Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Av ulike årsaker ønsker vi å sende med et tilleggsskriv til invitasjonene med diverse opplysninger, som navnet på toastmaster, full adresse til stedet middag og fest skal være, adresser til overnattingsteder i nærheten osv. Hvordan gjøre dette på en stilfull måte?
14062003 Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har et dokument her som du kan få. Jeg prøver å legge det ut på nett, men får en dust feilmelding (403). Dersom du gir meg din mailadresse, kan du få se dokumentet (*.pdf).
Gjest MrsL Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har et dokument her som du kan få. Kan jeg ydmykt spørre om det er mulig at jeg og kan få se dette dokumentet? :-?
Fakse Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 Hva med å lage en hjemmeside, også bare skrive linken i invitasjonen?
14062003 Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 Gi meg en forklaring på hvorfor jeg får fm 403 når jeg har 777 som rettigheter - og jeg kan legge den på web! Dvs, den ligger på web, men med fm 403. Til de som vil ha ting på mail: SEND MEG EN PM MED MAILADRESSEN! Huff og huff så hissig jeg var i kveld. Men jeg vet hva jeg driver med - og jeg blir sååå irritert over at folk ikke kan skjønne at jeg må vite mailadressen for å sende mail. Filer kan ikke sendes over pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå