Gå til innhold

Julegavetips til 13-åring


-stina

Anbefalte innlegg

Datteren min på 13 år vet ikke hva hun skal ønske seg til jul i år.Jeg har foreslått penger, klær, bøker, spill, filmer osv., men alt er kjeeedelig. De eneste ønskene hun har kommet med er Iphone og speilreflekskamera. Dette er alt for dyrt og hun har fått beskjed om at hun må spare selv, hvis hun ønsker seg disse tingene. Har tenkt å kjøpe gave for 1000-1500 kr. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datteren min på 13 år vet ikke hva hun skal ønske seg til jul i år.Jeg har foreslått penger, klær, bøker, spill, filmer osv., men alt er kjeeedelig. De eneste ønskene hun har kommet med er Iphone og speilreflekskamera. Dette er alt for dyrt og hun har fått beskjed om at hun må spare selv, hvis hun ønsker seg disse tingene. Har tenkt å kjøpe gave for 1000-1500 kr. Noen forslag?

iPhone trenger ikke være dyrt viss du finner et billig abonemang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men totalprisen med abonnement blir likevel dyr. Hva med gavekort, ipod, smykker, tv-serie du vet hun liker eller sports utstyr (slalom eller noe hun liker/trenger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med det samme. Har en gutt på 13 og en jente på 11 som jeg prøver å finne noe til i den prisleia. Jenta ønsker seg et speilreflekskamera, men det er alfor dyrt (og tungt), så jeg lurer på om vi isteden skal finne et bra kompaktkamera. Gutten får sannsynligvis nye slalomsko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 13, og det som står på min ønskeliste er et pc-spill, abonnement på blader jeg liker, smykketre, gavekort og penger. I tillegg til dyre ting som pc, etc. ;)

I fjor hadde NRk en nettside kalt "gaveorakelet", der du tastet inn kjønn, alder og pris.

Skal se om jeg finner den.

EDIT: Fant den! :)

http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6890520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...