snakk om tykk OG 20cm lang. Uansett, det er ikke SÅ uvanlig at unge gutter med stor penis sliter med å penetrere unge uerfarne jenter; har selv opplevd det problemet i tenårene. Han er stor, treffer ikke helt og er nervøs. Hun er trang og nervøs og ikke veldig våt. Hva hun sa!^^ Og Varme opp og vide ut på samme måte som jordmødre gjør. (fingerne i åpningen som hvis du skulle tatt ut syltetøyrester av et lokk om du skjønner - altså ikke bare fingring ut og inn og presse inn flere fingre!) Og ja, er jenta stein kåt(våt) åpner hun seg for de fleste størrelser.
Stefan Skrevet 18. november 2010 #28 Skrevet 18. november 2010 Jeg tror _ikke_ du har så tykk pikk at 4 damer har måtte "gi opp". 20cm tykkas er ikke så uvanlig. Når du ser på denne grafen, skjønner du at det er ganske uvanlig med en pikk på 20 cm. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Penis_frequency.svg
Stefan Skrevet 18. november 2010 #29 Skrevet 18. november 2010 Kuken er stor! 18 cm i omkrets midt på, mens kukhode er 21 i omkrets. Der forsvant vel det siste av seriøsitet her...
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #30 Skrevet 18. november 2010 Når du ser på denne grafen, skjønner du at det er ganske uvanlig med en pikk på 20 cm. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Penis_frequency.svg Det der var 20 cm i LENGDE! Ts påstår den er 20 cm i omkrets.
Xaphan Skrevet 18. november 2010 #31 Skrevet 18. november 2010 Dette er da ikke uvanlig stort. Kan egentlig ikke skjønne at flere jenter har problemer med den. Jeg kan godt skjønne at flere jenter har problemer med den!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #32 Skrevet 18. november 2010 20 cm lengde er uvanlig, men 21 cm omkrets, da er vi i fantasiland.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #33 Skrevet 18. november 2010 Jeg tror det kun finnes ei dame i verden som kan ta den kuken der, og hun heter womenwomen!
Gjest Sobril Skrevet 18. november 2010 #34 Skrevet 18. november 2010 Fant dette: "The largest medically verified penis on record is 13.5 inches long and 6.25 inches around, documented in the early twentieth century by Dr. Robert L. Dickinson." 6,25 inches = 15,875 cm 13,5 inches = 34,29 cm Troll, men det burde vi skjønt for lenge siden
Antlers Skrevet 18. november 2010 #35 Skrevet 18. november 2010 20 cm lengde er uvanlig, men 21 cm omkrets, da er vi i fantasiland. Det er vel teoretisk sett mulig, men jeg heller mer mot fri fantasi, hehe. Min første kjæreste hadde 19 cm omkrets rundt roten - litt smalere på toppen - men jeg hadde uansett ikke sjans til å få den inn, samme hva vi gjorde. Om TS mot formodning snakker sant, vil jeg slenge meg på anbefalingen om å date kvinner som har født (gjerne rett etter fødsel ), eller anbefale besøk på et dyrebordell i Danmark.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #36 Skrevet 18. november 2010 Det er vel teoretisk sett mulig, men jeg heller mer mot fri fantasi, hehe. Min første kjæreste hadde 19 cm omkrets rundt roten - litt smalere på toppen - men jeg hadde uansett ikke sjans til å få den inn, samme hva vi gjorde. Om TS mot formodning snakker sant, vil jeg slenge meg på anbefalingen om å date kvinner som har født (gjerne rett etter fødsel ), eller anbefale besøk på et dyrebordell i Danmark. 19 cm rundt roten? Høres mye ut, men målte du selv eller var det han som sa han hadde det?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #37 Skrevet 18. november 2010 Fant dette: "The largest medically verified penis on record is 13.5 inches long and 6.25 inches around, documented in the early twentieth century by Dr. Robert L. Dickinson." 6,25 inches = 15,875 cm 13,5 inches = 34,29 cm Troll, men det burde vi skjønt for lenge siden Skjønte det ved første innlegg jeg da. Ts har altså fem cm tykkere kukk enn verdens største. Ha, ha. Jeeez....... (som fjortis-ts selv sier i trolletrådene sine)
Antlers Skrevet 18. november 2010 #38 Skrevet 18. november 2010 19 cm rundt roten? Høres mye ut, men målte du selv eller var det han som sa han hadde det? Det ER mye! Ingen tvil om det... Som sagt var den litt tynnere øverst, men husker ikke om vi målte der også. Jeg målte selv, og den hadde samme omkrets som rundt ankelen min
Antlers Skrevet 18. november 2010 #39 Skrevet 18. november 2010 Skjønte det ved første innlegg jeg da. Ts har altså fem cm tykkere kukk enn verdens største. Ha, ha. Jeeez....... (som fjortis-ts selv sier i trolletrådene sine) Det der går nok mest på lengde, ikke tykkelse 15/16 cm omkrets er langt fra unormalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå