Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett? Det er som et billegere alternativ til Noa Noa. Jeg selv er sååå glad i dette romantisk men røffe stil. Gå selv i 48 til vanlig og ble vanvittig glad nå jeg passet en skjørte på 44! Dette merker skal jeg kjøper mer av... :lol:

Noen andre med erfaringer?

Skrevet

Høres bra ut .. Hvor selges disse vidunderklærne?

Skrevet

Kaffe! :D

Skrevet

Å. Er det en butikkjede som heter KAFFE altså. Har de butikker i Oslo? Har aldri sett det. Tydeligvis lenge siden jeg har vært på shopping!

Skrevet

Jeg var på KAFFE for første gang på lenge nå i helgen - SÅ MYE LEKKERT!! Kjøpte meg en kjempekul topp og et armbånd...vil tilbake snart!!

Skrevet

Jeg fant svaret selv - og websiden som du spurte etter i et annet innlegg: http://www.scarlett.dk/

De har tydeligvis ikke butikker i Oslo, forresten, men takk for svar!

Skrevet

Jå ikke sant Puff?? Jeg ble positivt overrasket nå jeg så på alt de fine de hadde. Og deretter ble jeg nesten ruset av dette a passe i str. 44. Det var akkurat det som skal til for å ha en god dag! :D

Og forresten TAKK Lyna! Nå skal jeg tar en titt.... :)

Skrevet
De har tydeligvis ikke butikker i Oslo' date=' forresten, men takk for svar![/quote']

Hmmm... mener da bestemt å huske at det ligger en Kaffe-butikk ganske langt nede i Bogstadveien? Over Sykkeldelisk, for de som er lokalkjente. Mulig jeg er på villspor her, men... Andre som husker?

*Lisa*

Skrevet

Rart, men sant! Etter å ser etter butikker i landet på websider så jeg at det er ingen Kaffe i Oslo. Hmmm....

Skrevet

Det ligger en KAFFE butikk i Arkaden nedenfor Kirkeristen - samt en i Bogstadveien.

Har ikke vært der på lenge - sist hadde det blitt litt for - tja - Morgan for meg. Men har masse klær fra KAFFE fra tidligere - topper, og bukser særlig.

De klærne har KAFFE som merke.

Skrevet

Det er ganske ofte salg på Kaffe. Sånn -40 % og ta 3 betal for 2. :D

Sjelden jeg finner noe der egentlig, men jeg titter som oftest innom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...