Dina_ Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 min forlovede har endelig startet å rydde blant alle eskene han har hatt stående og samle støv i et skap her.. han har båret ut søppelsekk etter søppelsekk med gamle papirer, bilder o.l som skal kastes. Alt det han skulle beholde skulle legges i en ganske stor kiste. Så i dag tidlig fikk jeg melding fra han om å hente et papir i esken med et kontonummer på som han trengte.. Mens jeg letet etter det fant jeg bilder av han og ex-konen.. bilder av hun halvnaken, bilder av de mens de kysset.. å se han og hun kysse.. det var en grusom følelse.. jeg fatter ikke hvorfor han vil beholde de bildene og hvorfor han ba meg lete nedi den kisten når han visste at bildene var der. han har også prøvd å gi meg et lite kosedyr.. et kosedyr jeg vet at han opprinnelig gav henne. hvorfor gjør han dette? han har også gifteringen sin fra det ekteskapet fremme.. jeg ser den hver dag.. jeg vet at det er gull og ikke skal kastes, men er det så mye å forlange at jeg ikke må se den hver eneste dag? er det en plan bak dette eller er han bare totalt uforstående ovenfor sine egne handlinger?
nessi Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Hmmm...at han vil beholde bilder som minne kan jeg skjønne, men hvorfor han vil at du skal se den, kan jeg ikke fatte. Vil han se om du blir sjalu?? Teste deg? Jeg ville ikke godtatt at kjæresten min hadde giftering og andre minner fra en eks liggende fremme, men å ha dem gjemt bort må være lov. Gi til deg en bamse han har gitt til en annen jente før.....hhhmmmmmmmmm..man kan virkelig begynne å lure. Jeg hadde blitt sur. Kan ikke gi deg noen råd. Skjønner at du lurer. Lykke til!
la Flaca Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har vært gjennom akkurat det samme med min kjære; gamle bilder (ingen erotiske eller intime da), forlovelsesringen og andre småting fra deres forhold. De har en datter sammen, så jeg ville ikke foreslå at det skulle kastes, men ut av huset skulle det ihvertfall! Nå ligger det hos hans foreldre. Har du fortalt hvordan du føler det? Han kan jo ikke vite hvor hardhudet/ tander du er med mindre du sier i fra. Mannfolk tenker ofte ikke sånn de, empatien kan mangle innimellom. Ta deg en part med han du, så skal du se han setter pris på ærligheten din. (Følelser er positivt, og vitner om at du bryr deg.)
Gjest Gyldenløwe_ Skrevet 14. oktober 2003 #4 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har pakket ned gamle fotografier og minner i forseglede pappesker og ryddet dem godt bort. Selvsagt skal de ikke ligge framme når man har en ny kjæreste i livet sitt. Det der med kosedyret høres bare helt psycho ut Gifteringen har heller ikke noe å gjøre framme. Når jeg blir 80 skal jeg ta fram (naken)bildene av x'ene og tenke glad til meg selv: I fucked that! Inntil videre har de det fint godt nedpakket. Nei, jeg tror du skal ta en prat med forloveden din. Det er noe seriøs empati-mangel ute ogh går her ...
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2003 #5 Skrevet 14. oktober 2003 Når hun er en eks, så er det vel en grunn for det..... Alle mennesker har en fortid - hvordan kan man være sjalu på den? Er det ikke deg han er sammen med nå'a?? Jeg har en kusine som en gang hadde en samboer. Han mente hun skulle brenne alt av minner om livet før ham. Hun gjorde det ikke håper jeg. Synes bare tanken er urteit jeg... sorry :x
Gjest Vanessa Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 han har også prøvd å gi meg et lite kosedyr.. et kosedyr jeg vet at han opprinnelig gav henne. hvorfor gjør han dette? han har også gifteringen sin fra det ekteskapet fremme.. jeg ser den hver dag.. jeg vet at det er gull og ikke skal kastes' date=' men er det så mye å forlange at jeg ikke må se den hver eneste dag? [/quote'] Selvfølgelig er det ikke mye å forlange! Hvis han mener det, sier vel det mer om ham enn om deg. Og det med kosedyret synes jeg var direkte slemt. Sånt gjør man bare ikke.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 min forlovede har endelig startet å rydde blant alle eskene han har hatt stående og samle støv i et skap her.. han har båret ut søppelsekk etter søppelsekk med gamle papirer, bilder o.l som skal kastes. Alt det han skulle beholde skulle legges i en ganske stor kiste. Så i dag tidlig fikk jeg melding fra han om å hente et papir i esken med et kontonummer på som han trengte.. Mens jeg letet etter det fant jeg bilder av han og ex-konen.. bilder av hun halvnaken, bilder av de mens de kysset.. å se han og hun kysse.. det var en grusom følelse.. jeg fatter ikke hvorfor han vil beholde de bildene og hvorfor han ba meg lete nedi den kisten når han visste at bildene var der.han har også prøvd å gi meg et lite kosedyr.. et kosedyr jeg vet at han opprinnelig gav henne. hvorfor gjør han dette? han har også gifteringen sin fra det ekteskapet fremme.. jeg ser den hver dag.. jeg vet at det er gull og ikke skal kastes, men er det så mye å forlange at jeg ikke må se den hver eneste dag? er det en plan bak dette eller er han bare totalt uforstående ovenfor sine egne handlinger? Det er vanskelig å vite om han gjør dette for å vær ekkel med deg, eller om han ikke mener noe galt med det (kanskje tenker han ikke over at dette er ekkelt for deg). Snakk sammen! Hvordan er han ellers?
la Flaca Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Det er vanskelig å vite om han gjør dette for å vær ekkel med deg, eller om han ikke mener noe galt med det (kanskje tenker han ikke over at dette er ekkelt for deg). Snakk sammen! Hvordan er han ellers? Dette er en 10 år gammel tråd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå