AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Har kjøpt en sort kjole til julebordsesongen og lurer på hvilke sko jeg skal gå for. Kjolen er knekort, relativt smal i fasongen (dog ikke helt ettersittende) og ellers ganske enkel. Jeg er ganske lita (160 cm), vanlig slank og mer ganske korte ben. Alternativene er sorte, høye støvletter eller pumps med hæl. Hva tenker dere? Og hvis pumps: Bør jeg gå for sorte eller en helt annen farge?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 hvis du er liten, og ønsker inntrykk av at du er høyere, kan du gå for beige pumps, funker som bare det
Gjest strykebrett Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Jeg syns det er fint med sko i friske farger (for eksempel rødt nå i julen) til sorte kjoler, så blir det litt mer feststemning over antrekket. Disse syns jeg er dødsfine: http://www.dna-shoes.com/shoe/159/chicas.html
Gjesten Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Gå absolutt for pumps. Farge kan jeg ikke hjelpe deg med
Djungelvrål Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 hvis du er liten, og ønsker inntrykk av at du er høyere, kan du gå for beige pumps, funker som bare det Ja det er kjempehot, det er bare det at de ikke selger det noen steder! Man ser de bare i blader og på nettsider.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Takk for svar! Går for pumps, tenker jeg. Skal se om jeg finner noen fine i en annen farge enn sort -kanskje beige! De blå det var lenket til, var veldig fine, men litt for høye hæler for meg! Er redd de blir en drapsmaskin på dansegulvet..
phronima Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Nå har ikke jeg vært i noen fysiske skobutikker i Norge på en stund, men ved å titte rundt på nettsidene til bla. Din Sko og Lille Vinkel Sko, kan man finne beige pumps. Om du ikke vil handle på utenlandske nettsider, har Nelly.no noen.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Jeg feiget litt ut og valgte sorte pumps...har litt lita tid til å gå i butikker for tida (hjemme med baby som er veldig utålmodig i vogn), så da jeg fant et par fine, sorte pumps med høye hæler, slo jeg til. Kunne handlet på nettet, men ligger midt mellom to str og synes akkurat sko er litt vanskelig å handle der. Spriter opp antrekket litt med veske i annen farge, tenker jeg... Takk for tips alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå