Stjert22 Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Vurderer å gi kjæresten gavekort på massasje til jul:) Noen som vet om noen bra steder i Bergen? Vil gjerne ha mest mulig for pengene, samtidig som det må være flinke folk selvfølgelig.
Betty2 Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Har veldig god erfaring med wahwah på exhibition. men du har jo også vestkanten spa, og en salong i Olav kyrres gt i hotell norge bygget (husker ikke helt hva den heter) Det finnes nok mange flere steder.
Stjert22 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2010 Har veldig god erfaring med wahwah på exhibition. men du har jo også vestkanten spa, og en salong i Olav kyrres gt i hotell norge bygget (husker ikke helt hva den heter) Det finnes nok mange flere steder. Er ikke Wah Wah bare hudbehandlinger? Men ja, jeg finner sikkert alltids noe. Bare dumt å betale for mye liksom, hvis man får mer for pengene andre steder. Jeg får sjekke ut litt priser;). Takk for tipset:)
Betty2 Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Kan være du har rett i det, at masasjen evt går inn under en annen behandling. men ene terapauten fortalte at faktisk hadde en del menn der inne, spesielt til ansikts behandling
Bringebærdrops Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 IKKE gå på wahwah! Det aller beste er om du kjøper gavekort på Solstrand hotell, men det ligger jo på Os da...hvis det må være i Bergen sentrum vil jeg anbefale Annes Hudpleie som ligger mellom Colonialen og Musikkmagasinet, rett nedenfor teateret. Jeg har prøvd alle tre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå