Gå til innhold

Problemer i sexlivet...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og min mann har fått endel problemer i sexlivet den siste tiden.

Jeg har mye sterkere libido enn han, og kunne gjerne hatt sex hver dag. For ham holder det med en gang i uka. Han sier han egentlig aldri har lyst på sex, men at han elsker det når vi først kommer igang.

Jeg har sluttet å ta initiativ til sex fordi jeg ikke vil presse ham, og det resulterer i at vi ikke har så mye sex, siden han ikke har lyst før han kommer igang.

Han har nok også en "hangup" på at han skal tilfredsstille meg vaginalt. Tidligere fikk jeg ofte vaginale orgasmer, men dette klarer jeg merkelig nok ikke lenger (tror det kan ha sammenheng med prevensjon jeg har begynt på). Har forklart ham dette, men han vil ikke høre på det. Tror det går litt på manndommen hans, at han skal tilfredsstille meg med kuken.

Det som ofte da skjer er at vi ENDELIG har sex, og så ender det med at ikke jeg blir tilfredsstilt, fordi jeg ikke får tid nok. MÅ ha klitorisstimulering for å komme nå...

Jeg klarer meg uten orgasme altså, det er ikke det, men når vi har så sjelden sex har jeg gjerne lyst til å få noe utav det også.

Han tror det er meg det er noe galt med (evt ham) siden jeg ikke klarer å få vaginal orgasme lenger.

Føler jeg ikke kan kreve noe som helst i senga, siden han er "snill" og ihvertfall gidder å ha sex innimellom. Prøver så godt jeg kan å la ham få mye glede av den sexen vi har, ved å gi ham oralsex og være med på hans fantasier. Forteller aldri om ting jeg vil prøve, og krever aldri oralsex/fingring/leketøy osv, men han er klar over at jeg egentlig trenger dette.

Jeg vet ikke hvordan vi skal løse dette, jeg. Vi har snakket om libidopiller for ham. Evt finnes det kanskje noe jeg kan ta for å få mindre sexlyst, så jeg kommer ned på hans nivå.

Noen gode tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...