Gå til innhold

Farge på veske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en sort selskapskjole og skal ha sorte eller sølvfargede sko til. Lurte på om jeg skulle slå til med en knallfarge på veske.. Vil dette se rart ut, blir evt tre farger da, alstå sort kjole, sølv sko og en farge på veska.. ? I tilfelle hvilken farge bør jeg velge?

Bør jeg ha brun/hudfarget strømpebukse eller sort til dette antrekket?

Takk for svar. :-) (kan legge til at jeg er 40 år om det skulle ha en betydning)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du begrenser deg til de tre fargene, så går det helt fint, synes jeg :) Rødt er jo populært denne sesongen, og rødt og sort er jo en klassisk kombinasjon. Lilla er også en mulighet, eller dyremønster hvis du har sans for det. Hvis du velger sølvsko, må du passe på at evt. metalldeler på vesken samt smykker også går i sølv. Personlig ville jeg ha valgt sort strømpebukse, skal du ha en hudfarget strømpebukse må du passe på at den er så nær din naturlige hudfarge som mulig,og ikke alt for blank. Kos deg på festen!

Skrevet

Jeg synes tynne, sorte strømpebukser er lekkert! :)

Det er mange stilige selskapsvesker i butikkene nå, særlig på Accessorize! Enig med Nanne70, at om du velger sølv eller gull, må du holde deg til det i bruken av smykker og andre detaljer :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...