Gå til innhold

Sukkerfest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som skal på sukkerfesten til LØrdag?

Noen som har vært på dette før? Hvordan er det å komme alene?

Hva er deres erfaringer? Gode og dårlige :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før krabber jeg naken baklengs til Otta og hjem.

Skrevet

Har vært på en slik. Tenkte jeg skulle være sporty og prøve. Ble veldig skuffet egentlig, syntes det var mye værre enn å sjekke på byen, mye rart man får høre når man prøver å snakke med noen.

Du blir tatt bilde av når du kommer inn.

Så må du skrive kallenavnet ditt på en slik en klistrelapp og gå rundt med den på brystet.

Du blir behandlet akkurat like kleint som på byen dersom du prøver å snakke med noen.

Du møter akkurat den samme "prøver du å sjekke meg opp??" holdninga som du gjør på byen.

Dette til tross for at dette angivelig skal være en fest for single, og å møte noen burde være litt av poenget. Man skulle jo derfor tro at folk burde være mer positivt innstilt enn på byen, siden alle burde være ute etter det samme - å møte noen? Men nei, sånn er det ikke.

"Nei, jeg er bare her for morro skyld jeg, jeg har ikke så store forhåpninger til at jeg skal møte noen fornuftige folk gjennom sukker altså." var det ei som sa når jeg spurte hvorfor hun gikk på singelfest dersom hun ikke var interessert i å møte en mann.

Disse bildene de tar skal de liksom lage sånne matchkort med og dele ut da.

Men de ble ikke delt ut før klokka ett..

Og for meg virka det som at de fleste hadde hooka up før klokka ti. Så min antagelse er at veldig mange som går på en slik sukkerfest enten a) er der "for morro skyld", b) er så utrolig kresne at de kun er villige til å slå til hvis det er noen som er eksepsjonellt attraktiv, eller c) er der for å møte noen de allerede har avtalt med på forhånd via sukker.

Mange single folk har jo vært single i årevis, pga de er så kresne. De tror de er Guds gave til Kvinnen/Mannen, og er kun villige til å date Scarlett Johansson eller Ryan Reynolds liksom.

Selv har jeg vært singel kanskje 6-8 måneder til sammen de siste ti årene så.. jeg forstår meg ikke på sånne folk.

Takke meg til at jeg ikke er singel mer, så slipper jeg å dra på den neste sukkerfesten.. :)

• Liker 2
Skrevet

Litt som jeg regnet med da...

Jeg har ikke vært singel før jeg..

Alltid vært i forhold. Fra jeg var 17 til nå og jeg er 30....

Tror jeg dropper den singelfesten jeg ;)

Ikke er jeg eksepsjonelt vakker :gjeiper:

Skrevet

Så du fikk ikke med deg "Sigrid søker kjæreste"? Hun dro på en Sukkerfest og det virket ganske kleint!

Tenkte litt på å dra dit med en venninne selv for en stund siden, men droppet det fort da jeg så at en fyr jeg hadde blokkert fortalte at han skulle dit via forumet på Sukker. Så du kan risikere å møte på folk du ikke vil treffe også.

Skrevet

Kleint er nok ordet, og jeg hadde aldri i livet dratt alene på noe sånt.

Skrevet

Jeg har vært på en sukkerfest før. Men det er et par år siden. Synes ikke det var noe særlig. Kleint er vel et bra ord å bruke. Snakket med flere jenter enn gutter. Endte opp med å gå tidlig fra den festen.

Skrevet

Jeg har vært på en sukkerfest før. Men det er et par år siden. Synes ikke det var noe særlig. Kleint er vel et bra ord å bruke. Snakket med flere jenter enn gutter. Endte opp med å gå tidlig fra den festen.

Jeg ser for meg at det blir kleinere enn på byen fordi det er allmennt kjent at alle er der fordi de vil finne seg noen. Mange på byen er jo det og, men da er det ikke det som i seg selv er premisset.

Og så tenker jeg egenltig at det som hindrer meg mest i å gå på en sånn fest er det matching-greiene.

Skrevet

Så du fikk ikke med deg "Sigrid søker kjæreste"? Hun dro på en Sukkerfest og det virket ganske kleint!

Tenkte litt på å dra dit med en venninne selv for en stund siden, men droppet det fort da jeg så at en fyr jeg hadde blokkert fortalte at han skulle dit via forumet på Sukker. Så du kan risikere å møte på folk du ikke vil treffe også.

Såg programmet ja, og det bekreftet iallefall alle mine fordommer om slike fester. Desperate mennesker som har øvd hjemme på dårlige sjekkereplikker som "hvor er hesten din da?" :jepp: (som da skulle referere seg til at Sigrid var en prinsesse som burde ha hest)

Men jeg har en veninne som gikk på en av de festene en gang, og hun opplevde jo akkurat det denne duden lenger oppe i tråden her forteller; mannfolka forventet at jentene automatisk viste interesse for alle menn som måtte finne på å ta kontakt, rett og slett fordi det var jo en singel fest !!? Som om law of attraction skulle plutselig opphøre å eksistere fordi man var åpenbar på at man søkte kjæreste. Utrolig.

Skrevet

Etter to-tre uker på Sukker, sukker jeg for meg selv og tenker at det finnes noen typer sukker menn der.

De som ikke skjønner at man ikke bare kan "ta noen" fordet om man er singel og på søker'n, og som blir sure eller masete hvis man ikke er inntrissert

De som ikke takler et høflig avslag men fortsetter, dog med en litt annen innfallsvinkel. Sånne smiskete, overforståelsesfulle som går over til å bruke vi-kan-være-venner-for-jeg-er-så-forståelsesfull-og-snill-utmattelsestaktikk når man avslår høflig. Denne typen tvinger vikler deg inn i noe under skalkeskjul av å være hyggelig venn. Tilslutt står man i et hjørne og tvinges til å bli ubehagelig ærlig.

De med dobbelkommunikasjon. De som setter inn sjarmoffansiven hver gang du tenker på å trekke deg fordi han ikke er inntrisert. Så fort du gir etter glir de unna igjen. Det er de samme som avtaler treff og trekker seg i siste liten gang på gang. Skjønner virkelig ikke hva disse er ute etter.

Skrevet

Det er de samme som avtaler treff og trekker seg i siste liten gang på gang. Skjønner virkelig ikke hva disse er ute etter.

Noe å kaste bort tiden sin på kanskje?

Skrevet

Noen som var på sukkerfesten igår?

• 6 måneder senere...
Skrevet

Det er sukkerfest igjen nå førstkommende lørdag. Noen som skal dit? Vurderer å dra.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er sukkerfest og hvor er den? Interessert!

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hva er sukkerfest og hvor er den? Interessert!

Les på sukker.no :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...