Gå til innhold

Han jeg dater er på deiligst.no

Agnes 1980

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i noen uker, men vi har ikke hatt "samtalen" enda, dvs jeg aner ikke om vi er kjærester, dater eksklusivt eller om han også dater andre. Jeg har tatt som gitt at vi datet eksklusivt og kom kanskje til å bli kjærester etter hvert. Men jeg googlet ham i dag, og fant ut at han har en aktiv profil på deiligst.no, og at han var inne senest i går kveld, og i forigår skrev han til en jente at hun var pen og sånt. Hvordan tolker jeg dette? Er han ikke interessert i meg, er han en player eller skal jeg ikke bry meg om dette? Det er jo forsåvidt lov å myse litt rundt selv om man dater/har dame, og jeg flørter jo litt innimellom jeg også..

Begynner å føle for å fremprovosere "samtalen" snart, har frem til nå tenkt at den kommer når den kommer, men nå begynner jeg å lure på om jeg bør sjekke om han også dater andre, eller hvor han står. Er bare litt redd jeg "skremmer" han bort, hvis jeg introduserer samtalen for tidlig.. Noen som har tips/erfaringer på området? Vi er forresten begge rundt 28-30 år.

Endret av Agnes 1980
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Jeg hadde garantert skygget banen hvis jeg datet en som var på deiligst.no og var rundt 30 år. Det er jo et fjortissted av dimensjoner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sært å henge rundt der om du er over 18.

Du virker ikke som den dum og deilig-typen som klarer ignorere ting som plager deg, så jeg mener du bør snakke med ham om eksklusiviteten i relasjonen deres. Du trenger ikke nevne noe om den siden, men bare si at du er nysgjerrig på hva han føler og tenker (og gjør). Er han nogenlunde normalt satt sammen vil han ikke reagere noe på at et sånt tema kommer opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne meldinger er helt vanlig når man er på deiligst. Det skal du ikke legge for mye i. Det du heller bør være skeptisk til er at han i det hele tatt ER på deiligst når man nærmer seg 30!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lite erfaring med deiligst selv, er det virkelig så ille at dere ville droppet en ellers veldig flott fyr bare fordi han vanker der? Høres litt ekstremt ut for meg.

Har sett en del av de jentene han har chattet med tidligere, og de er jo i alderen 20-29 alle sammen, så han flyr ikke direkte etter jenter på 14 der inne.. Men jeg er veldig skuffet over at han fortsatt driver og logger inn der. Hvis han er interessert og seriøs med meg, så ville han ikke gjort det, tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe seriøst galt med han om han henger på deiligst om han er 30.

han er vel som alle andre menn, later som han er flott, snill og ærlig. mens han kun er ute etter mest mulig oppmerksomhet og pule flest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig lite erfaring med deiligst selv, er det virkelig så ille at dere ville droppet en ellers veldig flott fyr bare fordi han vanker der? Høres litt ekstremt ut for meg.

Har sett en del av de jentene han har chattet med tidligere, og de er jo i alderen 20-29 alle sammen, så han flyr ikke direkte etter jenter på 14 der inne.. Men jeg er veldig skuffet over at han fortsatt driver og logger inn der. Hvis han er interessert og seriøs med meg, så ville han ikke gjort det, tenker jeg..

Jeg skjønner at du er skuffet og bekymret. Det burde i hvert fall få en del lamper til å lyse hos deg, og det gjør det tydeligvis. Hva han bruker det til og hvor ofte er vel det som er viktig her. Det er en viss forskjell på å logge inn et par ganger i uka og sende meldinger til folk du tidligere har hatt kontakt med, og å logge inn hver dag og skrive hvor pen ukjente damer er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er vel som alle andre menn, later som han er flott, snill og ærlig. mens han kun er ute etter mest mulig oppmerksomhet og pule flest mulig.

Dette var litt selvmotsigende, enten så er det noe seriøst galt med ham, eller så er han som alle andre menn. Litt vanskelig å være begge deler. ;) Når så mye er sagt så plager det meg ikke *så* mye at han har vært der inne mens han var single, han har ikke lagt seg etter superunge jenter (under 20), så jeg føler ikke at han er pedo liksom.. Om single menn ønsker å få oppmerksomhet og pule litt rundt, så er vel det greit nok. Men ikke at han fortsetter på den etter at han har møtt meg! Jeg tror jeg må se det litt an, han har ikke vært pålogget på tre dager nå, og jeg ser at han har fått bare to meldinger den siste halvannen måneden, mot mange flere tidligere i sommer. Så kan være at jeg bare er litt hysterisk.

Tenkte uansett at jeg skal sjekke dette litt neste gang vi møtes. Høre hvor han står i forhold til oss, om han også dater andre. Også tenkte jeg også å spørre om han har prøvd nettdating/sjekking (skal ikke nevne denne siden spesifikt) og høre hva han sier..

Takk for tilbakemeldinger, var til god hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

WORD! Han høres ut som litt av en luretiss. Tror nok han liker deg, men virker som han vil ha i pose og smekk. Menn er som hunder, tenker bare på en ting. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WORD! Han høres ut som litt av en luretiss. Tror nok han liker deg, men virker som han vil ha i pose og smekk. Menn er som hunder, tenker bare på en ting. :kjefte:

Det var da voldsomt så generelle vi skulle være idag da. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Menn er som hunder, tenker bare på en ting. :kjefte:

Unnskyyyyyyyld! :sukk:

(jeg tenker forresten altfor mye på alt...ikke bare en ting :) )

TS: han hørest ut som en dust

Endret av Thefainter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Det var da voldsomt så generelle vi skulle være idag da. :tristbla:

Men det er jo sant. Det er biologisk. Menn tenker mer på sex og har sex med flest mulig for da øker de sjansene for å få avkom. De tenker altså ikke selv, lar seg bare styre av hormonene. Og noen er mer hormonelle enn andre, som den fyren hun har surra seg borti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde garantert skygget banen hvis jeg datet en som var på deiligst.no og var rundt 30 år. Det er jo et fjortissted av dimensjoner.

Kunne ikkje vært meir enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo sant. Det er biologisk. Menn tenker mer på sex og har sex med flest mulig for da øker de sjansene for å få avkom. De tenker altså ikke selv, lar seg bare styre av hormonene. Og noen er mer hormonelle enn andre, som den fyren hun har surra seg borti..

Så du mener at menn ville hatt sex med alle jenter de møtte hvis de hadde hatt muligheten til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så du mener at menn ville hatt sex med alle jenter de møtte hvis de hadde hatt muligheten til det?

Ubevisst,ja. Men vi har jo utviklet oss ikke sant, det er det som skiller oss fra dyr. Selv om menn tenker at hun der kunne jeg høvla over så vil det ikke si at de gjør det.. Noen menn har mer testosteron enn andre, de er enda mer randy enn andre menn. Og er mer sannsynlig at de er utro og vifter med laksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye som er galt med denne tråden. Blant annet at en 30 år gammel mann har profil på deiligst.no og at alle menn i alle situasjoner kun tenker på sex :eeeh:

For det første så blir det galt når en kvinne påpeker hva menn tenker om sex og når, og for det andre så bør en mann på 30 år ha litt mer sosial antenne enn å sitte på deiligst.no for å få tilbakemeldinger på utseendet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...