Gå til innhold

Det er så mange fine jenter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg koser meg hver eneste dag :) Overalt hvor jeg ser så er det fine jenter. Thanks :)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi er overalt. Hehe ;)

Skrevet

Sant, sant!

Gjest anonym gutt
Skrevet

Noen få jenter er vakre. De aller fleste er middels eller småstygge, dessverre. Men så må jeg også innrømme at jeg er av den kresne typen. :)

Skrevet

Noen få jenter er vakre. De aller fleste er middels eller småstygge, dessverre.

Jeg synes ikke det :) Jeg ser noe sexy i de aller fleste jenter.

Gjest anonym gutt
Skrevet

Jeg synes ikke det :) Jeg ser noe sexy i de aller fleste jenter.

Kunne ikke vært mer uenig. Det er jenter som er fine. De fleste ser helt ordinære eller stygge ut. Det er jo helt logisk, ellers så ville ikke vi jo vært så bergtatt av de virkelig nydelige jentene! :)

Skrevet

Kunne ikke vært mer uenig. Det er jenter som er fine. De fleste ser helt ordinære eller stygge ut. Det er jo helt logisk, ellers så ville ikke vi jo vært så bergtatt av de virkelig nydelige jentene! :)

hehe, jeg er ikke enig :) Men vi får være enige i å være uenige :)

Skrevet

Men dere like jo forskjellige jenter, så det en gutt syns er fint, vil en annen gutt syns er stygt, og omvendt.

På samme måten som når jeg ser en kjekke gutt, kan en annen jente si at han ikke var noe særlig ...

Skrevet

Dette startet som en positiv tråd så kommer det noen tullinger som absulutt må ødelegge den.Uff dere som kaller folk STYGGE.Er dere glans bilder?

Skrevet

Dette startet som en positiv tråd så kommer det noen tullinger som absulutt må ødelegge den.Uff dere som kaller folk STYGGE.Er dere glans bilder?

De er sikkert ikke glans bilder men de liker nok lamme lår.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Spørsmålet er jo om noen av disse kvinnene er vakre på innsiden.

Gjest Hard Ride
Skrevet

haha! Noen har en fantastisk evne til å ødelegge noe som skulle vært en positiv tråd. Fantastisk.

Skrevet

haha! Noen har en fantastisk evne til å ødelegge noe som skulle vært en positiv tråd. Fantastisk.

Ja, helt utrolig :P

Skrevet

Og vi gjør oss fine i flere minutter på badet, for dere gutta. Så bare hyggelig ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...