Gå til innhold

Opptak av TV-program

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer rett og slett på hva man kan bruke for å ta opp TV-programmer? Tidligere har jeg brukt VHS-spiller for å ta opp programmer som jeg ikke fikk sett. Nå savner jeg VHS-spilleren og lurer på hvilke alternativer som finnes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PVR-dekoder. ;)

Skrevet

PVR-dekoder. ;)

Er det noe som kan overføres til DVD eller liknende?

Finnes det andre alternativer enn PVR-dekoder?

Skrevet

Er det noe som kan overføres til DVD eller liknende?

Finnes det andre alternativer enn PVR-dekoder?

Ulike typer harddiskopptakere, disse kan kun brukes med kabel og rikst-TV, ikke med parabol. Skulle tru det gikk ann å overføre dette til PC med DVD brenner, eventuelt om man kan kjøpe slike med brennere. Men i utgangspunktet er det jo best å lagre det man vil på en harddisk i stedet for å styre med dvd'er.

Skrevet

Jeg hadde iallefall en harddiskopptaker før, som også kunne ta opp på dvd fra tv, og brenne dvd fra harddisken om man skulle trenge det. Den funket helt fint.

Skrevet

Jeg hadde iallefall en harddiskopptaker før, som også kunne ta opp på dvd fra tv, og brenne dvd fra harddisken om man skulle trenge det. Den funket helt fint.

Sånn har jeg også to av. (Har byttet de ut i PVR-opptagere nå, da, men de funket veldig bra for meg :) )

• 2 uker senere...
Skrevet

bruker get-boxen min religiøst! Vi har oxo en en harddiskopptaker ett el anna sted, men bruker skjeldent å brenne programmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...