Gå til innhold

Hvor lang tid ser eller så du for deg at det kom til å ta før du ble gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hva du så for deg da du begynte prøvingen? Skal selv begynne denne måneden og vet ikke hva jeg går til eller hva jeg ser for meg. Men håper jo på at det skal klaffe i løpet av noen få måneder. Men det er jo absolutt ingen selvfølge. Redd for at det ikke skal klaffe før vi i det hele tatt har begynt :klaske: Er det andre som har slike tanker? Tenker at det er så stort å bli gravid og synes alle som er det er heldige! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det ironiske er at jeg har alltid vært "redd" for å bli gravid, og når vi bestemte oss for å prøve tenkte jeg at det ville skje med en gang. To år etter er vi det fortsatt ikke....:( veldig individuelt dette her! Lykke til med prøvingen, er vel 90% som klarer det innen et år har jeg hørt, så det er gode sjanser!

Skrevet

Jeg tenkte at vi skulle ta det med ro og bare "kose oss" i 6 mnd, og hvis vi ikke hadde blitt gravide da, begynne å el-teste etc.

Men når vi satte i gang, da var det plutselig veldig viktig å få det til så raskt som mulig... Jeg gjør ingenting 98%, og dette ble visst 100% fra dag 1, uansett hva jeg tenkte på forhånd...

Startet El testing i 2. pp, og er nå i 3. pp. Ble veldig lei meg når jeg fikk mensen forrige gang, for da trodde jeg virkelig at vi hadde fått det til, men har nå bestemt meg for å slappe mye mer av og ikke forvente så mye.

Kjenner at jeg er mye mer avslappet nå enn forrige pp, og hvis vi ikke får det til nå, så får vi det sikkert til senere. Den ungen vi skal ha kommer når han/hun skal tenker jeg, stress eller ei. Prøver også å fokusere på andre ting enn å tenke på graviditet. Har begynt et bra trenings- og kostholdsregime, startet blogg, begynt å lære meg mer om baking, og er mye mer sammen med venner enn før. Bare jeg rekker hjem til :sengekos: når jeg har El er jeg fornøyd :fnise:

Prøver også å se det positive i at jeg har lært kroppen min og syklusen min mye bedre å kjenne de siste 3 mnd, og føler ar kroppen har våknet igjen (på godt og vondt) etter 10 år i dvale. Og at vi har mer :sengekos: enn et nyforelska tenåringspar :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...