HopelessFear Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Greit, har tenkt å overraske kjæresten med et sug. Og som du sikkert skjønner så har jeg aldri gjort det før, hverken med han eller andre. Hvordan skal jeg gå fram og noen teknikker som skal til for å føre han i lykkerus? Hadde blitt glad for hvert tilbake spill. Er det forresten bedre å gjøre det med kondom enn uten?
Gjest HunterLady Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Greit, har tenkt å overraske kjæresten med et sug. Og som du sikkert skjønner så har jeg aldri gjort det før, hverken med han eller andre. Hvordan skal jeg gå fram og noen teknikker som skal til for å føre han i lykkerus? Hadde blitt glad for hvert tilbake spill. Er det forresten bedre å gjøre det med kondom enn uten? Uten kondom! Bare sug og slikk. Gå litt bananas! Runk han gjerne samtidig.. Og ikke glem ballene. Sug de forsiktig eller slikk. Og pass på tennene. Prøv å ikke skrap opp penisen! Vanskelig å forklare. Du skjønner når du setter igang.
HopelessFear Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 Vel, jeg hadde ikke blitt så begeistra om jeg hadde fått tenner inni kiltrisen min, så det skal jeg huske på. :gjeiper:
Gjest Sommertid Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Ikke alle liker å bli slikket/sugd på ballene. Prøv deg litt frem å se på reaksjonen hans.
Gjest Idamarte Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Og så er det viktig at du selv liker det du holder på med - og viser det
Gjest Bernt Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Og så er det viktig at du selv liker det du holder på med - og viser det Dette er underordnet. Pass på tennene, så går det nok bra.
Gjest Alfred Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Hadde blitt glad for hvert tilbake spill. Her skal det spilles bakover.
HopelessFear Skrevet 17. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2010 Noe jeg burde unngå da?
Inx Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Noe jeg burde unngå da? Gjør det som faller deg inn, lek og lær ..
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2010 #10 Skrevet 17. november 2010 Noe jeg burde unngå da? Prøv å unngå å slå han på pungen. Biting er også noe du må prøve å unngå. Prøv å unngå å kysse han etter at du har... tatt i mot hans manndomssafter. Og unngå å bruke tenner på pikken hans som sagt, i særs pikkhodet. Unngå ellers å tekste mens du suger han. Ikke særlig sexy... Ellers er det bare til å tute og kjøre! Og PS. ikke SUG, det er ikke vakumet som gjør det godt, det er bedre hvis du sirkulerer tunga rundt på hodet hans. Det er kontakten med hud som gjør det godt på... manndommen hans.
Daniel84 Skrevet 17. november 2010 #11 Skrevet 17. november 2010 (endret) Bruk tunga di og nei, ingen kondom. Endret 17. november 2010 av Daniel84
FantasDick Skrevet 17. november 2010 #12 Skrevet 17. november 2010 Siden du ikke har gitt oralsex tidligere blir han sikkert glad for at du faktisk prøver - han burde i alle fall bli det! Jeg husker forresten at teknikker falt fort ut av hodet mitt når jeg gav oralsex til en mann for første gang. Hadde mer enn nok av andre ting å tenke på! Bare gjør det som faller deg inn; slikk, sug, lek med tunga, runk, variér med å gå ned på skaftet og å fokusere på hodet (både for hans og din del, jeg ble (og blir!) veldig sliten i kjevene). Jeg liker det definitivt best uten kondom!
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2010 #13 Skrevet 17. november 2010 La først en homofil mann gå ned på kjæresten din mens du ser på! Ingen er bedre enn homoer når det gjelder å suge pikk, og du kommer til å lære så mye! Det er den beste gaven du kan gi fyren din. Han vil være deg evig takknemlig.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #14 Skrevet 17. november 2010 Prøv å unngå å slå han på pungen. Biting er også noe du må prøve å unngå. Prøv å unngå å kysse han etter at du har... tatt i mot hans manndomssafter. Og unngå å bruke tenner på pikken hans som sagt, i særs pikkhodet. Unngå ellers å tekste mens du suger han. Ikke særlig sexy... Ellers er det bare til å tute og kjøre! Og PS. ikke SUG, det er ikke vakumet som gjør det godt, det er bedre hvis du sirkulerer tunga rundt på hodet hans. Det er kontakten med hud som gjør det godt på... manndommen hans. Ikke suge? Hvorfor heter det avsuging da? Godt å høre. Alltid trodd jeg måtte SUGE.
Gjest brutal_mann Skrevet 17. november 2010 #15 Skrevet 17. november 2010 Greit, har tenkt å overraske kjæresten med et sug. Og som du sikkert skjønner så har jeg aldri gjort det før, hverken med han eller andre. Hvordan skal jeg gå fram og noen teknikker som skal til for å føre han i lykkerus? Hadde blitt glad for hvert tilbake spill. Er det forresten bedre å gjøre det med kondom enn uten? Skrell en moden banan og øv på den. Du skal bruke lepper, tunge og munnen forøvrig uten å lage merker i den. Det er grunnkurset. resten må du ta opp med han og prøve deg frem. Husk at suging kombinert med runking er noe de fleste menn setter pris på. Glem heller ikke ballene! 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #16 Skrevet 17. november 2010 Så du mener jeg må SUGE. Nå blir jeg forvirret.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2010 #18 Skrevet 17. november 2010 La meg gjenta det: vakum gjør ingenting. Vakum gjør ingenting. Vakum gjør ingenting. VAKUM GJØR INGENTING. Så ikke sug. Sleik. Lek med tunga, fortrinnsvis på kukkhodet. La tunga gå rundt på kukkhodet. Men ikke sitt der med pikken i munnen mens du bare suger. Det gir han ingen glede, ingen nytelse. La meg gjenta det også: det er hud til hud kontakten som kjennes best.
Gjest Mann 45 Skrevet 17. november 2010 #19 Skrevet 17. november 2010 Greit, har tenkt å overraske kjæresten med et sug. Og som du sikkert skjønner så har jeg aldri gjort det før, hverken med han eller andre. Hvordan skal jeg gå fram og noen teknikker som skal til for å føre han i lykkerus? Hadde blitt glad for hvert tilbake spill. Er det forresten bedre å gjøre det med kondom enn uten? Sjekk på http://www.erotikknett.no/cat_10_123_154.php Her er det en "elskovsskole" som bl.a. forteller trinn for trinn hvordan man skal suge.. Mange andre nyttige tips finner man her også..
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #20 Skrevet 18. november 2010 La meg gjenta det: vakum gjør ingenting. Vakum gjør ingenting. Vakum gjør ingenting. VAKUM GJØR INGENTING. Så ikke sug. Sleik. Lek med tunga, fortrinnsvis på kukkhodet. La tunga gå rundt på kukkhodet. Men ikke sitt der med pikken i munnen mens du bare suger. Det gir han ingen glede, ingen nytelse. La meg gjenta det også: det er hud til hud kontakten som kjennes best. Hvorfor sier brutal Mann og de fleste her at jeg må SUGE. Er det rart jeg blir forvirra? Hvorfor har ingen sagt det før? Å BARE HA HAN I MUNNEN OG KOSE OG LEKE OG SLIKKE ER JO BARE SÅ KOOOOOSELIG!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå