Gå til innhold

Trenger hjelp til sitater til tatovering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg har ei venninne som har tenkt å ta tatovering, hun vet hva hun skal ha,men ikke hva det skal stå. Det eneste hun vet er at hun vil ha et sitat eller setning med BELIVE i. Så da lurte jeg på om dere har noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Tror kanskje hun skal få lov å tenke ut det selv, det skal tross alt være på kroppen hennes resten av livet.

Og la oss si at noen spør "åh, så fint sitat, hvor er det fra da?" og så må hun pent si at "ja, det vet jeg ikke, for jeg fant det på internett.. på kvinneguidenforumet.."

• Liker 1
Skrevet

Tror kanskje hun skal få lov å tenke ut det selv, det skal tross alt være på kroppen hennes resten av livet.

Og la oss si at noen spør "åh, så fint sitat, hvor er det fra da?" og så må hun pent si at "ja, det vet jeg ikke, for jeg fant det på internett.. på kvinneguidenforumet.."

Hun har selv spurt om jeg kan poste innlegget for hun. Hun lurte på ideer og inspirasjon til å kanskje lage sin egen. Men, hun vet jo hun vil ha Belive i setningen så hun har jo funnet ut hva som betyr noe for henne.

Skrevet (endret)

Hva tror hun på, da?

Seg selv? Skjebnen? Julenissen? Jesus? Kjærligheten?

Her er lenke til en haug av sitater med believe (mrk stavemåten).

Endret av Spinell
  • Liker 2
Skrevet

Hun har jo tenkt ut selv at hun vil få tips og inspirasjon fra Kvinneguiden. Det er hennes valg ;)

• Liker 1
Skrevet

He does not believe who does not live according to his belief. ~Thomas Fuller

Some things have to be believed to be seen. ~Ralph Hodgson, The Skylark and Other Poems

Skrevet

I believe I can fly, I believe I can touch the sky.... :fnise:

• Liker 7
Skrevet (endret)

Buy the ticket, take the ride - Hunter S. Thompson

meninga får venninna din finne på sjæl, hvis a blir spurt.. eller så kan hun jo bare holde kjeft og være mystisk og tankefull ;)

Endret av Inx
Skrevet

Hva tror hun på, da?

Seg selv? Skjebnen? Julenissen? Jesus? Kjærligheten?

Her er lenke til en haug av sitater med believe (mrk stavemåten).

Skjebnen og kjærligheten :)

Skrevet

Tusen takk for alle svar! trur dere hjalp henne litt på vei :D

Skrevet

Mitt Harry-målemeter har ringt i bjellene, blinket rødt, og tatt fyr, etter at jeg nevnte tattovering med sitat i. Det gikk rett og slett så langt over skalaen at det brant opp og selvdestruerte.

• Liker 2
Gjest scorpius
Skrevet

- I believe in the religion of Islam. I believe in Allah and peace. Muhammad Ali

Gjest WendyClear
Skrevet (endret)

I believe I can fly, I believe I can touch the sky.... :fnise:

HIGH FIVE!

Endret av WendyClear
Skrevet

hva med bare "belive" da?

Blir ikke det omtrent som "Deaf metal" :fnise:

Skrevet

Blir ikke det omtrent som "Deaf metal" :fnise:

hahahahahahha! jeg er ikke flink i engelsk, ok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...