Gå til innhold

Her skal det suges!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, jeg suger ikke hele tiden (det er slitsomt :ler:), men partneren min liker at jeg lager vakuum innimellom. Man må nesten bare prøve seg fram og snakke med partneren sin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

En kombinasjon av suging, slikking, tunge etc liker min iallefall. Prøv deg frem, det går nok så fint så :)

Skrevet

Jeg gruer meg litt egentlig. Selv om jeg har veldig lyst. Tenk om han syns jeg er helt håpløs?

Skrevet

Jeg gruer meg litt egentlig. Selv om jeg har veldig lyst. Tenk om han syns jeg er helt håpløs?

Du må ikke tenke sånn. Han kommer garantert til å digge det!

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Typen min blei veldig overraska over at jeg i det hele tatt prøvde, og så kan du jo si til han at han må si fra om han vil du skal gjøre noe annerledes? Da finner du fort ut hva som er perfekt for dere :)

Skrevet

Ikke tenk SUGE. Tenk at du skal kose litt med den, smake på, osv, og rett og slett gjøre det du har lyst til.

Skrevet (endret)

Synes det er morsomt når hun prøver å snakke samtidig som hun suger.

Men fra spøk til revolver; man må like det man driver med, uansett hva det gjelder.

Nytter ikke å lære noen om kjemi (f. eks.) dersom vedkommende misliker faget.

Endret av angkortom
Skrevet

Han har jo hintet til munnsex et par ganger, så det virker for meg at han har en liten fantasi om det. :P

Skrevet

Minner meg om de første gangene jeg gjorde det selv; da hadde man ikke nettfora og rådføre seg i, det er sikkert og visst!

Jeg var rett og slett helt bånn i bøtta RÆVA til å suge. Strammet leppene innover, som om jeg manglet tenner, og tørrjukka opp og ned. Det tok noen ganger før jeg skjønte at jeg trengte spytt, tunge og alt som skal til.

Så ta mitt råd og IKKE gjør som meg, så går sikkert alt helt supert :)

(herregud, jeg blir i grunn litt flau når jeg tenker på eksen min som bare fikk oppleve min bunnløse, tørre, dødskjedelige "suging" - for alt jeg vet går det rykter om meg :flau: )

Skrevet

hehe artig lesestoff det her :-)

Husk iallefall på at du ikke må blåse :-) selv om det kalles blowjob heheh :-)

Skrevet

hehe artig lesestoff det her :-)

Husk iallefall på at du ikke må blåse :-) selv om det kalles blowjob heheh :-)

Joda, skal blåse han opp som en ballong. Det hadde han nok likt ja. :ler:

Skrevet

Har vært i "ilden" nå. Tror ikke det gikk så veldig bra, at det gjorde noe. Men jeg prøvde da, det er det viktigste.

Skrevet

Nei. Han kom heller ikke. Så, var kanskje ikke den flinkeste som han har vært borti. :P

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Han kan da ha kost seg selv om du ikke kom. Dårlig gjort at han ikke heller fortalte deg hva han syntes du skulle gjøre bedre...!

Skrevet

Et annet spm fra en annen nybegynner på suging: hva gjør man etter at han har kommet? skal man liksom slikke i seg sæden? La det renne? Suge det opp??

Skrevet

Et annet spm fra en annen nybegynner på suging: hva gjør man etter at han har kommet? skal man liksom slikke i seg sæden? La det renne? Suge det opp??

Svelg ! ;)

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Gjest HunterLady
Skrevet

All of the above! Sug det opp, svelg litt, la det renne, lek med sæden..

Skrevet

Min kjære ELSKER når jeg lager vakuum! ;)

Litt FOR godt, egentlig.. Kunne LETT fått han til å komme på 10 sek med vakuum når den først er helt stiv... :lur:

Ellers er det mange gode tips her over. Ellers kan jeg anbefale HOT SEX eller Supersex av Tracey Cox (morsomt at hun har det etternavnet). Mange gode tips og teknikker der, som har falt i god jord da jeg har fulgt de... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...