Gjest blå Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Jeg koser meg hver eneste dag Overalt hvor jeg ser så er det fine jenter. Thanks 4
Gjest anonym gutt Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Noen få jenter er vakre. De aller fleste er middels eller småstygge, dessverre. Men så må jeg også innrømme at jeg er av den kresne typen.
Gjest blå Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Noen få jenter er vakre. De aller fleste er middels eller småstygge, dessverre. Jeg synes ikke det Jeg ser noe sexy i de aller fleste jenter.
Gjest anonym gutt Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Jeg synes ikke det Jeg ser noe sexy i de aller fleste jenter. Kunne ikke vært mer uenig. Det er få jenter som er fine. De fleste ser helt ordinære eller stygge ut. Det er jo helt logisk, ellers så ville ikke vi jo vært så bergtatt av de virkelig nydelige jentene!
Gjest blå Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Kunne ikke vært mer uenig. Det er få jenter som er fine. De fleste ser helt ordinære eller stygge ut. Det er jo helt logisk, ellers så ville ikke vi jo vært så bergtatt av de virkelig nydelige jentene! hehe, jeg er ikke enig Men vi får være enige i å være uenige
Meridian Skrevet 17. november 2010 #12 Skrevet 17. november 2010 Men dere like jo forskjellige jenter, så det en gutt syns er fint, vil en annen gutt syns er stygt, og omvendt. På samme måten som når jeg ser en kjekke gutt, kan en annen jente si at han ikke var noe særlig ...
Gjest Bella_ Skrevet 17. november 2010 #13 Skrevet 17. november 2010 Dette startet som en positiv tråd så kommer det noen tullinger som absulutt må ødelegge den.Uff dere som kaller folk STYGGE.Er dere glans bilder?
Gjest Alfred Skrevet 17. november 2010 #14 Skrevet 17. november 2010 Dette startet som en positiv tråd så kommer det noen tullinger som absulutt må ødelegge den.Uff dere som kaller folk STYGGE.Er dere glans bilder? De er sikkert ikke glans bilder men de liker nok lamme lår.
Gjest brutal_mann Skrevet 20. november 2010 #17 Skrevet 20. november 2010 Spørsmålet er jo om noen av disse kvinnene er vakre på innsiden.
Gjest Hard Ride Skrevet 20. november 2010 #18 Skrevet 20. november 2010 haha! Noen har en fantastisk evne til å ødelegge noe som skulle vært en positiv tråd. Fantastisk.
KaDust Skrevet 20. november 2010 #19 Skrevet 20. november 2010 haha! Noen har en fantastisk evne til å ødelegge noe som skulle vært en positiv tråd. Fantastisk. Ja, helt utrolig
sophiaM Skrevet 20. november 2010 #20 Skrevet 20. november 2010 Og vi gjør oss fine i flere minutter på badet, for dere gutta. Så bare hyggelig ;p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå