Gjest _Hufsa_ Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Dere som har brukt dette serumet; hvor lang tid tok det før dere merket bedring og fikk dere massivt utbrudd av dette serumet? Jeg har nemlig brukt dette serumet i 2 1/2 mnd nå, og ser verre ut enn noen gang. Jeg hadde som vanlig litt kviser og uren hud da jeg begynte på det, men nå er det helt ekstremt. Kan ikke vise meg uten foundation og ser helt jævlig ut. Masse store, vonde, røde kviser popper ut og blir værende i evigheter. Rimelig frustrerende, men jeg lever i håpet om at det må bli bedre til slutt... Er også begynt å bruke kun serumet om morningen og clearing complex om kvelden. Nå har jeg nettopp brukt opp serumet, og mens jeg venter på nytt i posten bruker jeg da clearing complex morgen og kveld. Bruker i tillegg andre gode produkter som rens fra enten MD eller decleor, mds skrubb to ganger i uka, clearing complex maske to ganger i uka, decleors fuktmase to ganger i uka, og dyprens fra decleor 2 ganger i mnd. Fuktighetskrem fra decleor og md.
Estë Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Vet ikke om det er til noen hjelp, men jeg begynte å bruke serumet bare om kvelden i én uke, trappet så opp til morgen og kveld, fikk noe oppblussing, men ble så helt fin etter to uker. 2 1/2 måned er ganske lenge, selv om jeg har lest at det er en "tilvenningsperiode på noen uker til noen måneder" (husker dessverre ikke hvor jeg leste dette). Høres rart ut at du skal ha det så ille lenge, spesielt når du bruker andre gode produkter. Kanskje snakke med en hudpleier? Og om du ikke pleide å bruke foundation før det blusset opp, kanskje foundation'en din gjør ting verre? Dårlig sminke gir ihvertfall meg utbrudd. Lykke til uansett hva du gjør.
Gjest _Hufsa_ Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Tror ikke det har noe med foundation å gjøre. Bruker Tikei og Everyday minerals (intensive) og de skal vel være ganske trygge. Hadde storinnkjøp av alle disse nye gode produktene og mineralfoundations da jeg begynte på serumet. Brukte tidligere dårlig "mineralfoundation" fra L'Oreal og dagkrem fra Nivea. Vasket ansiktet med Simple sminkeservietter for å fjerne sminke og ellers skvettet jeg bare litt vann i ansiktet om morningen. Så det var jo før jeg brukte dårlige produkter og ikke nå. Gir ikke helt mening :/ Er student og sitter ofte hjemme å leser, og sminker meg da ikke. Så kan ofte gå flere dager uten å bruke foundation når jeg kun er hjemme. Tror det må være serumet som gjør dette altså. Kan ikke tenke meg noe annet...
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Hvilken hudtype (og evt. hudtilstand) har du i utgangspunktet? Du kan f.eks. lese inne hos MD Formulations, og der står det f.eks. med fet hud anbefalt Daily Peeds Pads (brukt som serum om morgenen) og Vit-A-Plus Clearing Complex om kvelden. I tillegg huske på at fet hud ikke skal ha fet krem, da det kan tette igjen porene. Anbefalingen er lotion, jfr. http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Problem%20Prone&objectType=SkinRegimen&cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN Ved "problemhud" er serumet du har anbefalt kun om morgenen, og Vit-A-Plus Clearing Complex om kvelden. Der gjelder samme vedr. ansiktskrem (ikke fet krem, men lotion), jfr. http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Oily&objectType=SkinRegimen&cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN Husk også at gradvis innføring av produkter fra MD Formulations med glykolsyre er anbefalt.
Gjest _Hufsa_ Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Har kombinert hud. Fet i t-sone. Fuktfattig i kinn. Kvisene er som regel rundt hake, kjeve og halspartiet. Masse sorte prikker i neseområdet og generelt små urenheter i kinn (litt usikker på hva det heter. Sånne små nuppeaktige greier. kanskje hudormer eller hvite hudormer eller hva det nå er hehe) Da blir det vel riktig med serum om morgen og clearing complex om kveld slik jeg har gjort? Bruker md hydrating antioxidant gel som fuktighetskrem i panna både morgen og kveld. I resten av ansiktet bruker jeg hydra floral krem om dagen og en fetere nattkrem fra decleor om kvelden. Sover som regel med fuktmaske de dagene jeg bruker det (2 ganger i uka) Kan ikke se at det er noe i rutinen min som er feil...
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Har kombinert hud. Fet i t-sone. Fuktfattig i kinn. Kvisene er som regel rundt hake, kjeve og halspartiet. Masse sorte prikker i neseområdet og generelt små urenheter i kinn (litt usikker på hva det heter. Sånne små nuppeaktige greier. kanskje hudormer eller hvite hudormer eller hva det nå er hehe) Da blir det vel riktig med serum om morgen og clearing complex om kveld slik jeg har gjort? Bruker md hydrating antioxidant gel som fuktighetskrem i panna både morgen og kveld. I resten av ansiktet bruker jeg hydra floral krem om dagen og en fetere nattkrem fra decleor om kvelden. Sover som regel med fuktmaske de dagene jeg bruker det (2 ganger i uka) Kan ikke se at det er noe i rutinen min som er feil... slik var min hud i 8 mnd,har samme hud, jeg sluttet med decleor og dyprensen og serumet, huden min var helt på bærtur deluxe! lurer på om jeg ikke tåler decleor. Nå bruker jeg jan marini sin glycolrens, green people fuktighetskrem og nattkrem-ser ut som huden min liker green people så langt.Og har green people sin foaming cleanser som jeg bruker inni mellom så jeg ikke overstresser huden min. Kanskje du bør trappe ned på produktene dine, eller skifte ut noe for å se om det roer seg? Hud tar tid.Uff, men føler med deg
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Har kombinert hud. Fet i t-sone. Fuktfattig i kinn. Kvisene er som regel rundt hake, kjeve og halspartiet. Masse sorte prikker i neseområdet og generelt små urenheter i kinn (litt usikker på hva det heter. Sånne små nuppeaktige greier. kanskje hudormer eller hvite hudormer eller hva det nå er hehe) Da blir det vel riktig med serum om morgen og clearing complex om kveld slik jeg har gjort? Bruker md hydrating antioxidant gel som fuktighetskrem i panna både morgen og kveld. I resten av ansiktet bruker jeg hydra floral krem om dagen og en fetere nattkrem fra decleor om kvelden. Sover som regel med fuktmaske de dagene jeg bruker det (2 ganger i uka) Kan ikke se at det er noe i rutinen min som er feil... Jeg har veldig lik hud som deg. Bortsett fra at jeg ikke er plaget med "White Heads". ("Google oversetter" fra http://dermatology.about.com/cs/acnecomedones/a/comedones.htm : Whiteheads, også kjent som lukkede komedoner, er follikler som er fylt med det samme materialet, men har bare en mikroskopisk åpning til hudoverflaten. Siden luften ikke kan komme i hårsekken, er materialet ikke er oksidert, og forblir hvite. Her står anbefalingene til normal/kombinert hud: http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Combo%2fNormal&objectType=SkinRegimen&cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN Jeg har inntrykk av at der er endel "misforståelser" vedr. bruk av MD Formulations rensen. Er ikke sikkert det gjelder deg, men skriver "bruksanvisning" mer som generell opplysning: Den skal påføres tørr hud. Deretter ha litt vann på hendene. Massere ansiktet (ikke øynene) med de "våte hendene". Til slutt skylle veldig godt av med vann. Videre påfør deretter tørr hud noen "dråper" med serumet over ansiktet. Tørke godt før av lotion/gel (ikke fet krem til denne hudtypen). La lotion/gel trekke godt inn, før man avslutter med solkrem eller ansiktskrem med solfaktor (viktig å bruke beskyttelse, når man bruker glykolsyreprodukter). På dagtid kan det være godt å spraye med fuktighet - eks. Moisture Defense Antioxidant Spray ( http://www.bareescentuals.com/Moisture-Defense-Antioxidant-Spray/37389,default,pd.html?start=2&cgid=MDF_MOISTURIZE ). Hvilket serum man bruker om kvelden, kommer an på behovet. Nå når du sliter med acne, høres Clearing Complex rett hud (brukt som spotprodukt på utsatte områder). Jeg ville imidlertid ha byttet den ut, etterhvert som huden blir bedre. For meg er Decleor Floral (krem og maske) ikke rett. Trekker ikke inn i huden. Blir liggende som et lag utenpå. Opplevde egentlig ikke at den gjorde noe for porer og svarte prikkene. Da jeg byttet ut med MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Lotion, merket jeg at huden likte dette bedre, og porer og prikker forsvant. Lotionen trekker raskt inn i huden (avslutter med ansiktskremen med faktor, og den trekker også inn, uten å etterlate en "kremhinne"). Jeg anbefaler deg å prøve ut lotion/gel også om natten, og se om huden reagerer positivt på dette. Fet krem ville jeg iallefall unngått, og når den får ligge på hele natten (viktig tidspunkt for pleie), kan det føre til at porene blir tettet, og økt acne. Lykke til!
Gjest _Hufsa_ Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Hvordan er denne lotion i forhold til mds antioxidant hydrating gel? Prøvde å bruke den i hele ansiktet i sommer nemlig, men da skrek huden min etter mer fukt og det var i sommer... Nå trenger den jo enda mer fukt nå som det er kaldere. Bruker forresten md rensen kun noen få ganger i mnd, og følger da brukanvisningen. Bruker som regel decleor cleansing water om kvelden og decleor milk & toner om morningen. Du mener altså at decleor tetter porer? Trodde decleor skulle være trygt jeg... Og at det var greit å bruke en fetere dagkrem (hydrafloral kremen) og nattkrem (decleor aroma night)på de områdene jeg har fuktfattig hud..? Blir bare forvirra jeg nå hehe
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Hvordan er denne lotion i forhold til mds antioxidant hydrating gel? Prøvde å bruke den i hele ansiktet i sommer nemlig, men da skrek huden min etter mer fukt og det var i sommer... Nå trenger den jo enda mer fukt nå som det er kaldere. Bruker forresten md rensen kun noen få ganger i mnd, og følger da brukanvisningen. Bruker som regel decleor cleansing water om kvelden og decleor milk & toner om morningen. Du mener altså at decleor tetter porer? Trodde decleor skulle være trygt jeg... Og at det var greit å bruke en fetere dagkrem (hydrafloral kremen) og nattkrem (decleor aroma night)på de områdene jeg har fuktfattig hud..? Blir bare forvirra jeg nå hehe Prøvde du lotion + ansiktskrem med faktor? Jeg har ikke prøvd den, så kan ikke sammenligne, men hvis den er lik Critical Care gel så er gel litt som "vann" i konsistens og lotion som "anelse tykk melk". Uansett i "rekkefølge" i forhold til "letthet" kommer gel først, deretter lotion, så cream. Nei, jeg mener ikke at Decleor tetter porer, men feil krem i forhold til hudtype kan gjøre det. Dvs. min hud trakk ikke inn Decleor Floral sin krem, nattkrem eller maske inn i huden (ble liggende som en hinne utenpå) og porene og prikkene var likedan som før og etter bruk. Da jeg skiftet til lotion forsvant dette. Decleor har også lettere fuktprodukter, dvs. emulsion. Og denne var bedre for min hud. Brukte den en stund, men MD Formulations sin lotion gjorde mer for meg enn den. Hud er forskjellig, så en må nesten prøve seg litt frem, samtidig som man er klar over hva som kan være bra og ikke bra for huden, eksempelvis er klar over at fet hud trenger fuktprodukt som trekker inn osv. Hvis du opplever at Decleor Floral (dagkrem, nattkrem og maske) trekker godt inn i huden, passer den deg. Jeg har altså hatt fuktfattig hud, men har ikke antydning til det nå etter noen måneders bruk med lotion og ansiktskrem med solfaktor. Nå har jeg begynt å bruke Critical Care Gel på dagtid under lotion i tillegg (prøver å få vekk ett sprengt blodkar som jeg har hatt i mange år. Kveldstid også Critical Care, men da andre produkter).
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #10 Skrevet 17. november 2010 Skulle skrive dette tidligere, men gikk i glemmeboken underveis. I tillegg til lotion og ansiktskrem med solfaktor (alt fra MD Formulations) tar jeg hver dag kosttilskuddet Efamol som jeg opplever har vært med på å gjenopprette fuktigheten i huden min. Videre har jeg blitt kvitt de hormonelle kvisene (rundt munn). Anbefales hvis man sliter med dette. Fra http://www.efalex.no/index.html påvirker i stor grad hudens fuktbevarende egenskaper og bidrar til en mykere og sterkere hud. bidrar til: Hormonell balanse Å bygge / vedlikeholde sunn hud, sundt hår og sunne negler Bevare nervefunksjonene i kroppen Efamol inneholder også vitamin E. Dette er en antioksidant som bidrar til å forhindre oksidering av oljen. Vitamin E har også positiv effekt på huden. Gjennom sitt høye GLA innhold skal Efamol også bidra til hormonell balanse. Nattlysoljen er utviklet både for kvinner som sliter med menopause og PMS plager.
Gjest _Hufsa_ Skrevet 17. november 2010 #11 Skrevet 17. november 2010 Prøvde du lotion + ansiktskrem med faktor? Har kun prøvd gel. Nei, jeg mener ikke at Decleor tetter porer, men feil krem i forhold til hudtype kan gjøre det. Dvs. min hud trakk ikke inn Decleor Floral sin krem, nattkrem eller maske inn i huden (ble liggende som en hinne utenpå) og porene og prikkene var likedan som før og etter bruk. Da jeg skiftet til lotion forsvant dette. Decleor har også lettere fuktprodukter, dvs. emulsion. Og denne var bedre for min hud. Brukte den en stund, men MD Formulations sin lotion gjorde mer for meg enn den. Hud er forskjellig, så en må nesten prøve seg litt frem, samtidig som man er klar over hva som kan være bra og ikke bra for huden, eksempelvis er klar over at fet hud trenger fuktprodukt som trekker inn osv. Hvis du opplever at Decleor Floral (dagkrem, nattkrem og maske) trekker godt inn i huden, passer den deg. Syntes igrunn kremene trekker godt inn. Fuktmaska kan jeg f.eks legge i så tykt lag at det er et tykt lag med hvit krem på kinnene. Kort tid etterpå er dette trukket inn. Jeg har altså hatt fuktfattig hud, men har ikke antydning til det nå etter noen måneders bruk med lotion og ansiktskrem med solfaktor. Nå har jeg begynt å bruke Critical Care Gel på dagtid under lotion i tillegg (prøver å få vekk ett sprengt blodkar som jeg har hatt i mange år. Kveldstid også Critical Care, men da andre produkter). Kanskje jeg skal teste ut denne lotionen og solfaktorkremen som du snakker om og se om det blir noe forskjell. Skader aldri å prøve Må nok desverre bli til etter jul, da jeg ikke har penger før da :/ Skulle skrive dette tidligere, men gikk i glemmeboken underveis. I tillegg til lotion og ansiktskrem med solfaktor (alt fra MD Formulations) tar jeg hver dag kosttilskuddet Efamol som jeg opplever har vært med på å gjenopprette fuktigheten i huden min. Videre har jeg blitt kvitt de hormonelle kvisene (rundt munn). Anbefales hvis man sliter med dette. Fra http://www.efalex.no/index.html Takk for anbefaling! Tror riktignok jeg venter litt med å prøve dette siden hvis jeg da blir bedre så vet jeg ikke helt om det var dette kosttilskuddet eller serumet eller hva som gjorde meg bedre
Yasi Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Tror ikke det har noe med foundation å gjøre. Bruker Tikei og Everyday minerals (intensive) og de skal vel være ganske trygge. Hadde storinnkjøp av alle disse nye gode produktene og mineralfoundations da jeg begynte på serumet. Brukte tidligere dårlig "mineralfoundation" fra L'Oreal og dagkrem fra Nivea. Vasket ansiktet med Simple sminkeservietter for å fjerne sminke og ellers skvettet jeg bare litt vann i ansiktet om morningen. Så det var jo før jeg brukte dårlige produkter og ikke nå. Gir ikke helt mening :/ Er student og sitter ofte hjemme å leser, og sminker meg da ikke. Så kan ofte gå flere dager uten å bruke foundation når jeg kun er hjemme. Tror det må være serumet som gjør dette altså. Kan ikke tenke meg noe annet... Selv om det du bruker går under kategorien 'trygge merker' er det ikke dermed sagt at det er riktige produkter til din hud.. Det er veldig mange som reagerer på Decléor sine produkter Det er jo gjerne slik at huden først blir verre før den blir bedre med MD, men 2 1/2 mnd. syntes jeg hørtes litt mye ut
Gjest Anjelika Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 Det kan være at du overbehandler huden din. Blir den litt tørr, stram og rød av dette regimet? Jeg har også brukt fuktighetsgelen til MD (sammen med et slags anti-acne-kit med rens, glycare gel og noe greier), og det ga null fukt og forverret huden min. Jeg har etter hvert innsett at jeg har fuktfattig og litt sensitiv hud, og da er det ingen god idé å strippe den helt med de sterkeste produktene i hylla. Tørker du ut huden så overproduserer den talg og det gir flere kviser. Nå bruker jeg gjerne MD sin antioxidant lotion eller annen god fuktighetskrem, sammen med serumet for sensitiv hud på kveldstid og en veldig mild rens (Dermalogica, Decleor og Babor har noen gode - det beste for meg er å bruke de hvor man ikke trenger vann til å skylle av). Å slutte og kjøpe alle sterke anti-acne-produkter og begynne med ting for sensitiv/fuktfattig hud har reddet ansiktet mitt. Når jeg begynte med det magiske serumet så brukte jeg allerede milde og fuktighetsgivende produkter i tillegg, og da var det ikke noe "forverring før forbedring". Huden ble bare finere for hver dag som gikk. Det er ikke alltid det nytter å gjøre alt etter en oppskrift, for folk har så forskjellig hud. Prøv og bytt ut til en fetere fuktighetskrem, dropp peelingen en liten stund, bare bruk serum på natta osv. Det er ikke så lett å vite hva som funker, man må prøve seg litt frem og kjenne/se nøye etter når huden roer seg. Det er en myte at den skal bli rød, svi, være tørr eller stram når man skal ta knekken på kviser. Anbefaler forøvrig også å ta nattlysolje på vinteren, for meg har det hjulpet både på tendenser til tørr hud og kviser. Og pms!
Gjest _Hufsa_ Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 Det kan være at du overbehandler huden din. Blir den litt tørr, stram og rød av dette regimet? Jeg har også brukt fuktighetsgelen til MD (sammen med et slags anti-acne-kit med rens, glycare gel og noe greier), og det ga null fukt og forverret huden min. Jeg har etter hvert innsett at jeg har fuktfattig og litt sensitiv hud, og da er det ingen god idé å strippe den helt med de sterkeste produktene i hylla. Tørker du ut huden så overproduserer den talg og det gir flere kviser. Nå bruker jeg gjerne MD sin antioxidant lotion eller annen god fuktighetskrem, sammen med serumet for sensitiv hud på kveldstid og en veldig mild rens (Dermalogica, Decleor og Babor har noen gode - det beste for meg er å bruke de hvor man ikke trenger vann til å skylle av). Å slutte og kjøpe alle sterke anti-acne-produkter og begynne med ting for sensitiv/fuktfattig hud har reddet ansiktet mitt. Når jeg begynte med det magiske serumet så brukte jeg allerede milde og fuktighetsgivende produkter i tillegg, og da var det ikke noe "forverring før forbedring". Huden ble bare finere for hver dag som gikk. Det er ikke alltid det nytter å gjøre alt etter en oppskrift, for folk har så forskjellig hud. Prøv og bytt ut til en fetere fuktighetskrem, dropp peelingen en liten stund, bare bruk serum på natta osv. Det er ikke så lett å vite hva som funker, man må prøve seg litt frem og kjenne/se nøye etter når huden roer seg. Det er en myte at den skal bli rød, svi, være tørr eller stram når man skal ta knekken på kviser. Anbefaler forøvrig også å ta nattlysolje på vinteren, for meg har det hjulpet både på tendenser til tørr hud og kviser. Og pms! Syntes ikke den blir noe spesielt tørr og stram av dette regimet. Var mye strammere i maska før jeg begynte med disse produktene. Eller altså det er jo klart at jeg tørker ut huden med iallefall clearing complex, men jeg bruker jo også produkter som skal gi mye fukt og dermed kompenserer for det, så er ikke snakk om at jeg kun tørker ut huden. Men det er jo godt mulig at det f.eks er Decleor jeg ikke tåler også. Er jo igrunn vasnkelig å si siden jeg kjøpte inn alle disse produktene samtidig og begynte å bruke de samtidig. Slik ser en typisk dag for meg ut: Morgen: Rens med Decleor milk & toner Continuous Renewal Serum MD antioxidant hydrating gel i panne Hydrafloral krem i resten av ansiktet MD øyekrem Kveld: Rens med Decleor cleansing water Clearing Complex MD antioxidant hydrating gel i panne Decleor aroma night cream MD øyekrem 2x i uka: MD skrubb Clearing complex maske fra MD Fuktmaske fra Decleor 2x i mnd: Decleor dyprens Noen få ganger i mnd bruker jeg MD rens istedenfor en av de fra Decleor Vet ikke om jeg har så lyst å ta en pause fra skrubben igrunn, for jeg merker helt klart bedring på sorte prikker av den. Og finner vel ikke så mye fetere dagkrem enn den jeg allerede bruker (hydralfloral). Men kan jo begynne å sove med fuktmaske oftere. Per nå er det bare 2 ganger i uka jeg gjør det. Aiai,skal ikke være lett dette!
Zinnia Skrevet 18. november 2010 #15 Skrevet 18. november 2010 Hm, ikke lett nei, ser ut som en bra rutine Jeg kommer bare på to ting jeg ville prøvd å endre, bare for å se om det gjorde noen forskjell, ikke sikkert det har noe å si i det hele tatt for din hud. - Bytte om rensene, sånn at du bruker cleansing water på morgenen og milk + toner på kvelden. - Kun bruke ett "kraftig" produkt om gangen, f. eks. etter peeling pleide jeg ofte før å bruke rensemaske. Nå gir jeg heller huden kun pleiende fukt etter peeling, og venter med rensemasken til dagen etterpå, for meg funker det veldig bra
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #16 Skrevet 18. november 2010 Hei ts! Sånne kviser som du beskriver fikk jeg også når jeg brukte krem og maske fra decleor. Huden min tålte det ikke! Dette vet jeg fordi jeg har testet i 2 omganger, så det er ikke tvil. Bruker nå MD serum og skrubb med produkter fra dermalogica, og det fungerer helt topp. Mitt råd: dropp decleor!!!
Yasi Skrevet 18. november 2010 #17 Skrevet 18. november 2010 Hei ts! Sånne kviser som du beskriver fikk jeg også når jeg brukte krem og maske fra decleor. Huden min tålte det ikke! Dette vet jeg fordi jeg har testet i 2 omganger, så det er ikke tvil. Bruker nå MD serum og skrubb med produkter fra dermalogica, og det fungerer helt topp. Mitt råd: dropp decleor!!! Hørt om flere som har det samme problemet. Så selv om Decléor blir kategorisert som 'trygg' er det ikke dermed sagt at det passer alle hudtyper!
Gjest _Hufsa_ Skrevet 18. november 2010 #18 Skrevet 18. november 2010 Får kanskje prøve å kutte ut Decleor i en periode og se hva som skjer da. Bare dumt jeg ikke får råd til å kjøpe inn noe nytt av produkter før til etter jul. Jaja, da får jeg iallefall se hva som har skjedd videre med huden min etter 5 mnd, og det bør jo iallefall være en lang nok testperiode!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #19 Skrevet 18. november 2010 Hufsa: Vil bare tipse om at lotion fås i salongstørrelse 120ml til $80.00 (NOK 480.00) hos http://www.prettyskin4less.com/p-16-md-formulations-moisture-defense-antioxidant-lotion.aspx Og f.o.m. i dag og ut nov. måned har de 25% rabatt med koden BF2010, så da er det endel å spare. (Jeg fikk forresten bruke rabattkoden også på eBay-butikken deres. Der er produktene deres ofte enda rimeligere. Eksempelvis kjøpte jeg bl.a. "MD Formulations Moisture Defense AOX Gel 4 oz/120 ml" med Skinlady2 (ebay-butikken). Jeg betalte $51.70/NOK 310.00 ($ 68.99 - 25% rabatt). Gel og Lotion har lik pris Prettyskin4less/Skinlady2.).
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #20 Skrevet 19. november 2010 Får kanskje prøve å kutte ut Decleor i en periode og se hva som skjer da. Bare dumt jeg ikke får råd til å kjøpe inn noe nytt av produkter før til etter jul. Jaja, da får jeg iallefall se hva som har skjedd videre med huden min etter 5 mnd, og det bør jo iallefall være en lang nok testperiode! Det tok litt tid før huden min normaliserte seg igjen etter skaden, så ikke forvent forandringer over natta. Men jeg personlig hadde ihvertfall aldri fortsatt med det som høyst sannsynlig gir meg kvisene Anbefaler deg å gå til innkjøp av dermalogica skin smoothing cream, den fungerer flott nå om vinteren (jeg er fuktfattig). Maske må du strengt tatt ikke ha med en gang, skin smoothing cream kan brukers om natta også. Koster vel sånn 250-300 kr på prettyskin4less. Lån av mamma eller pappa om nødvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå