Gå til innhold

Trene kampsport.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å trene Kampsport, sliter med angst så vill lære meg å overvinne meg selv og bli kvitt frykten og dermed klare å forsvare meg selv om noe skulle skje.

Er det noen som vet om treningsenter der du kan få privat timer, ikke gruppetimer?

Har angst får å gå ut i folkemengder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker å trene Kampsport, sliter med angst så vill lære meg å overvinne meg selv og bli kvitt frykten og dermed klare å forsvare meg selv om noe skulle skje.

Er det noen som vet om treningsenter der du kan få privat timer, ikke gruppetimer?

Flott initiativ ! :) Jeg har aldri hørt om privat-timer innen kampsport (med mindre du er et talent og får egen trener). Det er heller ikke sikkert det er sporten for deg slik du har det nå. Kampsport kan jo bli en ganske "intim" sport hvor du samspiller svært inngående og intenst med andre mennesker nærmest hele tiden. Hva med å starte med styrketrening? Da er du også blant folk så du får trent opp den delen av psyken, samtidig som du styrer hele treningsøkten etter eget skjema. Der finnes det jo massevis av muligheter for personlige trenere som kan hjelpe deg igang. Å bli sterk hjelper på selvtilliten det også. Så kan du evt. ta det videre med kampsport når du føler du har mestret folk rundt deg på et treningssenter? Bare et forslag, lykke til uansett !

Skrevet

Hvor i verden bor du?

Komersielle kampsportsentere har personlige kampsporttrenere tilsvarende personlige trenere på treningssentere. Men alle byer har ikke slike sentere.

Skrevet

Ta kontakt med en av de større klubbene der du bor, og snakk med instruktørene. Dere kan sikkert få til en løsning, og kanskje du etter hvert kan gå over til å trene sammen med grupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...