knutmoore Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Når jeg vasker mine svarte bukser, for det meste svarte t- skjorter, og svarte sokker, så vasker jeg i vaskemaskinen, alltid bare en og en bukse, en og en t- skjorte, og et og et par, sokker (noen ganger flere par samtidig). Jeg bruker omo color, og spørsmålet mitt er; Hvor mye ml skal jeg bruke av vaskemiddel når jeg vasker? Jeg vet at dette står på pakningen, men for å være ærlig, så forvirrer den meg.
Gjest Eurodice Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 (endret) Når jeg vasker mine svarte bukser, for det meste svarte t- skjorter, og svarte sokker, så vasker jeg i vaskemaskinen, alltid bare en og en bukse, en og en t- skjorte, og et og et par, sokker (noen ganger flere par samtidig). Jeg bruker omo color, og spørsmålet mitt er; Hvor mye ml skal jeg bruke av vaskemiddel når jeg vasker? Jeg vet at dette står på pakningen, men for å være ærlig, så forvirrer den meg. Jeg har en følelse av at dette er et tullespørsmål, men skal svare deg seriøst . Alle disse plaggene kan du vaske samtidig, det er veldig uøkonomisk å vaske ett og ett plagg. Lang tid tar det også. Se på vaskeanvisningen hvor mange grader de skal vaskes på. Fra 40 til 60 er vanlig. Til en passe fylt maskin kan du bruke 45-50 ml vaskepulver. Hvis plaggene er brukt bare en dag eller to, kan du i tillegg bruke "spar tid"-knappen hvis du har det på din vaskemaskin. Endret 17. november 2010 av Belladonna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå