Gjest stassy/nybegynner Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 vi er så (U)heldige at vi skal flytte inn i ny leilighet midt på vinteren.. Jeg vi jo gjerne komme i gang med å male så fort som mulig, men er det kanskje bedre å vente til våren kommer og det er lettere å lufte? Nå er vel ikke vannbasert maling så ille når det kommer til lukt, men jeg har egentlig null erfaring med dette! -stassy
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Vi malte midt på vinteren og hadde ingen problemer. Burde gå greit så lenge du bruker vannbasert maling i alle fall.
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Maling er sunt - året rundt! (Kanskje ikke sunt da, men .....gøy.) Hilsen Mie - løsemiddelskadet :D
Gjest stassy Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 Herlig! Da kan jeg for alvor begynne å finne farger snart =) Nå er dagen min perfekt!
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #5 Skrevet 13. oktober 2003 Vannbasert maling likter ikke så mye, og ingenting etter det er tørt. Likevel er det lurt å lufte litt fordi det er mye fuktighet i våt maling og den trenger et sted å komme ut. Godt med varme og litt lufting er tingen når man pusser opp om vinteren. Tiger - ikke innlogget
Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg malte ungenes rom i vinter. En grei vintersyssel syns jeg....
Gjest sunshine-t Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 jeg malte jentungens rom på seinvinteren og det var ikke noe problem. bare luftet godt,så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå