AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Jeg lurer rett og slett på hva man kan bruke for å ta opp TV-programmer? Tidligere har jeg brukt VHS-spiller for å ta opp programmer som jeg ikke fikk sett. Nå savner jeg VHS-spilleren og lurer på hvilke alternativer som finnes.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 PVR-dekoder. Er det noe som kan overføres til DVD eller liknende? Finnes det andre alternativer enn PVR-dekoder?
Athene Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Er det noe som kan overføres til DVD eller liknende? Finnes det andre alternativer enn PVR-dekoder? Ulike typer harddiskopptakere, disse kan kun brukes med kabel og rikst-TV, ikke med parabol. Skulle tru det gikk ann å overføre dette til PC med DVD brenner, eventuelt om man kan kjøpe slike med brennere. Men i utgangspunktet er det jo best å lagre det man vil på en harddisk i stedet for å styre med dvd'er.
JollyJolly Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Jeg hadde iallefall en harddiskopptaker før, som også kunne ta opp på dvd fra tv, og brenne dvd fra harddisken om man skulle trenge det. Den funket helt fint.
Brukernavn Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Jeg hadde iallefall en harddiskopptaker før, som også kunne ta opp på dvd fra tv, og brenne dvd fra harddisken om man skulle trenge det. Den funket helt fint. Sånn har jeg også to av. (Har byttet de ut i PVR-opptagere nå, da, men de funket veldig bra for meg )
Wonders Skrevet 1. desember 2010 #7 Skrevet 1. desember 2010 bruker get-boxen min religiøst! Vi har oxo en en harddiskopptaker ett el anna sted, men bruker skjeldent å brenne programmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå