Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg har hatt 4 ONS det siste halvåret, og utfallet har vært det samme. Ingen av jentene har taklet kuken min, så det har bare endt med at de runker meg... Hva skal jeg se etter hvis jeg leter etter jenter som takler en _tykk_ 20cm ?
Stefan Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Jeg har hatt 4 ONS det siste halvåret, og utfallet har vært det samme. Ingen av jentene har taklet kuken min, så det har bare endt med at de runker meg... Hva skal jeg se etter hvis jeg leter etter jenter som takler en _tykk_ 20cm ? Det er ingenting hos en kvinne man kan se tranghet på, utenom å faktisk forsøke. Akkurat som hos oss menn når det gjelder penisstørrelse. Det er ikke lett å være såpass stor at man bare påfører smerte, men det er heldigvis forskjell på kvinner også. Du vil definitivt finne noen som passer til slutt. Ellers er det en fordel om man ikke baserer sexen kun på penetrasjon. Det er mye moro man kan gjøre uten å være inni også.
womenwomen Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Jeg har hatt 4 ONS det siste halvåret, og utfallet har vært det samme. Ingen av jentene har taklet kuken min, så det har bare endt med at de runker meg... Hva skal jeg se etter hvis jeg leter etter jenter som takler en _tykk_ 20cm ? Du bør spørre om hvor mange barn hun har ! Har hun minst 2 barn - skulle hun sikkert bli glad for en kar som deg : ) 4
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Du bør spørre om hvor mange barn hun har ! Har hun minst 2 barn - skulle hun sikkert bli glad for en kar som deg : ) ehehhe, jeezez, er 17år. knuller ikke mødre! Men jeg ser du har et poeng.
Stefan Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Du bør spørre om hvor mange barn hun har ! Har hun minst 2 barn - skulle hun sikkert bli glad for en kar som deg : ) Dersom man tror dette er en pekepinn, går man definitivt på en blemme.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Det er mye moro man kan gjøre uten å være inni også. Njaaaaa!?? Jeg er ikke helt enig med deg der. Jeg har aldri hatt den inne!!
womenwomen Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 ehehhe, jeezez, er 17år. knuller ikke mødre! Men jeg ser du har et poeng. OK ! Da har disse jentene sansynligvis vært ganske jomfruelige og svært unge omtrent på din egen alder 16 - 17 år . Gå noen alderstrinn opp på jentene . Ca 20 - 25 år og oppover . Da tror jeg du skal finne noen som passer . Du er vell ikke så stor egentlig , er vell heller de som var extremt trange og uerfarne .Ei skikkelig kåt ei - sluker alle størrelser vanligvis : ) 2
Stefan Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Njaaaaa!?? Jeg er ikke helt enig med deg der. Jeg har aldri hatt den inne!! Jeg ser du kun er 17 og forsøker dermed sikkert jenter på din egen alder. Da kan det være ekstra skremmende for dem. Hva med å forsøke noen litt eldre, dersom det er så viktig å få den inn såpass kjapt. Glidemiddel og laaaaaaangt forspill er en god start. Og jobb med den delen av sexen som ikke går på penetrasjon. Det vil du vinne på i lengden.
Henkie Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Jeg har hatt 4 ONS det siste halvåret, og utfallet har vært det samme. Ingen av jentene har taklet kuken min, så det har bare endt med at de runker meg... Hva skal jeg se etter hvis jeg leter etter jenter som takler en _tykk_ 20cm ? Jeg tror _ikke_ du har så tykk pikk at 4 damer har måtte "gi opp". 20cm tykkas er ikke så uvanlig. Jeg tror kanskje heller du hiver deg så fort over, for å penetrere, at de blir redde og velger å bare runke deg. Ta det med ro. Bruk lang tid på forspillet, og vent til partneren er skikkelig våt og klar. Da kan du forsiktig penetrere. Ikke gå for fort fram. Da oppleves alle menn for store 4
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 OK ! Da har disse jentene sansynligvis vært ganske jomfruelige og svært unge omtrent på din egen alder 16 - 17 år . Gå noen alderstrinn opp på jentene . Ca 20 - 25 år og oppover . Da tror jeg du skal finne noen som passer . Du er vell ikke så stor egentlig , er vell heller de som var extremt trange og uerfarne .Ei skikkelig kåt ei - sluker alle størrelser vanligvis : ) Det er 17 og 18 åringer jeg har vært med. Riktignok ikke noen jomfruer (sa de selv ihvertfall). Jeg liker poenget ditt at det løser seg med alderen! Kuken er stor! 18 cm i omkrets midt på, mens kukhode er 21 i omkrets.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Jeg digger sex uten penetrasjon! For min del er akkurat det ganske oppskrytt. Det er mye dere kan gjøre uten, som er godt for begge.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Støtter forslaget om glidemiddel og mye forspill... Og ikke bare tenk at du skal få'n inn så fort som mulig.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 Glidemiddel og laaaaaaangt forspill er en god start. Og jobb med den delen av sexen som ikke går på penetrasjon. Det vil du vinne på i lengden. Du har nok veldig rett i dette. Jeg har jo teoretisk sett aldri fullført et samleie, så jeg er ikke akkurat dreven. Alle 4 damene har vært veldig våte, men jeg kjører nok på litt for hardt. Det er faktisk litt kjipt for meg at jeg ikke har fått den inn!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 Jeg tror _ikke_ du har så tykk pikk at 4 damer har måtte "gi opp". 20cm tykkas er ikke så uvanlig. Jeg tror kanskje heller du hiver deg så fort over, for å penetrere, at de blir redde og velger å bare runke deg. Ta det med ro. Bruk lang tid på forspillet, og vent til partneren er skikkelig våt og klar. Da kan du forsiktig penetrere. Ikke gå for fort fram. Da oppleves alle menn for store Ikke alle har kallenavn i dusjen på skolen men jeg ser hva du sier, jeg kjører nok på litt for hardt!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #15 Skrevet 18. november 2010 Støtter forslaget om glidemiddel og mye forspill... Og ikke bare tenk at du skal få'n inn så fort som mulig. Den er mottatt, og notert!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #16 Skrevet 18. november 2010 Det er 17 og 18 åringer jeg har vært med. Riktignok ikke noen jomfruer (sa de selv ihvertfall). Jeg liker poenget ditt at det løser seg med alderen! Kuken er stor! 18 cm i omkrets midt på, mens kukhode er 21 i omkrets. Dette er da ikke uvanlig stort. Kan egentlig ikke skjønne at flere jenter har problemer med den.
Batteri Skrevet 18. november 2010 #17 Skrevet 18. november 2010 Du bør spørre om hvor mange barn hun har ! Har hun minst 2 barn - skulle hun sikkert bli glad for en kar som deg : ) Åh, gud, er du tilbake igjen? Som andre her sier er det helt irrelevant hvor mange barn en kvinne har i forhold til hvor trang hun er. 1
womenwomen Skrevet 18. november 2010 #18 Skrevet 18. november 2010 Dersom man tror dette er en pekepinn, går man definitivt på en blemme. Mye hardt og stramt og ømt arr- vev i underlivet etter eks en fødsel - og dårlig / feil sy arbeid - kan i enkelte tilfeller gjøre dama for trang etter en fødsel .Så samleie blir umulig pga smertetilstander i underlivet . Så ja - noen ganger kan kvinner som har født , virke unormalt trange , tørre og ha lite lyst på penetrerings sex forde det gir dem smerter .Og derfor ha store problemer med å ha sex .Men dette skyldes da sykdom / skader på underlivet grunnet fødsel og er ikke normaltilstand forhåpentligvis . Arrvev og kyster som kan oppstå inni arrvev igjen kan være vonde i mange år etterpå og skape problemer med samleie .Så det er ikke alltid folk kan ha god sex - etter eks en fødsel desverre .Noen kan bli så trange og tørre , at de føler bare smerter etterpå . Og derfor vegrer seg for å ha sex .Enten fyren er liten eller stor . Men normalt skal kvinner som har født , være litt videre enn de som ikke har født . 1
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #19 Skrevet 18. november 2010 Dette er da ikke uvanlig stort. Kan egentlig ikke skjønne at flere jenter har problemer med den. Med tanke på at gjennomsnittet er ca 11-13 cm i omkrets så kvalifiseres dette som stort! Men slenger meg på hva resten sier: vær tålmodig med jenta, husk også å bruk glidemiddel:))
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #20 Skrevet 18. november 2010 Med tanke på at gjennomsnittet er ca 11-13 cm i omkrets så kvalifiseres dette som stort! Men slenger meg på hva resten sier: vær tålmodig med jenta, husk også å bruk glidemiddel:)) Det er rimelig giga etter min mening. Måtte fram med målebåndet, og penishodet er like stort som et av kubbelysene mine. Må nesten lure på om dette bare er tull.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå