andemor Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Ny prøver? Slapp av, det går over. Vi er flere som tenkte mye på dette da vi begynte å prøve. Hvis du har prøvd lenge vil jeg anbefale deg å finne noe som holder deg opptatt. Det er snart jul, så du kan jo bake kjeks i gave til familie og venner?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Ny prøver? Slapp av, det går over. Vi er flere som tenkte mye på dette da vi begynte å prøve. Hvis du har prøvd lenge vil jeg anbefale deg å finne noe som holder deg opptatt. Det er snart jul, så du kan jo bake kjeks i gave til familie og venner? Ikke ny i det å ønske seg barn, men ny fordi det er først nå sambo er klar og jeg føler at jeg har ventet i evigheter allerde (har hatt lyst på barn i 2 år) og nå føler jeg allerde at jeg har "prøvd" i en evighet. Sett "alle andre" bli gravide og få barn. Er helt utslitt av dette her.Tror sambo er lei av å høre på maset mitt også
Strix Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Det høres bare usunt ut. Dere har nettopp begynt den faktiske prøvingen og du er allerede utslitt, hva gjør du dersom dere ikke får det til på egenhånd da? Graver deg ned? Nei, prøv å ha et så avslappet og normalt forhold til det hele inntil det motsatte er bevist i alle fall. Så får du bare håpe at dere får det til innen de "normale" 12mnd det tar for 90% å bli gravide! Lev sunt, ikke røyk, ikke flatfylla hver helg, ta de viktigste vitaminene, vær i god/sunn fysisk form.
Smørblomst82 Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Er det noe annet enn folat man bør ta?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Er det noe annet enn folat man bør ta? Jern...gravitamin...
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Det høres bare usunt ut. Dere har nettopp begynt den faktiske prøvingen og du er allerede utslitt, hva gjør du dersom dere ikke får det til på egenhånd da? Graver deg ned? Nei, prøv å ha et så avslappet og normalt forhold til det hele inntil det motsatte er bevist i alle fall. Så får du bare håpe at dere får det til innen de "normale" 12mnd det tar for 90% å bli gravide! Lev sunt, ikke røyk, ikke flatfylla hver helg, ta de viktigste vitaminene, vær i god/sunn fysisk form. Nei, ikke sunt i det hele tatt! blir helt gal!! Må prøve å ta det mer med ro ja...
Gjest navnelapp Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Fyll livet ditt med noko anna, kva som helst, eigentleg, muligens unntatt vinsmaking. ;-) Å finne på andre ting som fangar di interesse er det einaste som kan roe dette ned, er mi erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå