AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Jeg er så redd for henne...vil ikke miste henne...men hun blir så sint når noen nevner det.. (alle i familien vet at hun røyker) hun nekter...! Hva kan man gjøre???
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 La et voksent menneske ta sine egne valg?
Rosalie Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Ingenting. Hun er faktisk et voksent menneske som må få bestemme over sitt eget liv, både på godt og på vondt. Hun er helt sikkert klar over at hun holderp å å røyke seg ihjel, og mas om å slutte trenger hun neppe. Eneste dere risikerer å oppnå med det er å støte henne fra dere, er jeg redd.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 La et voksent menneske ta sine egne valg? Ja...det er helt sant men vil jo ikke miste henne...er utrolig glad i farmoren min..
Gjest Raindrops Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Aldri i verden om mas hjelper, det eneste som kan få en røyker til å slutte er røykeren selv.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Ingenting. Hun er faktisk et voksent menneske som må få bestemme over sitt eget liv, både på godt og på vondt. Hun er helt sikkert klar over at hun holderp å å røyke seg ihjel, og mas om å slutte trenger hun neppe. Eneste dere risikerer å oppnå med det er å støte henne fra dere, er jeg redd.
Gjest Raindrops Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Ja...det er helt sant men vil jo ikke miste henne...er utrolig glad i farmoren min.. Det er hun helt sikkert klar over Jeg kjønner godt hva du mener, bestemoren min døde indirekte av kols. Hun nektet å gå til legen med det, og til slutt var den en enkel influensa som tok livet av henne. Jeg har veldig lyst til at faren min skal slutte å røyke, og stemoren min, og broren min. Men jeg har vært røyker selv, og jeg vet at det ikke hjelper hva andre mener og sier. At noen presser en til å slutte kan også føre til at man røyker enda mer, fordi man får dårlig samvittighet og blir stresset, røyk brukes jo ofte som trøst for alt mulig. Det er trist at man er nødt til å se på at de man er glad i ødelegger seg selv på den måten, men det er i grunn ikke stort annet å gjøre =/
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Hvor gammel er farmoren da? Hun er 74 år...holdt nettopp på å dø i syden pga dette....hun trosset legen og reiste...kom akkurat hjem igjen. Er veldig dårlig nå
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #10 Skrevet 17. november 2010 Det er hun helt sikkert klar over Jeg kjønner godt hva du mener, bestemoren min døde indirekte av kols. Hun nektet å gå til legen med det, og til slutt var den en enkel influensa som tok livet av henne. Jeg har veldig lyst til at faren min skal slutte å røyke, og stemoren min, og broren min. Men jeg har vært røyker selv, og jeg vet at det ikke hjelper hva andre mener og sier. At noen presser en til å slutte kan også føre til at man røyker enda mer, fordi man får dårlig samvittighet og blir stresset, røyk brukes jo ofte som trøst for alt mulig. Det er trist at man er nødt til å se på at de man er glad i ødelegger seg selv på den måten, men det er i grunn ikke stort annet å gjøre =/ Takk for sympati:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå