AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Er på utkikk etter en ny TV-benk, og kom over denne: TV-benk Gøy med noe som alle andre ikke har 1
Antoinette Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 (endret) Pen hvis du har den hvite stilenm men blir fort støvete og stygg når det er åpne hyller. Jeg har en lukket benk som skjuler dvdspiller, dekoderen og PS3'en. Støvet kommer ikke så lett til og de eletriske app. er mer beskyttet pluss at det ser ryddigere ut. Endret 18. november 2010 av Antoinette
Brukernavn Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Jeg synes den var kjempefin, men den var vel ikke så uvanlig, var den det da?
FoxyFish Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Jeg synes den var kjempefin, men den var vel ikke så uvanlig, var den det da? Nei, jeg tenkte heller ikke at den var så spesiell i og med at det er denne stilen som rår nå, men fin var den!
Arkana Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Jeg synes den var fin, men for vår del ville den ikke hatt plass til alt vi har i TV-benken vår (dekoder, DVD-spiller, X-box, Wii, CD-spiller, forsterker). Dessuten er det upraktisk å ikke ha dører på TV-benken når man har barn, men har dere ikke det er det jo ikke noe problem. At det blir støvete er uvesentlig all den tid de fleste (eller i allefall vi) har mange bokhyller, som da er åpne og derfor også blir støvete, så tre små hyller til utgjør ingen forskjell.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Pen hvis du har den hvite stilenm men blir fort støvete og stygg når det er åpne hyller. Jeg har en lukket benk som skjuler dvdspiller, dekoderen og PS3'en. Støvet kommer ikke så lett til og de eletriske app. er mer beskyttet pluss at det ser ryddigere ut. Må spørre deg hvilken løsning du har valgt. Alle de tekniske duppedingsene betjenes jo med fjernkontroll. Setter du da opp en dør når du skal betjene eller er den en annen mulighet. Spør fordi også har en del som jeg gjerne skulle ha skjult. Ikke TS
FoxyFish Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Pen hvis du har den hvite stilenm men blir fort støvete og stygg når det er åpne hyller. Jeg har en lukket benk som skjuler dvdspiller, dekoderen og PS3'en. Støvet kommer ikke så lett til og de eletriske app. er mer beskyttet pluss at det ser ryddigere ut. Du bør forresten være veldig sikker på at alt utstyret får rikelig med luft før man velger lukket løsning. Har man DVD-spiller, PS3, Wii, dekoder og lignende innelukket kan det fort bli rimelig hett under der!
einna Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Kjempefin, men er vel ganske moderne stil det.
Antoinette Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Min tv-benk har lufting bak så det blir aldri overopphetet og fjernkontrollene virker gjennom døren som skjuler dem. Vår er fra Bolia.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 Takk for svar, Antoinette Ikke TS
susanne_89 Skrevet 19. november 2010 #14 Skrevet 19. november 2010 Eg syns den var veldg fin, eg kunne gjerne hatt ein sånn sjølv
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #15 Skrevet 20. november 2010 Hvis det er flere som er interessert, kanskje vi skulle gått sammen og kjøpt? Burde da fått en hyggeligere pris..... Jeg sender en mail å spør Hvem kunne tenkt seg å henge på?
sophiaM Skrevet 20. november 2010 #16 Skrevet 20. november 2010 Syns den var kjempesøt, men har en ting for svarte tv-benker, så hadde nok lakkert den svart ^^
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #20 Skrevet 25. november 2010 Det er vel ikke lov å drive reklame på KG..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå