Gå til innhold

We-Vibe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd We-Vibe sammen med en partner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jeg er dum men hva er det?

Skrevet

et kjapt søk på google vil vise deg at det er en hjulvisp.

( :filer: hmm, seksualtitetsforumet... :glare: )

Gjest Sommertid
Skrevet

Denne har jeg aldri hørt om før, men den så litt intresan ut :lur:

Skrevet

et kjapt søk på google vil vise deg at det er en hjulvisp.

( :filer: hmm, seksualtitetsforumet... :glare: )

Sorry for at jeg spørr!

Skrevet

Jeg har lyst på den. Jeg har ikke akkurat partner for øyeblikket, men man trenger ikke det. Har bare lyst til å a noe lite som stimulerer klitt og g-punkt samtidig uten at jeg må gjøre noe. Dessuten kan man lade den. Eller dvs We-Vibe II.

Det er vel den vi prater om fordi We-Vibe to har 9 forskjellige vibrasjoner, en enklere knapp og skal visst ha egen lader slik at en ikke trenger å tulle med batterier.

I want it so bad!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lyst på den. Jeg har ikke akkurat partner for øyeblikket, men man trenger ikke det. Har bare lyst til å a noe lite som stimulerer klitt og g-punkt samtidig uten at jeg må gjøre noe. Dessuten kan man lade den. Eller dvs We-Vibe II.

Det er vel den vi prater om fordi We-Vibe to har 9 forskjellige vibrasjoner, en enklere knapp og skal visst ha egen lader slik at en ikke trenger å tulle med batterier.

I want it so bad!

Takket være feminismen ønsker kvinner nå ting fremfor menn. Nei, bevares for slike kvinner!

Skrevet

Den var jo litt dyr da :(

Kan nesten ikke ønske seg til jul heller... :nisseblunk:

Skrevet (endret)

Takket være feminismen ønsker kvinner nå ting fremfor menn. Nei, bevares for slike kvinner!

Vi hadde ikke trengt dem hvis alle men var supre i sengen. Men dessverre så er ikke det tilfellet.

Dessuten skal man ikke ha seksuell nytelse om man er singel? Jeg går nå på uni og jobber skikkelig hardt for å få en grad. Jeg har ikke tid til menn og jeg vil helst ikke ha sex med tilfeldige mennesker for å tilfredsstille mitt libido.. altså leketøy er perfekt for meg.

Ærlig talt dette er kommentarer som forventes av en 80 år gammel geit!

Endret av Chiyo
  • Liker 5
Skrevet

Vi hadde ikke trengt dem hvis alle men var supre i sengen.

Alle menn er supre i senga. Det er kvinnene som er så dårlige til å kommunisere ;-)

Skrevet

Alle menn er supre i senga. Det er kvinnene som er så dårlige til å kommunisere ;-)

Haha! Den var dagens

• Liker 1
Skrevet

Jeg har We-vibe II og er veldig fornøyd med den. Bruker den både alene og sammen med partner. Jeg trenger såpass kraftig stimulering av g-punktet for å få orgasme, så når jeg bruker den alene så bruker jeg ofte en vanlig vibrator til også, det funker veldig bra.

Den er oppladbar ja, og er veldig enkel og bruke og har mange forskjellige program. Den er absolutt verdt penga!

Skrevet

Hvor kan den kjøpes?

Skrevet

Vi hadde ikke trengt dem hvis alle men var supre i sengen. Men dessverre så er ikke det tilfellet.

(...)

Dette stemmer ikke helt, Chiyo. Jeg har en veldig god sexpartner nå, men jeg klarer fortsatt ikke å få orgasme uten hjelpemidler. Selv ikke alene ;)

- Blomst

Skrevet

Dette stemmer ikke helt, Chiyo. Jeg har en veldig god sexpartner nå, men jeg klarer fortsatt ikke å få orgasme uten hjelpemidler. Selv ikke alene ;)

- Blomst

:sukk: Men det betyr vel ikke at alle menn er helt super i sengen. Alle menn kan umulig være god i sengen. Det totalt ødelegger poenget mitt snille Blomst.

Er "alle" god?

Skrevet

:sukk: Men det betyr vel ikke at alle menn er helt super i sengen. Alle menn kan umulig være god i sengen. Det totalt ødelegger poenget mitt snille Blomst.

Er "alle" god?

Alle er gode! Nei, tror nok ikke det. Men alle KAN være gode. :)

Skrevet

Alle er gode! Nei, tror nok ikke det. Men alle KAN være gode. :)

:) Det er sant. Practise makes perfect.

Skrevet

Er "alle" god?

Poenget ditt slik du skrev det var at hvis alle menn hadde vært gode i senga, hadde vi ikke trengt slike hjelpemidler. Og jeg regner med at du mener "trengt" som i at man trenger dem for å oppnå orgasme?

Og da står jeg på mitt. Selv om alle menn i verden hadde vært en drøm i senga, hadde jeg fortsatt "trengt" hjelpemidler for å oppnå orgasme. Og flere kvinner har det sånn.

Vet jeg pirker nå, men jeg liker ikke tanken på at noen menn tror at de er dårlige i senga, bare fordi dama bruker vibrator e.l. under akten.

- Blomst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...