AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Dere som har get sliter dere også med fem ikveld?Jeg får bare svart skjerm:(Og jeg som gledet meg til hvordan se bra ut naken.
Tingo Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 (endret) Get har droppet kanalen pga priskrangel. Kjekk opptreden, bare *poff* borte uten videre og uten noen informasjon. Endret 17. november 2010 av Tingo
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Get har droppet kanalen pga priskrangel. Kjekk opptreden, bare *poff* borte uten videre og uten noen informasjon. jada veldig hyggelig dritt get.
Poppzy Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Dette gjelder BARE GET kunder. Det er fordi GET og TVNORGE ikke ble enig om pris og vilkår i forbindelse med forhandlingene om den nye kanalen MAX. GET fikk det ikke som de ville. De bruker det vel for å presse Tvnorge slik at de skal få det som de vil! SYKT kjedelig for oss som har GET (tvunget til å ha GET pga at man bor i borettslag). Håper de blir fort enig slik at vi får tilbake kanalene.
Periwinkle Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Dette gjelder BARE GET kunder. Det er fordi GET og TVNORGE ikke ble enig om pris og vilkår i forbindelse med forhandlingene om den nye kanalen MAX. GET fikk det ikke som de ville. De bruker det vel for å presse Tvnorge slik at de skal få det som de vil! SYKT kjedelig for oss som har GET (tvunget til å ha GET pga at man bor i borettslag). Håper de blir fort enig slik at vi får tilbake kanalene. Jeg og.... Og jeg som liker FEM, spesielt på søndag, når de har film- maraton. Da viser de mange chic-flicks som jeg kan sitte å kose meg med når jeg er alene :D Dumt det med borettslag og avhengig av å ha GET :`( Håper det ikke varer lenge...
Christina_ Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Det kunne de informert om. Jeg satt å så på FEM. Ti over syv blr skjermen svart, midt i progammet! Forbanna GET! 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Slettes ikke fornøyd med Get når det gjelder dette. Her betaler vi månedsavgift gjennom borettslaget og vips uten et eneste forvarsel fjerner de deler av avtalen. De burde i allefall gitt oss alle en beskjed, og gjerne tilbudt erstatning.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 ^ Meg der ovenfor. Fem er tydeligvis kun midlertidig fjernet. Gjenstår å se hvor lenge vi må vente før den kommer tilbake...
Sugerøret Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 hmm bbc lifestyle har vi da hatt en lang stund.Forbanna GET i alle fall.De fjerner noe og da burde de gi oss en annen kanal i erstatning,ikke en vi allerede har hatt en god stund.
CocoPiaf Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Vi og har Get pga borettslaget JEG VIL HA TILBAKE FEM
Gjest Bella_ Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Vi og har Get pga borettslaget JEG VIL HA TILBAKE FEM ME 2 Sikkelig nedtur
Christina_ Skrevet 19. november 2010 #13 Skrevet 19. november 2010 Jeg vil å ha fem tilbake! Den har fortsatt ikke kommet tilbake..
Gjest Bella_ Skrevet 19. november 2010 #14 Skrevet 19. november 2010 Fem er da tilbake folkens:)juhuuuuuu
CocoPiaf Skrevet 20. november 2010 #17 Skrevet 20. november 2010 O'herlige! Dere har rett :rødme: både Max og FEM fungerer !!!
Sugerøret Skrevet 20. november 2010 #18 Skrevet 20. november 2010 da må jeg si unnskyld til Get og er glad de ordnet opp mellom seg og Tvnorge (?) Her var det noen som var veldig glad for at Supernatural ikke forsvant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå