Tiger Skrevet 13. oktober 2003 #1 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er det fler enn bare meg som irriterer seg over den nye OB'en? Da jeg flyttet til England for en periode gikk det plutselig opp for meg hva reklamen mente med "tampongen som ikke loer, og som har ekstra lang tråd". Jeg kjøpte med meg et stort lager fra Norge, og nå som lageret er tomt oppdager jeg til min store forskrekkelse -og forbannelse, at den trofaste OB'en som jeg har brukt i tolv år har utviklet seg i totalt feil retning og jeg er mer nervøs for å "miste tråden" enn at det skal gå galt på andre måter. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 13. oktober 2003 #2 Del Skrevet 13. oktober 2003 Den grønne tråden med knute i enden er ikke min favoritt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #3 Del Skrevet 13. oktober 2003 Syns de nye OB'ene er bedre jeg, etter at jeg ble vant til de.. Tråden er også helt grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 13. oktober 2003 #4 Del Skrevet 13. oktober 2003 Aldri hatt problem med at noen tråd er for kort... Liker ikke ob jeg, men det er en annen sak. Jeg liker de nye MYYYYE bedre enn de gamle i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 13. oktober 2003 #5 Del Skrevet 13. oktober 2003 Om man mister tråden, så skal det da ikke være noe problem å få ut tampongen fordet. Pleier å stappe tråden oppi uansett jeg, og noen ganger havnder den sånn at den ikke er å få tak i igjen. Men tampongen går da ingen steder, så med litt knot og rot får jeg da den ut. Det er faktisk helt stopp der inne. Tampongen kan ikke forsvinne inni der. Men det irriterer meg at den loer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå