AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #1 Del Skrevet 17. november 2010 Ord jeg lurer på hva betyr Slørpekøse Durkdreven Mamelukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenDuVeit Skrevet 17. november 2010 #2 Del Skrevet 17. november 2010 Mamelukk Dette er iallefall en mamelukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenDuVeit Skrevet 17. november 2010 #3 Del Skrevet 17. november 2010 durkdreven adj. durkdreven ( a5) [ˈdʉɾkdɾeːʋən] svært utspekulert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenDuVeit Skrevet 17. november 2010 #4 Del Skrevet 17. november 2010 Slørpekøse fant jeg ikke, men har mine mistanker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 18. november 2010 #5 Del Skrevet 18. november 2010 Slørpekøse fant jeg ikke, men har mine mistanker... Bytte ut "ø" med en annen Vokal, kanskje . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenDuVeit Skrevet 18. november 2010 #6 Del Skrevet 18. november 2010 Bytte ut "ø" med en annen Vokal, kanskje . Det slo meg som det mest naturlige ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. november 2010 #7 Del Skrevet 18. november 2010 Durkdreven: durkdreven [ˈdʉɾkdɾeːʋən] svært utspekulert http://norwegian.definitions.net/def/NO/durkdreven Mamelukk: Synes det er litt pussig at det er et klesplagg som blir trukket frem lenger opp og ikke de som startet med klesplagget(?) som det har fått sitt navn fra. A Mamluk was a soldier of slave origin Turkish warriors. The "mamluk phenomenon," as David Ayalon has called it, was of great political importance and was extraordinarily long-lived, lasting from the 9th to the 19th century AD. Over time, mamluks became a powerful military caste in various Muslim societies. http://en.wikipedia.org/wiki/Mamluk Det siste ordet sa meg dessverre lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå