AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #1 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg traff en kjekk mann på fest forrige helg, og fikk telefonnummeret hans. Han har ikke mitt, så det er ikke aktuelt å vente på at han skal ringe. Hvor lenge er det normalt å drøye med å ringe? Er det for seint å vente til helgen eller er det passe (eller kanskje for tidlig)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxmannen Skrevet 17. november 2010 #2 Del Skrevet 17. november 2010 Han sitter sikkert og venter på du skal ringe. er vel bare å ringe i vei og slutt og nøl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2010 #3 Del Skrevet 17. november 2010 Finnes det regler for dette? Kan man ikke bare ringe når man føler for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idamarte Skrevet 17. november 2010 #4 Del Skrevet 17. november 2010 Hvis han er interessert, vil han vel at du ringer så tidlig som mulig? Kanskje med unntak av dagen derpå, jeg ringte engang en som var så bakfull at han ikke orket snakke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. november 2010 #5 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg ville bare ringt nå. Hvis han ikke har nr ditt, så er det opp til deg å ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #6 Del Skrevet 17. november 2010 ok.. kanskje mote meg opp til å ringe i morgen da (litt seint nå). Men jeg er så feeeig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #7 Del Skrevet 17. november 2010 ok.. kanskje mote meg opp til å ringe i morgen da (litt seint nå). Men jeg er så feeeig!! Det går jo ann å sende sms. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chassy Skrevet 18. november 2010 #8 Del Skrevet 18. november 2010 Det går jo ann å sende sms. "Jeg ringer deg" etter å ha delt nummer på by'n betyr faktisk "Jeg sms'er deg". Det er i alle fall min erfaring. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #9 Del Skrevet 18. november 2010 "Jeg ringer deg" etter å ha delt nummer på by'n betyr faktisk "Jeg sms'er deg". Det er i alle fall min erfaring. Lykke til! Hehe, sms er jo litt mindre scary! Dessuten så slipper man å ha en teit samtale hvor ingen vet hva man skal si. I en sms så får man jo i alle fall sagt det man vil, uten så mye om og men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villbringebær Skrevet 18. november 2010 #10 Del Skrevet 18. november 2010 Det går jo ann å sende sms. Signerer denne. Send en sms og si takk for en koselig kveld. Jeg synes faktisk du har ventet lenge nok. Jeg skjønner ærlig talt ikke det der med å vente. Ønsker jeg kontakt så sender jeg bare en sms dagen etter. Dersom jeg ikke får svar i løpet av noen få dager så tenker jeg at dett var dett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå