Gelica Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hvor får jeg kjøpt julepapir som ikke er ultratynt og 1 meter langt? Vil ha vanlig julepapir hvor det er en del på rullen som ikke koster så alt for mye. Noen som vet ??? :-)
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 (endret) Nille har 2m x 70cm og det koster 1,- ...men jeg tror det er veldig tynt og har nok lett for å revne. Endret 18. november 2010 av Margareth
1544 Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Er jo 1kr for rullen på nille, men har ikke erfaring på åssen det er!
Sølvdugg Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Jeg kjøper alltid gave- og julepapir på binders (nå staples). De har god kvalitet og masse papir på rullene.
Lillaa Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Jeg bruker vanlig gråpapir med hyssing eller litt tykkere rødt naturfiberbånd. Pynter med lakksegl, glansbilder, gullstjerner o.l. Er billig og holder kjempegodt (blir ikke så dyrt selv om jeg pynter en del)
Gjest Monimor Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Hei De har fint julegavepapir på Smart Club. Tror en rull koster 150,-kr. Kjøpte en i fjor og det ser ut som om den holder til årets gaver også Jeg valgte en i sølv, så kan man bare variere med bånd ol..
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Jeg pleier å ta med meg litt julegavepapir fra butikken når jeg handler i desember selv om tingen jeg kjøper kanskje er til husholdningen. Jeg pakker aldri inn i pakkedisken for jeg vil kose meg med pakkingen selv samt at da vet jeg at det blir pent pakket inn.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 jeg kjøpte tonnevis av 1kroners ruller på nille. uheldigvis var jeg sent ute å fikk bare de "stygge" men de var helt greie, og syns de ikke var så dårlig kvalitet pakket inn 10 gaver i går med det, og det gikk med en rull, og ingen revnet
Colargol Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Jeg har skjønt fordelen med gråpapir! Billig, bra og man kan gjøre så uendelig mye med det! Har ordnet meg med hyssing i år og har planer om å stikke ut opp i nordmarka å finne litt kongler, granbar, kvister osv. Har også ordna meg med naturfarge og skal farge noe av hyssingen og noe papir i forskjellige farger. Så jeg kjører miljøvennlig og superfint i år! Kortene blir også laget av resirkulert papir og gamle aviser som jeg har laget om til pappmasje.
Lillaa Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 Jeg har skjønt fordelen med gråpapir! Billig, bra og man kan gjøre så uendelig mye med det! Har ordnet meg med hyssing i år og har planer om å stikke ut opp i nordmarka å finne litt kongler, granbar, kvister osv. Har også ordna meg med naturfarge og skal farge noe av hyssingen og noe papir i forskjellige farger. Så jeg kjører miljøvennlig og superfint i år! Kortene blir også laget av resirkulert papir og gamle aviser som jeg har laget om til pappmasje. Jeg bruker å ta vare på den bakerste permen på kladdebøker, den som er i "grå" kartong. Er kjempefin til julekort:) Limer på glansbilder og annet..
Havbris Skrevet 23. november 2010 #12 Skrevet 23. november 2010 Gråpapir er flott - og kan lett pyntes med garnrester, stoffbiter, blondekanter og motiver man kan klippe fra ukeblader og all reklamen man får stappet i postkassen for tiden! Klipper gjerne ut motiver fra reklame fra matbutikker - og limer på spiselige gaver. Det går også an å printe ut motiver fra gammeldagse julekort som man kan finne på nettet. Jeg bruker også avispapir som innpakningspapir - og bruker en sølv/gulltusj der jeg markerer konturer på bilder etc, pynter med sølvbånd - det blir riktig lekkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå