Gå til innhold

Wake up light

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei.

Føler det ble denne kategorien som passet best å plassere dette i.

Er det noen her inne som har eller har prøvd Wake Up Light? Er det bra??

Den jeg forbinder med Wake Up Light er jo Philips, men jeg så idag at Clas Ohlson også har en Wake Up Light, da litt billigere. Hva ville du gått for om du skulle kjøpt en slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en slik i omtrent et år nå. Det funker veldig bra i et par måneder, da har du vendt deg til at lyset kommer på 20 minutter før. Dersom du da tar noen uker pause så funker det helt greit igjen...

Skrevet

Vi har hatt en sånn i to-tre år, og synes det funker bra. Dvs, ingen av oss våkner av bare lyset, men vi føler oss mer våkne når vi våkner. Får en mykere start liksom. Det jeg har å utsette på vår modell, i hvert fall, er at den er et mysterium å stille (vi kan ikke stole på at den ringer automatisk hver dag, og den bare MÅ pipe flere ganger når vi setter den på om kvelden) og av og til finner på noen veldig selvstendige sprell. Som å blinke, ikke ringe etc. Men vi bruker den hver dag i kombinasjon med andre ringeklokker :)

Hilsen b-mennesker :ler:

• 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

dytt

Skrevet

Har hatt i et par år og den fungerer greit til vanlig. Måtte plundre litt med å få stilt inn rett lysstyrke for meg. (Vil ikke våkne helt med det samme lyset begynner å skrus på.) Om sommeren dropper jeg lyset og bruker bare alarmen, for da er det lyst i rommet likevel. Men våkner greit nok av fuglekvitteralarmen på den årstiden.

Det jeg ikke liker er at klokka har det med å leve sitt eget liv av og til. Ble særdeles perpleks da jeg kom fra søndagstur og hørte Mini Jakobsen inne fra soverommet mitt.... :fnise: . Det viste seg at klokkeradioen som jeg ALDRI bruker, hadde slått seg på og det var åpenbart fotballkamp på gang. Har også opplevd radioen slå seg på ved andre anledninger. Til slutt gikk jeg og klagde på lampa. Fikk ny og den har bare gjort et slikt stunt en gang, så den er åpenbart litt fredeligere av seg.

Skrevet

Vi har hatt en sånn i to-tre år, og synes det funker bra. Dvs, ingen av oss våkner av bare lyset, men vi føler oss mer våkne når vi våkner. Får en mykere start liksom.

Denne støtter jeg fullt ut. Merker at jeg er trøttere om vi ike har satt den på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...