Gå til innhold

herregud så deilig

Fremhevede innlegg

Skrevet

ahhhh..hadde en utrolig deilig opplevelse her om dagen sammen med en fyr som har jeg har lurt veldig lenge på og tydeligvis han på meg.

vi endte med å ta en tur hjem til ham for å prate vennskapelig(faktisk),men endte opp med at vi satt i en sofa med teppe over oss,jeg i ene enden,han i andre.Vi hadde bena borti hverandres lår og satt å smugkikket med kåte blikk på hverandre.

Jeg kom tilfeldigvis bort på låret hans med foten og begynte heeelt forsiktig å stryke opp og ned langs låret hans.Han begynte å gjøre det samme.Vi satt å¨fniste som to 14 åringer,men det var bare så spennende å deilig på samme tid.

Plutselig kom han bort til min ende og la hodet sitt inntil brystet mitt.Han begynte å klype forsiktig på låret mitt,jeg tok tak i handa hans og førte den på innsiden av låret mitt og sa at han trengte ikke være så forsiktig.Vær litt hardhendt sa jeg.

De sterke deilige og store hendene hans masserte låret mitt,jeg kjente jeg begynte å bli varm og våt,men ville ikke at han skulle gå direkte "på".Slik lå vi lenge der,jeg ble kåtere og kåtere,samme gjorde han da jeg pressa brystene mine forsiktig opp i fjeset hans.Pusten hans ble hes og kåt,han begynte å kysse meg på brystet og trakk ned toppen min,fant brystvorta mi og sugde hardt og deilig.

fan så digg......blir helt kåt og varm i hue av å tenke på det.

vi hadde ikke sex den kvelden,synes det var helt greit jeg,for jeg synes det "forspillet" var bedre en noen sex jeg kan huske å hatt.

vi alle må seriøst bli flinkere til å ta og kjenne på hverandre,det er jo bare så utrolig deilig hvis man slapper av sammen og går "with the flow"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vansker med samleie, så beføling og lignende er noe av det jeg og kjæresten prioriterer. Det er ufattelig deillig, og mye bedre enn jeg kommer til å få i et samleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...