Sophie-Ann Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg har begynt å date en fyr jeg har kjent LENGE, og alt er bare koselig. MEN....jeg må si jeg gruer meg fryktelig til sexen...Blir helt dårlig når jeg tenker på det..Aner ikke hvorfor, jeg liker han kjempe godt og det der. Vi skal ut i kveld, så da ligger det litt i kortene, tenker jeg. Jaja, er vel bare å kaste seg ut i det...
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Det går nok bra skal du se.. Lykke til!
Sunniva81 Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Men ikke gjør noe hvis det føles ubehagelig Hva med å vente til du føler deg helt trygg??
Sophie-Ann Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2010 Jeg vil jo!! Er ikke det, men vi krysser jo en grense som vi ikke har krysset før, og sex første gangen er jo alltid kleint og fomlete, så jeg er veldig spent. Men det går nok bra, får jeg håpe
Gjest Meg Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Hvorfor føler du at du må ha sex med han da? Hvis du blir dårlig av å tenke på det er det kanskje ikke riktig? Liker du han som en venn eller mer?
Sophie-Ann Skrevet 18. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2010 Vi har vært venner i mange år, og det har alltid vært noe mellom oss. Men vi har alltid vært opptatt hver på vår kant, og det er første gangen vi er single samtidig. Så nå dater vi og siden jeg skal overnatte hos han i dag, er det naturlig at vi har sex tenker jeg. Jeg gruer meg alltid til første gangen jeg skal ha sex med ny partner, men denne gangen er det ekstra spesielt siden vi kjenner hverandre så godt...
Stefan Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Litt av feilen er at man legger for mye i sex første gang. Man drømmer om den fantastiske opplevelsen, men stort sett blir det nervøsitet, fomling og litt kleint. Ta det for det det er. Du vet det vil bli bedre ettersom dere blir bedre kjent. Og ikke stress så voldsomt med det.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Husk på kondom! Tenk om junioren hans har pådratt seg en mystisk sykdom fra en pygméstamme langt inne i amasonene! 2
womenwomen Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Men ikke gjør noe hvis det føles ubehagelig Hva med å vente til du føler deg helt trygg?? Vanligvis forsvinner nervøsiteten , når kåtskapen begynner å ta overhånd og man er i gang ... ! Så tror du bekymrer deg helt unødvendig . Og som sagt , du må ikke ha sex med han enda , du kan velge å vente litt til . Kanskje det er lurt i ditt tilfelle . For vanligvis er det vell slitsomt å måtte vente med sex - når man har så lyst på hverandre .Vanligvis orker man jo ikke vente så lenge . Høres ikke ut som om du gleder deg akkurat .Det er jo en litt dårlig start på dette forholdet syns jeg da .Høres ikke særlig hett ut akkurat . Jeg bruker å glede meg , ha forventninger osv like før jeg hopper til køys med en ny . Har du veldig lite erfaring eller noen dårlige erfaringer fra tidligere siden du er så nervøs ? Er jo egentlig ingenting å være nervøs for .Er jo bare deilig å få komme helt nær han ...er det ikke ? Burde være det i hvertfall . Hva tror du kan gå galt liksom ?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Det går sikkert fint. Man er som regel mest nervøs før man møter han.Sånn er det i hvert fall for meg men blir bedre når jeg møter og kommer i gang Så det går nok fint
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Drikk noen glass vin, så løsner nok ting litt mer. Lykke til
Sophie-Ann Skrevet 18. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 18. november 2010 hehe, Hunterlady, er akkurat det vi skal i kveld
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 hehe, Hunterlady, er akkurat det vi skal i kveld Men da ordner det seg! Stol på alkoholen (og han såklart!)
Gjest MikeWaters Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 hehe, Hunterlady, er akkurat det vi skal i kveld Lykke til
Sophie-Ann Skrevet 19. november 2010 Forfatter #15 Skrevet 19. november 2010 Da er kvelden over og det gikk som det måtte gå . Men vi flirte godt og hadde en super kveld likevel. Tror faktisk at jeg har fått meg kjæreste!!!
Stefan Skrevet 19. november 2010 #17 Skrevet 19. november 2010 Da er kvelden over og det gikk som det måtte gå . Men vi flirte godt og hadde en super kveld likevel. Tror faktisk at jeg har fått meg kjæreste!!! Grattis! :D
Gjest HunterLady Skrevet 19. november 2010 #18 Skrevet 19. november 2010 Da er kvelden over og det gikk som det måtte gå . Men vi flirte godt og hadde en super kveld likevel. Tror faktisk at jeg har fått meg kjæreste!!! Gratulerer så mye!! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå