AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Jeg leter etter en sang. Tror den er fra Kings of Leon. Den er litt drømmene på en måte, og rolig. En litt sånn dus og boblende tone i bakgrunnen. Antakeligvis ny i Norge i år/i høst. Hjelp!? Har søkt mye rundt på youtube, men til ingen nytte...
Plutseliten Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 (endret) Hm. Kan det være The End? Endret 21. november 2010 av Plutseliten
Sherry Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Kanskje Pyro av KOL? Eller, Cold desert ( dog ikke ny sang)?
Gjest Sobril Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Jeg leter etter en sang. Tror den er fra Kings of Leon. Den er litt drømmene på en måte, og rolig. En litt sånn dus og boblende tone i bakgrunnen. Antakeligvis ny i Norge i år/i høst. Hjelp!? Har søkt mye rundt på youtube, men til ingen nytte... Closer(?)
sophiaM Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Jeg tenkte også på Closer - Kings of leon Den er en av yndlingssangene mine, den er så fin <3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Det var Closer! Tuuuuusen takk!!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå